Tour de France 2020: Jak NTT pomaga stawić czoła największym wyzwaniom wszechczasów

Tour de France 2020: Jak NTT pomaga stawić czoła największym wyzwaniom wszechczasów
Świat sportu został zdziesiątkowany przez pandemię koronawirusa w 2020 roku, a wydarzenia w prawie każdym sporcie zostały przełożone, opóźnione lub całkowicie odwołane. Kolarstwo zawodowe, które zwykle dominuje w europejskim letnim kalendarzu, zostało szczególnie mocno dotknięte, a trzy główne trasy po Francji, Włoszech i Hiszpanii zostały przełożone z ich szczytowego okresu w środku lata, ponieważ znaleziono rozwiązanie. znaleziony. Wraz z rozpoczęciem 107. Tour de France, organizatorzy wyścigu Amaury Sport Organization (ASO) podjęli wyzwanie jak żadne inne, ponieważ setki tysięcy fanów, którzy co roku ustawiają się wzdłuż toru, stanowią znaczną część imprezy. ten sam. Przy dużym posłuszeństwie wobec nakazów trzymania się z dala, wyzwaniem jest teraz zapewnienie jak największej dostępności i interaktywności wyścigów.

Centrum wyścigów 2.0

NTT Data cieszy się udaną współpracą jako oficjalny partner technologiczny Tour de France z ASO, a także sponsor jednej z najbardziej utytułowanych profesjonalnych drużyn kolarskich w tym sporcie. Wiele prac NTT można znaleźć na oficjalnej stronie ASO Race Center, która według firmy przeszła w tym roku całkowitą metamorfozę. Centrum zapewnia aktualizacje na żywo i relacje z każdego etapu Tour de France, dając fanom różnorodne narzędzia dotyczące wydarzeń dnia. Firma opisuje to jako wirtualny „stadion światowy”, który pozwoli fanom z całego świata uzyskać bardziej szczegółowe informacje o ich ulubionych kolarzach, a także fajne funkcje, takie jak prognozy zwycięstw etapowych, a nawet „Tour de”. Francja Fantasy »Gra online. „Naprawdę zbudowaliśmy coś, co określamy jako współpracę innowacyjną z ASO, w ramach której wspólnie wprowadzamy innowacje i współpracujemy, aby wprowadzić nowe możliwości do sportu kolarskiego, a nie tylko do Tour de France” - powiedział Peter. Gray, starszy wiceprezes Advanced Technology Group - Sport w NTT. „Tour de France jest sztandarowym wydarzeniem światowego kolarstwa, a wdrożenie technologii Tour de France jest szczytem każdego wydarzenia kolarskiego na świecie i każdego wydarzenia sportowego.

(Źródło zdjęcia: NTT)

Praca zdalna

Globalny gigant technologiczny, wkraczający w szósty rok jako partner technologiczny ASO, podjął wstępną decyzję, aby po raz pierwszy nie mieć pracowników konkurujących ze sobą, z pracownikami działającymi zdalnie. Dotyczyło to pracowników ze wszystkich zakątków świata, od Australii po Indie i Wielką Brytanię, ale Gray zauważa, że ​​„Jak dotąd działało to bardzo dobrze… następną najlepszą rzeczą do ucieczki”. NTT współpracuje z zespołem produkcyjnym ASO nad kursem, aby stworzyć bogactwo danych i informacji, kompatybilnych z Microsoft Azure, które można udostępniać nadawcom na całym świecie i online, aby wzbogacić doświadczenie. oglądanie fanów. Obejmują one proste informacje, takie jak jacy kolarze są z przodu, po najnowsze dane pogodowe, informujące o tym, że mogli mieć wypadek lub usterkę mechaniczną. Wszystko to jest aktualizowane w czasie rzeczywistym dzięki transponderom przymocowanym do motocykla każdego rowerzysty, tuż pod siodełkiem, które dostarczają NTT 50 danych na sekundę na temat każdego rowerzysty. Informacje te są przesyłane z transpondera do motocykli lub helikopterów biorących udział w produkcji, skąd są przekazywane z powrotem do szeregu najnowocześniejszych rozwiązań komputerowych, które przekazują je do samego NTT. W tym roku firma stworzyła nową konfigurację „techniki strefy wirtualnej”, która łączy transmisje telewizyjne na żywo, monitorowanie danych i monitorowanie infrastruktury w jedną platformę współpracy, łącząc różne wątki w najlepszą ofertę. dla stacji. „Tak naprawdę chodzi o to, jak wykorzystać technologie cyfrowe, aby zapewnić nowe możliwości i poprawić wrażenia fanów, aw szczególności przyciągnąć młodszych widzów, którzy są młodsi i zaangażowani w sport kolarski” — mówi Gray.