Skyrim został odtworzony w Unreal Engine 5 i wygląda niesamowicie

Skyrim został odtworzony w Unreal Engine 5 i wygląda niesamowicie

Kolejna wersja Skyrim jest tutaj, ponieważ fan przerobił niektóre z uznanych gier RPG na silniku Unreal Engine 5.

Skyrim's Riverwood zostało przebudowane na high-endowym silniku Epic Games, który jest idealną karmą podczas oczekiwania na The Elder Scrolls 6. Odpowiedzialny za Redditor podzielił się swoim dziełem w 5-minutowym filmie (obejrzanym przez GamesRadar).

Klip przedstawia klasyczną osadę Skyrim, prezentując niektóre budynki i ulice z oszałamiającą wiernością graficzną. Następnie przechodzi do czegoś, co wydaje się być zachodnią wieżą strażniczą w Whiterun, chociaż ta zrujnowana placówka jest o wiele bardziej szczegółowa, niż możesz być przyzwyczajony do oglądania.

Aktualizacja grafiki jest niezwykle imponująca. Wszystkie tekstury są renderowane w wyższej rozdzielczości, oświetlenie jest ostrzejsze, a cienie bardziej wyraziste. Z pewnością nie wygląda to na grę wydaną na PS3 i Xbox 360. Obejrzyj poniższy film, aby się o tym przekonać.

Imagine_skyrim_remake_with_unreal_engine_5 z r/skyrim

rzut oka w przyszłość

Wideo służy nie tylko jako imponujące demo technologiczne; to ekscytująca wizja tego, jak pewnego dnia może wyglądać granie. W miarę jak programiści zapoznają się z Unreal Engine 5, jego potencjał techniczny zostanie wykorzystany do granic możliwości.

Jest jednak mało prawdopodobne, że w najbliższym czasie zobaczymy taką grę z serii Elder Scrolls. Bethesda ma tendencję do używania wewnętrznego silnika tworzenia do tworzenia swoich gier. I chociaż Starfield będzie korzystał z nowej wersji oprogramowania, nie spodziewamy się, że dorówna ona graficznemu potencjałowi Unreal Engine 5.

Jak pokazują projekty stworzone przez fanów, takie jak ten, niedawno wydany silnik Epic jest liderem. W rzeczywistości może generować renderingi tak realistyczne, że ostatnie demo utworzone za pomocą oprogramowania sprawiło, że widzowie uwierzyli, że są to rzeczywiste zdjęcia zrobione telefonem komórkowym.

Ale chociaż Bethesda może nie wskoczyć na Unreal Engine 5, wielu innych programistów tak. CD Projekt Red wcześniej ogłosił, że rezygnuje z własnego REDengine na rzecz oprogramowania Epic dla Wiedźmina 4. Ta wiadomość była dla wielu zaskoczeniem, biorąc pod uwagę sukces, z jakim REDengine został wykorzystany do stworzenia dynamicznego świata Wiedźmina 3. , ale pokazuje, jak bardzo studio polega na technologii.

Podobnie BioWare używa silnika do rozwijania Mass Effect 4, wkładając kolejne piórko w dach budowania gier Epic.

Nie oczekuj, że te gry będą tak genialne, jak ten stworzony przez fanów projekt Skyrim. Jako rozległe gry RPG będą musieli poświęcić wierność graficzną na rzecz szybkiego ładowania zasobów, wysokiej liczby klatek na sekundę i innych względów gracza. Ale demo redditora z pewnością wskazuje, jak pewnego dnia będą wyglądać nasze ulubione gry wideo.