Z nowego raportu Financial Times wynika, że brytyjski nadawca Sky może wprowadzić na rynek własną linię inteligentnych telewizorów, a premiera sprzętu ma nastąpić w październiku tego roku. Sky jest powszechnie znane ze swojej (dość doskonałej) usługi subskrypcji Sky Q i dekoderów, które łączą różne usługi transmisji strumieniowej telewizji z wieloma kanałami satelitarnymi premium nadawcy, takimi jak Sky Cinema, Sky Sports i Sky News, z pamięcią masową na pokładzie nagrać. i odtwarzaj telewizję na żywo. Jako wieloletni partner usług transmisji telewizyjnej i producent powiązanego sprzętu telewizyjnego, nie jest to propozycja szczególnie zaskakująca, ale sygnalizuje zmianę strategii Sky: odejście od miksu kanałów telewizyjnych, agregacji oraz wyłączności i trzeciej telewizja imprezowa. treści w ramach miesięcznej subskrypcji i w kierunku bardziej skoncentrowanej kontroli nad wrażeniami z oglądania. Niedawno usłyszeliśmy pogłoski na ten temat od Amazona, który mógłby produkować własne inteligentne telewizory marki Amazon, zamiast po prostu przekazywać platformę Fire TV firmom takim jak Insigna czy Toshiba. Tymczasem nawet luksusowa marka telewizyjna Loewe ma powrócić na rynek z nowym systemem operacyjnym zaprojektowanym we współpracy z chińskim gigantem technologicznym Hisense. Platforma Sky Q to nie lada wyzwanie, najlepszy sposób na dostęp do treści przesyłanych strumieniowo i online w Wielkiej Brytanii i Europie, co potwierdzą miliony klientów firmy. I widać wyraźnie, że wyścig o dominację telewizji w coraz większym stopniu polega na możliwości kontrolowania każdego etapu procesu, począwszy od treści dostępnych na danej platformie, aż po możliwości sprzętowe ekranu, na którym można je oglądać.