Recenzje Pure Flux One | Porównanie

Recenzje Pure Flux One | Porównanie

2 minuty przeglądu

Jeśli nie jesteś w Wielkiej Brytanii, być może nie znasz Pure Electric, ale firma produkuje lepsze hulajnogi elektryczne (w tym nasz obecny numer jeden, Pure Air Pro). Pure Flux One to ich pierwszy rower elektryczny. Jest to prosty i niedrogi sposób na poruszanie się po mieście bez wysiłku, chociaż istnieją pewne nierówne krawędzie, które, miejmy nadzieję, zostaną wygładzone w przyszłych modelach. Za XNUMX euro (około XNUMX euro / XNUMX dolarów australijskich) Flux One jest jednym z najtańszych dostępnych na rynku rowerów elektrycznych dojeżdżających do pracy. Bardziej przystępne modele można znaleźć na Amazonie (pochodzenie wielu z nich jest niepewne), ale nie radzimy oszczędzać, jeśli chodzi o pojazd z mocnym silnikiem, którym będziesz jeździć w ruchu ulicznym. Pure to marka o ugruntowanej pozycji, oferująca dobrą obsługę użytkownika, obejmującą zwroty, bezpłatne kontrole bezpieczeństwa i regularną konserwację w centrach serwisowych.

Rama Pure Flux One z wyjmowaną baterią

Pure Flux One ma wyjmowany akumulator, który można łatwo odblokować i wyjąć w celu ładowania (Zdjęcie: Future) Podobnie jak większość miejskich rowerów elektrycznych, Flux One to hybryda z płaską kierownicą, która zapewnia dobrą równowagę pomiędzy komfortem a prowadzeniem w ruchu ulicznym. Sytuacja podczas jazdy jest dość wyprostowana, a widoczność jest ważniejsza od prędkości. Ogólnie rzecz biorąc, jest to jeden z najwygodniejszych elektrycznych rowerów dojazdowych, jakie do tej pory testowaliśmy. Jesteśmy także fanami układu napędu z paskiem węglowym, który do jazdy miejskiej jest znacznie mniej skomplikowany niż zwykły łańcuch. Nie zareaguje zbyt dobrze na błotnisty brud, ale dopóki przyklei się do częściowo stałych powierzchni (asfalt, cement, żwir), przekonasz się, że praktycznie nie wymaga konserwacji. Bez smarowania, naprężenia i obaw o przeskakiwanie łańcucha podczas zmiany biegów. Jazda po drodze jest płynna i wygodna bez wspomagania, a silnik ma wystarczającą moc, aby pomóc Ci pokonywać wzniesienia, przy których normalnie byś się spocił. Jednak ta moc pojawia się zrywami; Po przełączeniu na wyższe ustawienie wspomagania następuje zauważalne opóźnienie, a następnie gwałtowne, grzmotliwe przyspieszenie, zanim rower przejdzie w nowy tryb.

Rura dolna Pure Flux One z odblaskowymi naklejkami

Pure Flux One nie ma wbudowanego oświetlenia, ale odblaskowe naklejki poprawiają widoczność podczas jazdy w dzień (Zdjęcie: Future). Po pewnym czasie się do tego przyzwyczaisz (a powinieneś, ponieważ układ napędowy nie ma przerzutek), ale warto się przygotować. Nie chcesz przypadkowo nacisnąć przycisku kilka razy i zmienić dwa poziomy mocy na raz. Jednak największą wadą Flux One jest brak zasięgu. Bateria komórkowa Samsunga po pełnym naładowaniu pozwoli Ci przejechać nawet dwadzieścia pięć mil, czyli znacznie mniej niż w przypadku większości innych testowanych przez nas rowerów elektrycznych i mniej niż w przypadku wielu hulajnogów elektrycznych. Pure Flux One może nie jest idealny, ale jest niezawodnym rowerem do jazdy na co dzień i robi wrażenie jak na swoją cenę. Miejmy nadzieję, że następny model będzie oferował różne rozmiary ram i płynniejsze przyspieszenie, ale jeśli jesteś w wyższym zakresie, zdecydowanie warto udać się do salonu, aby go wypróbować.

