Flipkart przedstawia nową platformę handlu społecznościowego

Flipkart przedstawia nową platformę handlu społecznościowego

Wydaje się, że zakaz rządu indyjskiego dotyczący 59 chińskich aplikacji otworzył drzwi dla indyjskich zamienników w sposób wcześniej niewyobrażalny. Wyczuwając okazję, prawie wszyscy wpadają do środka. Na przykład platforma mediów społecznościowych ShareChat uruchomiła aplikację krótkich filmów Moj w sklepie Google Play. W kolejnym szybkim pośpiechu Flipkart, indyjski motyw e-commerce firmy Walmart, wprowadził nową platformę handlu społecznościowego: „social.2gud.com”. Jest to przegląd istniejącej 2gud.com firmy Flipkart, niezależnej platformy wartości dla certyfikowanych odnowionych produktów. Flipkart uruchomił go, zanim eBay India przestał działać. Nowa platforma social commerce będzie dostarczać swoje produkty za pośrednictwem klipów wideo prowadzonych przez influencerów. Jest skierowany głównie do konsumentów w małych miastach i grupach o niskich dochodach, według źródeł Flipkart w Economic Times. Inni główni gracze w indyjskiej przestrzeni handlu społecznościowego to Mall91, WMall, SimSim i Bulbul.

JUST IN - - @Flipkart testuje nową platformę handlu społecznościowego - 2GudSocial - z handlem wideo prowadzonym przez influencerów. ET @sharechatapp po cichu uruchomił swoją krótką aplikację wideo Moj, bezpośrednią replikację TikTok w sklepie Google Play – 48-godzinny zakaz aplikacji w Chinach @sangha_kar1 Jul 2020

Połącz społeczność i biznes

Krótko mówiąc, nowa firma będzie wykorzystywać treści wideo, aby pomóc sprzedawcom sprzedawać produkty w kategoriach takich jak moda, telefony komórkowe, elektronika i akcesoria. Interfejs social.2Gud.com jest obecnie dostępny online dla telefonów komórkowych i na pierwszy rzut oka uwiedzie Cię podobieństwo do filmów TikTok. Dostępna jest funkcja przesuwania w górę lub w dół, umieszczanie ikon i nie tylko. Oczywiście chodzi o to, aby wykorzystać popularność „celebrytów” w chińskich aplikacjach i wykorzystać ich dla e-commerce. Chińskie aplikacje mają około 200-300 milionów unikalnych użytkowników w kraju, a wiele małych miast ma dedykowaną bazę widzów. Ale to nie jest dokładnie pierwszy projekt handlu społecznościowego Flipkart. Wcześniej miał „Flipkart Ideas”, podobny do Instagrama kanał dla cyfrowych influencerów. Użytkownicy mogą przeglądać treści generowane przez influencerów i marki oraz kupować produkty w zakładce Pomysły. Kanał Flipkart Ideas, przeznaczony dla zarejestrowanych użytkowników, obejmował 14 kategorii, w tym między innymi jedzenie, podróże, czytanie, gadżety, modę, zdrowie i kondycję, rodzicielstwo. Flipkart stwierdził, że „Flipkart Ideas poprawia styl życia użytkowników dzięki wiarygodnym, inspirującym i przydatnym treściom, które będą ich edukować i inspirować w procesie zakupu”. Ten sam pomysł odrodził się teraz w innym awatarze. Za pośrednictwem: Economic Times.