Zapowiedź Unreal Engine 5: jest epicka

Zapowiedź Unreal Engine 5: jest epicka

Jeśli zawsze chciałeś poeksperymentować z grafiką, która sprawia, że ​​pozostajesz w wirtualnym świecie gry, to sprawdź rendering Unreal Engine 5, który nie tylko wygląda realistycznie, ale też nie pozwoli Ci wrócić do rzeczywistości. Epic Games, firma stojąca za Unreal Engine, pokazała nam wgląd w następną generację swojego silnika gier, Unreal Engine 5. Jest to narzędzie, które ożywia te wirtualne potwory i pomaga programistom tworzyć wygenerowane obrazy. Oszałamiający komputer, który dodaje kolejny wymiar wciągającym rozgrywkom. Nierealne, prawda? Demo prezentuje nowe podstawowe technologie, które zostaną wykorzystane przy tworzeniu gier, takie jak Nanite, oferujący znacznie ulepszoną grafikę, oraz Lumen, który dynamicznie zmienia oświetlenie w zależności od sceny. Zmień na przykład kąt padania słońca na porę dnia, włącz latarkę lub wytnij dziurę w suficie, a oświetlenie pośrednie odpowiednio się dostosuje itp. Te ulepszenia sprawią, że wrażenia z gry wzrosną o kilka poziomów. Epic Games stwierdziło, że celem Unreal Engine 5 jest osiągnięcie „fotorealizmu na poziomie filmu CG i prawdziwego życia oraz udostępnienie go zespołom programistów dowolnej wielkości za pomocą wysoce produktywnych narzędzi i bibliotek treści”. w swoje możliwości. Jeśli chodzi o wersję, Unreal Engine 5 będzie dostępny w wersji zapoznawczej na początku 2021 r., a w pełnej wersji pod koniec 2021 r., kompatybilnej z konsolami nowej i obecnej generacji oraz systemami operacyjnymi PC, Mac, iOS i Android. Tymczasem programiści korzystają z dostępnego już silnika Unreal Engine 4.25, aby tworzyć gry nowej generacji. Bądź na bieżąco z nimi. Mamy też dobrą wiadomość dla deweloperów. Firma ogłosiła, że ​​zrezygnuje z opłat licencyjnych od pierwszego miliona euro przychodów brutto z tytułu. Ponadto usługi online firmy Epic, które obejmują usługi takie jak znajomi, dobieranie graczy, lobbing, osiągnięcia, osiągnięcia, tabele wyników i konta, są dostępne bezpłatnie dla wszystkich programistów w jednym wieloplatformowym pakiecie SDK.