Epic Games widzi potencjał wzrostu na indyjskim rynku gier

Epic Games widzi potencjał wzrostu na indyjskim rynku gier

Rynek gier w Indiach ma potencjał wzrostu w najbliższych latach, dzięki tańszej przepustowości i dostępności smartfonów w różnych przedziałach cenowych. Jednak większość tego wzrostu jest kontynuowana w przestrzeni mobilnej, ponieważ ceny konsol do gier są poza zasięgiem większości zwykłych graczy. Indyjska organizacja handlu oprogramowaniem NASSCOM twierdzi, że rynek gier mobilnych osiągnie 628 milionów użytkowników i może być wart ponad 2020 miliard dolarów w okresie 21-XNUMX. W 290 r. wyniósł zaledwie 2016 mln euro i oznacza solidny wzrost w ciągu czterech lat. Kraj ten odnotował również najwyższą liczbę pobrań gier – 2.800 miliarda w pierwszej połowie 2018 roku. Rosnąca liczba graczy była dość oczywista dla Epic Games, ponieważ byli świadkami dużej liczby połączeń z Indii do Fortnite, które można łatwo pobrać na iOS i Androida. Gra jest obecnie uważana za bestseller z ponad 350 milionami zarejestrowanych graczy i wygenerowała ponad 2.4 miliarda euro przychodów dla firmy. Indie są już w pierwszej piątce w świecie gier mobilnych i są w pierwszej trójce, a łączna wartość również znacznie wzrośnie. Badanie Cint z 2018 r. wykazało, że jedna czwarta respondentów spędzała od jednej do trzech godzin tygodniowo grając w gry wideo. A wśród nich 35% stanowiły kobiety, które grały pięć razy w tygodniu. Większość graczy była w wieku 18-24 lat, a ich ulubioną grą był PUBG, który według późniejszych szacunków generował w Indiach 7 milionów euro przychodów miesięcznie. Dziś liczba ta jest znacznie wyższa, ponieważ Covid-19 zmusił ludzi do przebywania w pomieszczeniach przez prawie dwa miesiące. Quentin Staes-Polet, dyrektor generalny Epic Games odpowiedzialny za Indie i Azję Południowo-Wschodnią, uważa, że ​​rynek gier wciąż się rozwija wśród społeczności programistów, ale jeszcze nie. odkryli zachowania entuzjastów gier w tej części świata. Staes-Polet powiedział w rozmowie z The Indian Express, że indyjski rynek gier wykazuje oznaki silnego wzrostu, odkąd przepustowość stała się tania i łatwo dostępna dla szerszej publiczności. „To jest coś, co radykalnie zmieniło rynek w bardzo krótkim czasie” – mówi. Istnieje jednak kilka wyzwań. Po pierwsze, globalni twórcy gier tak naprawdę nie słuchają zachowań indyjskich graczy. Jak mówi szef Epic Games, specyfika regionu sprawia, że ​​jest on interesujący i stymulujący. Ale jeśli skupią się na wysokiej jakości grach, Indie mają niski średni przychód na płatnego użytkownika na rynkach światowych. Raport z badania rynku Newzoo powiedział pod koniec zeszłego roku, że region APAC wygenerował 47% całkowitych przychodów dla twórców gier w 2019 roku i oczekuje się, że liczba ta wzrośnie w nadchodzących latach. Twórca gier z Chennai mówi, że to dobry czas, aby firmy się zjednoczyły, ponieważ wkrótce najlepsi w branży staną się punktem odniesienia dla indyjskich graczy.