Pure Flux One[salidaderizetdatedes[arrozyfechadelanzamiento[rizetdatedesortie[riceandreleasedate

Pure Flux One został wprowadzony na rynek w sierpniu XNUMX roku i kosztuje XNUMX euro (około XNUMX euro / XNUMX dolarów australijskich). Jest dostępny bezpośrednio w Pure Electric, online lub w jednym z ich salonów.

Projekt Pure Flux One

Na pierwszy rzut oka Pure Flux One wygląda bardzo podobnie do Cowboy Four dzięki płaskiej kierownicy, karbonowemu układowi napędowemu (dzięki uprzejmości Gates), matowej czarnej farbie i minimalnym oznaczeniom. O ile jednak Cowboy 5 to maszyna z najwyższej półki, posiadająca takie dodatki jak wbudowane oświetlenie, wykrywanie upadków i kradzieży, o tyle Flux One przeznaczony jest do codziennych dojazdów do pracy po mieście bez zbędnych luksusów. Pure skupiło się na tym, co najważniejsze, stawiając na pierwszym miejscu komfort i prostotę prowadzenia, i dlatego. Flux One jest o połowę tańszy od Cowboya. Nadal istnieją pewne wady. Rama Flux One jest dostępna w jednym rozmiarze, przeznaczonym dla rowerzystów o wzroście od 7'6" do 2'5". Jest to zakres, który pasuje większości mężczyzn, ale nie obejmuje większości kobiet, których średni wzrost wynosi 4 cm w USA i 5 cm w Wielkiej Brytanii.

Koło tylne Pure Flux One z napędem pasowym z włókna węglowego

Karbonowy pasek napędowy wymaga niewielkiej konserwacji i nie powoduje zatłuszczenia ubrań ani konieczności rozciągania (Zdjęcie: przyszłość) Przy wadze XNUMX kg łącznie z akumulatorem, Pure Flux One jest wystarczająco lekki, aby zmieścić się na rowerze elektrycznym (siedzi pomiędzy Cowboyem waży XNUMX kg, a Ribble Hybrid ALe waży XNUMX g), a butelkowe umiejscowienie akumulatora powoduje, że środek ciężkości znajduje się mniej więcej pośrodku ramy, co ułatwia jego zbieranie i transport. Akumulator można odblokować z ramy za pomocą klucza. Łatwo się przesuwa i można go załadować na rower lub z niego zdjąć. Takie wymienne akumulatory może nie wyglądają tak stylowo jak te wbudowane w ramę, ale możliwość ładowania bez konieczności podłączania całego roweru to prawdziwy plus. Akumulator możesz także wyjąć po zamknięciu roweru na zewnątrz, dzięki czemu będzie on mniej podatny na kradzież i wandalizm. W zasięgu lewego kciuka znajduje się mały ekran i jednostka sterująca, która pokazuje aktualny tryb zasilania, np. przebyty dystans. Przycisk na górze urządzenia włącza i wyłącza rower, a przyciski strzałek z przodu umożliwiają przełączanie pomiędzy ustawieniami mocy (więcej o tym za chwilę).

Jednostka sterująca i wyświetlająca Pure Flux One

Elementy sterujące mocą Flue One są łatwo dostępne podczas jazdy, a wyświetlacz jest łatwy do odczytania w cieniu lub słońcu (Źródło zdjęcia: Future) Standardowo nie ma błotników, ale są na nich oczka, dzięki którym możesz umieścić swoje. Rower nie ma również wbudowanego oświetlenia (tylko odblaski i naklejki odblaskowe), więc będziesz musiał również przeznaczyć budżet na zestaw wymiennych świateł.

