Kiedy pojawił się telewizor Samsung Sero, ekscytujące było pojawienie się telewizora obrotowego na rynku. To nie był tylko jakiś szalony prototyp lub źle zbudowany ekran gadżetu, ale wysokiej jakości telewizor zaprojektowany z troską i uwagą, gotowy na falę obsesji na punkcie mediów społecznościowych za pośrednictwem TikTok, Instagram i nie tylko. Jednak z każdym dniem staje się coraz bardziej jasne, że Samsung Sero raczej nie będzie miał przyszłości poza imponującą premierą w zeszłym roku. Jest kilka rzeczy, które stoją na drodze do sukcesu Sero. Jednym z nich jest oczywiście opłacalność komercyjna telewizora obrotowego. Sero wystartowało w cenie 1,599 USD / 1,599 GBP / 1,995 USD, a obecna sprzedaż nieco spadła w ostatnich miesiącach, jak na dość kompaktowy 43-calowy ekran. Pomimo innowacyjnego projektu z natury trudno jest go zmieścić w przeciętnym salonie, najlepiej sprawdza się, gdy jest umieszczony na podłodze, a nie na blacie i bez możliwości zamontowania go na ścianie (jak w przypadku telewizora szafka pełniąca jednocześnie funkcję głośnika). Jedna z bardziej powściągliwych zapowiedzi Samsunga dotyczących oferty na rok 2021 jest również jedną z najbardziej odkrywczych: inspirowany malarstwem telewizor Samsung The Frame będzie można teraz powiesić na ścianie w stylu portretowym. Ta funkcja jest również dostępna tylko w modelu 43-calowym, takim samym rozmiarze jak Sero, więc jest to całkiem fajny sposób obsługi kluczowych funkcji Sero. Samsung powiedział nam bezpośrednio, że rama sama w sobie nie miałaby żadnej funkcji obrotowej, ale zawsze włączony wyświetlacz na ścianie dla pionowych filmów i mediów społecznościowych ma o wiele więcej sensu niż nieporęczny telewizor, który potrzebuje miejsca i komponentów. mechanicznie zmienić położenie.