Watch Dogs: Legion wkrótce osiągnie 60 klatek na sekundę na PS5 i Xbox Series

Watch Dogs: Legion wkrótce osiągnie 60 klatek na sekundę na PS5 i Xbox Series

Watch Dogs: Legion otrzyma zupełnie nowy tryb wydajności w ramach kolejnej dużej łatki w czerwcu, dzięki której gra osiągnie 60 klatek na sekundę na PlayStation 5 i Xbox Series X. Ubisoft ogłosił tę wiadomość w oficjalnym poście na blogu, w którym wydawca również szczegółowe zmiany w mapie drogowej Watch Dogs: Legion i nadchodzące wydania zawartości. Nowy tryb wydajności zostanie wprowadzony w ramach aktualizacji tytułu 4.5, która ma być dostępna 1 czerwca. Wraz z trybem wydajności gracze zobaczą wprowadzenie rozgrywki międzygeneracyjnej, dzięki czemu gracze będą mogli cieszyć się trybem gry wieloosobowej ze znajomymi. w ramach tej samej rodziny konsol. Oznacza to, że gracze Xbox Series X/S będą mogli grać w te na Xbox One, podczas gdy gracze na PS5 będą mieli możliwość grania w te na PS4. Pierwotnie zaplanowany na koniec maja, Ubisoft wyjaśnił, że opóźnił aktualizację 4.5, „aby zapewnić, że różne zespoły pracujące nad niezależnymi elementami treści będą miały czas potrzebny do stworzenia możliwie najlepszych wrażeń z gry”. Ubisoft ma również nadzieję, że dodatkowy czas pozwoli jego zespołom naprawić niektóre błędy znalezione w poprzedniej aktualizacji 4.0, a być może nawet dodać inne ulepszenia jakości życia do gry.

W dół linii

< p lang="pl" dir="ltr">DedSec, sprawdź naszą zaktualizowaną mapę drogową, zawierającą nowe aktualizacje dotyczące jakości życia, zmiany oparte na Twoich opiniach, nowe daty... i niespodziankę! Więcej informacji: https://t.co/g4qG8tgtIh pic.twitter.com/xYABcIiWA2 21 maja 2021 r. Więcej informacji Zaktualizowana mapa drogowa Ubisoft wyszczególnia również inne dodatki do gry, których gracze mogą oczekiwać w przyszłości. W lipcu aktualizacja 5.0 gry zawierać będzie DLC The Bloodline Story, a także postacie Aidena i Wrencha z gry głównej. Następnie w sierpniu gracze zobaczą wprowadzenie trybów Inwazji i Ekstrakcji PvP. Pierwotnie planowany wcześniej, Ubisoft przeniósł je do sierpniowej aktualizacji, aby „zainwestować więcej czasu w solidny publiczny i prywatny mecz”, wyjaśniając, że „jest dla nas kluczowe, aby zapewnić płynne i przyjemne wrażenia z PvP”.