Wydajność Pure Flux One

Chociaż jego hybrydowa konstrukcja wytrzymuje jazdę po miękkich nawierzchniach, takich jak żwir, jest to przede wszystkim rower elektryczny do miasta i najwygodniejszy do zastąpienia pojazdu na codzienne, krótkie i inne wycieczki. Stwierdziliśmy, że jazda jest płynna i wygodna (nasza recenzja mieści się w środku zalecanego zakresu wysokości), a częściowo prosta geometria zapewnia dobrą widoczność w ruchu pieszym. Sterowanie jest bardzo proste, ale starannie zaprojektowane, a wszystko jest w zasięgu lewego kciuka. Wiele testowanych przez nas rowerów elektrycznych ma przyciski zasilania w nieco dziwnych miejscach, np. na górnym cylindrze, co może być niewygodne, gdy się spieszysz. Tutaj możesz monitorować moc i poziom wspomagania, nawet nie patrząc w dół. Nie otrzymujesz pełnego komputera pokładowego i w przeciwieństwie do rowerów elektrycznych korzystających z układów napędowych takich jak Mahle i Shimano, nie ma aplikacji towarzyszącej, która pozwala dostosować ustawienia roweru i rysować trasy. Jednak ekran jest wyraźnie widoczny w większości warunków oświetleniowych i pozwala na szybkie sprawdzenie kluczowych statystyk (prędkość, poziom naładowania baterii i przebyty dystans). To istotna informacja i warto przyjrzeć się bliżej poziomowi mocy, ponieważ Flux One ma maksymalny zasięg zaledwie dwudziestu pięciu mil w porównaniu do czterdziestu, a nawet sześćdziesięciu w przypadku innych podstawowych rowerów elektrycznych. Jest również znacznie mniejszy niż wiele hulajnóg elektrycznych, w tym Pure Air Pro.

Jedna bateria Pure Flux

Akumulator ładuje się szybko, ale nie jest w stanie odbyć długich podróży ze wspomaganiem elektrycznym (Zdjęcie: przyszłość). Odkryliśmy, że pomiędzy naciśnięciem górnego przycisku a uruchomieniem silnika roweru wystąpiło zauważalne opóźnienie. szybko przyspiesza, zanim wrzuci nowy bieg. To nieco wstrząsające doświadczenie; Pomaga szybko zachować dystans na skrzyżowaniach i na światłach, ale gdy potrzebujesz tylko trochę większego wsparcia na wzniesieniu, może to być mylące. Silnik też pracuje dość głośno po włączeniu, choć hałas zanika po początkowym przyspieszeniu. Jest to funkcja, do której trzeba się trochę przyzwyczaić (na początku przypadkowo zmieniliśmy dwa ustawienia mocy jednocześnie, myśląc, że nasze pierwsze naciśnięcie nie zostało zarejestrowane), ale masz to, czekaj. Będziesz musiał to zrobić, ponieważ nie ma tu żadnych przerzutek, a samodzielna jazda pod górę na rowerze o wadze 2 kg jest ciężką pracą. Jednak nie do tego przeznaczony jest Pure Flux One. Nie jest idealny, ale ten rower elektryczny jest trwały i starannie zaprojektowany z myślą o wycieczkach po mieście czy codziennych dojazdach do pracy. Ma ogromną wartość jako rower do codziennych dojazdów do pracy, upewnij się tylko, że znasz jego ograniczenia.

Kup, jeśli

Mieszkasz w mieście
Pure Flux One jest bardzo wygodny w ruchu miejskim dzięki łatwo dostępnym elementom sterującym przepustnicą, wyprostowanej pozycji podczas jazdy i dobrze rozmieszczonym naklejkom odblaskowym (chociaż musisz kontrolować światła). Ograniczona autonomia nie będzie problemem w przypadku krótkich wycieczek. Masz ograniczony budżet
Tak, możesz kupić tańszy rower elektryczny na Amazon, ale nie polecamy tego. Pure Electric to uznana marka, której możesz zaufać; nie skąpił na bezpieczeństwie i możesz być pewien, że jego serwis posprzedażowy zatroszczy się o Ciebie i Twój nowy rower.

Nawet jeśli tego nie kupisz

Masz mniej niż 5 cm
Rozmiar pojedynczej ramy to wstyd, ale mamy nadzieję, że następny Flux przypadnie do gustu szerszemu gronu rowerzystów. Lubisz dłuższe wyjazdy w weekendy
Bateria Pure Flux One po prostu nie ma wystarczającej pojemności na cały dzień jazdy, a jeśli planujesz dłuższą przejażdżkę, musisz dokładnie racjonować zużycie energii.