AWS nie działa i zabrał ze sobą duże fragmenty Internetu

AWS nie działa i zabrał ze sobą duże fragmenty Internetu

AKTUALIZACJA: Oficjalny pulpit nawigacyjny AWS opublikował następujące oświadczenie: „Widzimy wpływ na wiele interfejsów API AWS w strefie US-EAST-1. Ten problem wpływa również na niektóre nasze narzędzia do śledzenia i reagowania na incydenty, opóźniając naszą zdolność do dostarczania aktualizacji. Zidentyfikowaliśmy pierwotną przyczynę i aktywnie pracujemy nad przywróceniem. "

AKTUALIZACJA: 12:30 ET / 4:00 GMT – DownDetector zwraca uwagę, że liczba raportów o awariach spada we wszystkich obszarach, a niektóre witryny, takie jak Facebook i Disney Plus, praktycznie wracają do normy. Jednak oficjalna tabela stanu AWS nadal pokazuje problemy dotyczące wielu usług.

Dziś rano duża część Internetu doświadcza powszechnych problemów po możliwej awarii, która zakłóciła działanie części Amazon Web Services (AWS).

Według danych usługi monitorowania usterek w czasie rzeczywistym DownDetector, wypadek rozpoczął się około godziny 12:00. ET / 3:30 GMT, a tysiące użytkowników zgłosiło problemy w Europie, Azji i USA.

Podobnie jak Amazon.com, inne główne witryny, takie jak Facebook, Disney Plus, Ring i inne, wydają się mieć problemy, a także usługi Amazon, takie jak Alexa i Prime Video.

W jaki sposób zgłaszano przestoje? Istnieje wiele usług online, które aktywnie śledzą wzrost popularności popularnych witryn. Jest to zmiana w usługach monitorowania witryn, która jest szczególnie przydatna dla autorów witryn lub osób, które dopiero zaczynają przygodę z hostingiem.

AWS nie działa

Oficjalny pulpit Amazona został zaktualizowany o komunikaty potwierdzające awarię.

Wydaje się, że problemy występują głównie w strefie AWS US East-1, hostowanej w Wirginii, a niektórzy użytkownicy w innych strefach nie doświadczają żadnych przerw.

Awarie mają wpływ na wiele podstawowych usług AWS, w tym na zwiększoną awaryjność interfejsów API w przypadku Amazon DynamoDB i Amazon Elastic Compute Cloud, np. Amazon Connect, która obsługuje połączenia z centrum kontaktowym.

Konsola zarządzania AWS i Centrum wsparcia AWS również wyświetlają „zwiększoną liczbę komunikatów o błędach” na wszystkich terytoriach.

Konsola zarządzająca AWS działa jako centralny węzeł umożliwiający klientom dostęp do zestawu usług AWS, umożliwiając im zarządzanie pełnym zakresem przetwarzania w chmurze i przechowywania danych w chmurze.

„W strefie US-EAST-2 obserwujemy wysoki wskaźnik awaryjności interfejsów API EC1. Zidentyfikowaliśmy pierwotną przyczynę i aktywnie pracujemy nad przywróceniem działania” – dodał AWS na swojej oficjalnej stronie statusu.

„Mamy problemy z API i konsolą w strefie US-EAST-1. Zidentyfikowaliśmy pierwotną przyczynę i aktywnie pracujemy nad przywróceniem. Ten problem dotyczy strony głównej konsoli globalnej, która również znajduje się na serwerze US-EAST-1. Klienci mogą uzyskać dostęp do określonych konsol w okolicy pod adresem https://console.aws.amazon.com/. Aby uzyskać dostęp do konsoli US-WEST-dos, spróbuj https://us-west-dos.console.aws.amazon.com/"

To najświeższa wiadomość i będziemy ją aktualizować, gdy będziemy mieli więcej informacji...