Codziennie jeździłem na hulajnodze elektrycznej na targach E3 2019 i była to moja ulubiona gra.

Codziennie jeździłem na hulajnodze elektrycznej na targach E3 2019 i była to moja ulubiona gra.
W życiu nie ma przycisku reset. Musiałem o tym pamiętać, jeżdżąc skuterem elektrycznym w centrum Los Angeles, w drodze na targi E3 2019, przez cały tydzień. Wyglądało to dokładnie jak gra wideo: byłem w rozległym mieście z otwartym światem, przedzierałem się przez notorycznie zatłoczony ruch uliczny w Los Angeles i słuchałem fragmentów dialogów eklektycznych postaci, w które nie można grać, stojących wzdłuż chodników. jej słowa wyrażały znajomy efekt Dopplera, gdy szybko się obracała. Pomyślałem sobie: „To jest Grand Theft Auto: San Andreas zremasterowane na rok 2019”. Z łatwością mogłem zamówić swój „pojazd” od popularnych marek skuterów elektrycznych Bird i Lime, znajdując je każdego ranka na chodniku w pobliżu mojego hotelu. Wystarczyło zeskanować kod QR za pośrednictwem odpowiednich aplikacji (bez udziału GTA).

skuter elektryczny w ruchu

Zalety: oszczędność czasu, pieniędzy i środowiska.

Według Jeffa Russakowa, dyrektora generalnego Boosted, hulajnogi elektryczne to „rozwiązanie ostatniej mili” dla transportu publicznego, które nie może przenieść cię do teraźniejszości. Jego firma sprzedaje ten pomysł poprzez elektryczne deskorolki, a teraz elektryczne hulajnogi. Hulajnogi, wynajmowane lub wynajmowane, są ekscytujące, opłacalne, a przede wszystkim oszczędzają czas. Zamiast dojeżdżać do E20 w 3 minut, konsekwentnie był w stanie „szybko dostać się do Los Angeles Convention Center” w zaledwie pięć minut. Oznaczało to chodzenie na więcej randek i granie w więcej (prawdziwych) gier wideo. Bonus: Bird i Lime wysłali powiadomienie push, gdy uderzyłem w skuter, dziękując mi za pomoc w ratowaniu środowiska. Trudno zmierzyć, ile węgla faktycznie zapobiegasz przedostawaniu się do atmosfery, nawet jeśli uważamy, że prowadzenie samochodu lub korzystanie z Ubera jest znacznie gorsze dla planety.

skuter elektryczny przed Los Angeles Convention Center w czerwcu

Złe: a & # 39; gra wideo & # 39; pierwsza generacja

E3 2019 sprawiło, że uwierzył w skuter elektryczny, mimo że brzmi to jak gra wideo pierwszej generacji. Pochodzi z wybojami, które trudno zignorować na drodze. Płatne hulajnogi elektryczne są łatwe do wypożyczenia dzięki systemowi bez stacji dokującej, który pozwala na odzyskanie ich na żądanie i pozostawienie ich tam, gdzie chcesz. Ale zasłał chodniki Los Angeles (a czasem ulice Los Angeles, kiedy wpadają w efekt domina). Kierowcy nie są pewni, jak radzić sobie ze skuterami, a wielu początkujących rowerzystów przyciąga opłata za wyjazd w wysokości 1 euro i opłata za 0.15 euro za kilometr. Nikt, kogo widziałem na hulajnodze podczas E3 2019, nie miał na sobie kasku, mimo że aplikacje wielokrotnie go rekomendują. Zamiast tego ludzie uwielbiali nosić słuchawki AirPods w obu uszach (co jest nielegalne nawet na rowerze). Nie wszystkie hulajnogi elektryczne poruszają się po tej samej ścieżce. Zalecane rowery są pokonywane w czasie i osiągają maksymalną prędkość 15 mil na godzinę (24 km / h). Podobnie jak składane Boosted Rev., nie mają wytrzymałości ani siły uderzenia, które czasami sprawiały wrażenie klapy. Z tych powodów skutery elektryczne stały się kontrowersyjne w Los Angeles. Istnieją rozwiązania wielu problemów ostatniej mili: mapuj ulubione parkingi, na których piesi nie wpadają na skutery, wolne obszary, na których skutery zwalniają do 2 km/h, oraz parkingi, na których nie można zablokować skutera. . Los Angeles Convention Center, siedziba targów E3, to jedna z tych stref zakazu parkowania. Ale znalazłem mały problem bardzo podobny do gry wideo: opóźnienie. Ponieważ za tym stał GPS mojego telefonu, mogłem zaparkować swoją pierwszą hulajnogę na geograficznie zabronionym parkingu, bez mojej wiedzy i innych osób. Co gorsza, kiedy próbowałem prawidłowo zaparkować skuter na ulicy, nie mogłem go zablokować, dopóki GPS nie zadziałał i nie zdałem sobie sprawy, że jestem poza strefą zakazu ruchu. . Więc musiałem... spędzić kilka minut. Świetnie.

Skuter elektryczny przed Los Angeles Convention Center w czerwcu 2019 r

Proszę nacisnąć kontynuuj

Niemal za każdym razem, gdy parkowałem skuter w pobliżu centrum kongresowego, ludzie pytali mnie, jak mogą go wypożyczyć. Było prawdziwe zainteresowanie sposobem, w jaki wszystko działało. „Pobrałem aplikację Bird” — powiedziałem zaciekawionemu przechodniowi. „Mogłem jeździć przez cały tydzień, jeszcze się nie napiłem”. Potem powtórzył to swojej rodzinie. „Możesz w to uwierzyć? Wydał tylko 20 dolarów i jeździł przez cały tydzień!” Brzmiało to tak, jakby szukał pozwolenia na umieszczenie swojej rodziny (a może tylko jego) na skuterach. Wydałem 19.89 $, aby dwa razy dziennie podróżować prawie milę podczas targów E3, z hotelu do centrum kongresowego iz powrotem. Zmieniło sposób, w jaki umawiam się na spotkania, piszę o meczach, które oglądałem, nawiązuję kontakty z naszym zespołem, a nawet śpię. Zaoszczędziłem 30 minut każdego dnia, a w ciągu tygodnia kongresowego jest to kluczowe. Dołączyłbym do serwisu motocykli bez stacji dokującej w Nowym Jorku, jeśli byłby dostępny, aby skrócić dojazdy o połowę. Jeśli chodzi o dobrą walkę z grami wideo, wiele wyzwań stojących przed skuterami elektrycznymi nie może dorównać prawdziwemu bohaterowi tej historii: nie skuterom, ale ostatecznemu rozwiązaniu. Koncepcja wydaje się być raczej modą, mimo że skutery pojawiają się i znikają.