Nauczyciele proszą o więcej komputerów w szkołach

Nauczyciele proszą o więcej komputerów w szkołach

Z nowego badania wynika, że ​​komputery stanowią obecnie integralną część procesu uczenia się, a nauczyciele w Wielkiej Brytanii żądają większej ilości materiałów w klasie. Z raportu Lenovo, w którym wzięło udział 2,000 nauczycieli w Wielkiej Brytanii, wynika, że ​​dla brytyjskich nauczycieli najważniejszym priorytetem technologicznym jest więcej komputerów dla uczniów. A ponieważ miejsce pracy jutra powinno być w większym stopniu niż kiedykolwiek skoncentrowane na technologii, obowiązkiem szkół jest informowanie dzieci i uczniów o najnowszym oprogramowaniu i sprzęcie.

capacidad

Z raportu opracowanego we współpracy z CEBR wynika, że ​​prawie połowa uczniów korzysta z komputerów w szkole co najmniej cztery razy w tygodniu, a umiejętności cyfrowe najczęściej nauczane w programie to programowanie i programowanie w programie Microsoft Word. Nauczyciele uważają jednak, że obecny program nauczania należy zmienić, aby wyposażyć uczniów w technologie przyszłości, w tym uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję. Jeśli chodzi o samych nauczycieli, często występowały rozbieżności w sposobie wykorzystywania technologii do lepszego wykonywania swojej pracy – 21 procent nauczycieli nadal wykonywało część lub wszystkie zadania administracyjne ręcznie. Może to wynikać z braku wiedzy, jednak obok większej liczby komputerów w szkołach, za najważniejszą potrzebę nauczycieli uznano potrzebę większej dostępności szkoleń z zakresu korzystania z technologii. Pomimo tych widocznych niedociągnięć wielu nauczycieli nadal uważa, że ​​poziom technologii w szkołach jest niewystarczający, gdyż tylko 42 procent stwierdziło, że uważa, że ​​wykorzystanie technologii jest obecnie niskie. Badanie wykazało, że tylko trzy procent respondentów pracowało w szkołach, w których wszyscy uczniowie mają laptopy lub tablety, które mogą zabrać do domu, a tę statystykę Lenovo ma nadzieję ulepszyć dzięki gamie nowych Chromebooków przeznaczonych do celów edukacyjnych.