Salon gier Astro sprawi, że zakochasz się w kontrolerze PS5 DualSense

Salon gier Astro sprawi, że zakochasz się w kontrolerze PS5 DualSense
Arkada Astro nie miała boleć mnie w szczęce. Szczerze mówiąc, pomyślałem, że zaoszczędzę kilka minut i szybko przejdę do czegoś bardziej „wartego”. Ale chłopcze, czy się myliłem? To wstyd. Pomimo moich początkowych zastrzeżeń, arkada Astro sprawiła, że ​​uśmiechnąłem się od ucha do ucha z powodu obfitości uroku, inwencji i pysznego ukłonu w stronę przeszłości PlayStation, którą spakował programista Team Asobi. W tej znakomitej platformówce na PS5 jest tak wiele szczegółów i przemyślań, że oglądanie jej jest zaraźliwe, a granie w nią daje absolutną radość. To ekscytujące doświadczenie i na szczęście każdy może tego spróbować. Chociaż łatwo można odrzucić Astro's Game Room jako preinstalowane demo technologiczne, które z grubsza zajmuje miejsce na twoim nowym PlayStation 5, uwierz mi, kiedy mówię, że jest to gra, którą chcesz się pochwalić. swoim przyjaciołom i rodzinie. Został specjalnie zaprojektowany, aby zademonstrować wpływ, jaki kontroler DualSense na gry może zmienić, a także superszybki dysk SSD PS5. Podczas gdy czasy ładowania są niezwykle szybkie, to nowy kontroler Sony wygodnie kradnie show. Być może martwiąc się o konkurencję, trudno będzie użyć czegokolwiek innego, gdy sam trzymasz DualSense – jest naprawdę dobry.

Niech przyjęcie się zacznie

Cooling Springs Beach desde la sala de juegos Astro

Wejdź, woda wygląda jak woda. (Źródło zdjęcia: Sony) „Nie zdziw się, jeśli niechcący wydasz trochę dziecinnego„ ooooh ”zachwytu”. Od chwili, gdy uruchomisz arkadę Astro i wejdziesz na jeden z wielu kreatywnych poziomów, jej zabawny charakter uderza cię jak eksplodująca piñata. Jego główny bohater, Astro, jest niesamowicie uroczy, a jego przezroczysta niebieska peleryna powiewa za nim, gdy jego mechaniczne nogi ślizgają się po podłodze, a świat wokół ciebie jest jasny, żywy i pełen ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich. Dodaj wyraźną, wyraźną grafikę 4K, a efektem końcowym jest porywająca gra, która z pewnością wydaje się następna generacja. Ale grafika Astro's Playroom jest całkowicie bez znaczenia. Gdy tylko zostaniesz poproszony o aktywację adaptacyjnych wyzwalaczy DualSense, które zapewniają różne poziomy oporu za pomocą dotykowego sprzężenia zwrotnego, nie zdziw się, jeśli przypadkowo wydasz trochę dziecinnego „ooooh” oszołomienia. Zjawisko to zdarzało się niezliczoną ilość razy podczas mojego czasu z grą, ponieważ często wypuszczałem z siebie westchnienia zdumienia. W fazie gry Cooling Springs, o której mogę tutaj opowiedzieć, przeżyjesz swoją dość standardową platformową przygodę. Możesz skakać, pływać, walczyć i zbierać monety podczas poruszania się po różnych etapach zaprojektowanych tak, aby naśladować elementy sprzętu Sony. Te znajome elementy nie są więc nowe, ale zostały zasadniczo przekształcone dzięki dotykowemu sprzężeniu zwrotnemu w dwukolorowej podkładce kosmitów PS5.

Uchwyt w latających kolorach

Sala de juegos de Astro Sandy Beach

Spędzisz zbyt dużo czasu biegając i kochając to. (Zdjęcie: Sony) „Kiedy Astro uderzyło w wodę, naprawdę to poczułem. Wyporność wody, wstrząs wywołany zjeżdżalnią… wszystko”. Gdy tylko zrobotyzowana rama Astro zanurzy się w kuszącym, czystym, błękitnym morzu otaczającym równie wystawną piaszczystą plażę, moc tej nowej immersyjnej technologii zaczyna działać. Mój mózg spodziewał się typowego standardowego wrażenia dudnienia, do którego byliśmy przyzwyczajeni od dziesięcioleci, lub, co gorsza, żywiołowego szumu, jaki zwykle wytwarza Nintendo Switch Joy-Con. Ale nie. Kiedy Astro wpadło do wody, naprawdę to poczułem. Pływalność wody, uderzenie zjeżdżalni... to wszystko. Odlicz minutę przedłużonego szalonego uśmiechu, naprawdę dziękuję za twój. Po moim kolejnym odbiciu i uśmiechu, który nastąpił po nim, dotarłem do lśniącego, piaszczystego brzegu. Po raz kolejny, jakkolwiek hiperbolicznie to brzmi, naprawdę czujesz się, jakbyś chodził po piasku. Jednak najbardziej imponujące, niezależnie od napotkanych materiałów, sytuacji lub samodzielnych biomów, każde wrażenie było całkowicie wyjątkowe. To oszałamiające doświadczenie, ponieważ raz po raz wewnętrznie wokalizowałem: „tak, naprawdę czuję się, jakbym stąpał po metalu” lub „wow, czuję ziarna piasku wiejące w kontroler”.

rockowy bot

Fuentes de refrigeración de la sala de juegos Astro

Adaptacyjne spusty naciskają podczas strzelania w okablowany słaby punkt tego wroga. (Źródło zdjęcia: Sony) Ale czy to nie jest tylko gadżet? Absolutnie nie. Gra, a z kolei kontroler DualSense, nadal zapewniała im więcej grałem. Spodziewałem się utrzymującego się uczucia rozczarowania, gdy początkowa radość słabnie lub w jakiś sposób znajdziesz usterkę w implementacji dotykowego sprzężenia zwrotnego, ale nigdy nie nadeszła. Zamiast tego obudź Boga, poddając się wcześnie tylko po to, by ponownie go ożywić. Pokój rekreacyjny Astro to jeden z tych decydujących momentów w grze, który nie zdarza się zbyt często. W czasach, w których gry wideo wydają się być przyziemne i zbyt znajome, przyprawiające o zawrót głowy emocjami, a nawet przytłoczone optymizmem co do tego, co przyniesie przyszłość, jest to rzeczywiście rzadkie i znaczące osiągnięcie. Kto by pomyślał, że będzie to gra pakietowa na PS5, która zaoferuje mi pierwszą prawdziwą chwilę nowej generacji? Dzięki Astro. Dzisiejsze najlepsze oferty na kontroler bezprzewodowy Sony DualSense do PlayStation 5 Kontroler bezprzewodowy Sony DualSense — PlayStation 5 —...