Data premiery gry Władca Pierścieni Gollum, zwiastuny, aktualności i plotki

Data premiery gry Władca Pierścieni Gollum, zwiastuny, aktualności i plotki
Opracowany przez Daedalic Entertainment, którego możesz znać jako twórców serii przygodowej typu „wskaż i kliknij” Deponia, Lord of the Rings: Gollum jest aktywnie rozwijany od jakiegoś czasu. Niemiecki deweloper ciężko pracował przez ostatnie kilka lat, aby przekształcić Władcę Pierścieni: Golluma w coś, co może być kolejnym hitem w uniwersum Śródziemia Tolkiena, który miał zaskakująco solidne doświadczenie, jeśli chodzi o gry wideo. . Władca Pierścieni: Gollum powinien być kanoniczną opowieścią w mitologii Śródziemia. Podąża za tytułowym stworzeniem po odkryciu Jedynego Pierścienia, a akcja toczy się przed wydarzeniami z Władcy Pierścieni i Hobbita. W związku z tym możliwe jest, że gra wypełni przedstawione tutaj luki fabularne lub zapewni dodatkowy kontekst dla wydarzeń z książek Tolkiena.

Przejść do sedna sprawy

Data premiery Władcy Pierścieni Golluma

Chociaż nie mamy jeszcze konkretnej daty, wydaje się, że jesteśmy bliżej premiery gry, niż nam się wydaje. Wstępna premiera Władcy Pierścieni Golluma jest zaplanowana na 2021 r. Może to zbiegać się z serialem telewizyjnym Amazon Władca Pierścieni, którego premiera jest również zaplanowana na 2021 r. Pokaz odbędzie się również przed wydarzeniami z powieści, co oznacza mógłby służyć jako dodatek do Władcy Pierścieni: Gollum.

Zwiastun Władcy Pierścieni Golluma

Chociaż jak dotąd nie było zbyt wielu informacji wizualnych na temat gry, Daedalic wypuściło zwiastun, który daje fanom przedsmak stylu wizualnego gry i typów środowisk, których możemy się spodziewać.

Co wiemy do tej pory

Nadal istnieje niewiele cennych szczegółów na temat tego, co ostatecznie stanie się Władcą Pierścieni: Gollumem. Jednak to, co do tej pory ujawniło Daedalic Entertainment, jest obiecujące. Znaczna część gry będzie obracać się wokół skradania się i platformówek. Sam Gollum nie otrzyma wielu zdolności, które można wykorzystać. Zgodnie z charakterem, będzie mały i stosunkowo żywy, co czyni go idealnym wyborem do gry w ukryciu. Tak bardzo, jak bardzo chcielibyśmy zobaczyć małego faceta suplexującego orkę, prawdopodobnie tak się nie stanie. Gracze będą również musieli podejmować decyzje w pewnych kluczowych punktach poprzez wybory i działania wyświetlane w dymkach myśli wokół głównego bohatera. Interesujące jest to, że wybory będą dzielone między rozdwojonymi osobowościami Golluma. Z tego, co widzieliśmy, możemy usunąć Golluma i wybrać opcje, które są bardziej zgodne ze Smeagolem (jego pierwotną formą przed skontaktowaniem się z Jedynym Pierścieniem). Zamiast tego gracze mogą cieszyć się dzikim Gollumem z bardziej przebiegłymi i agresywnymi typami. Wydaje się, że jest to sprytny system, który ma wiele sensu w szczególności dla Golluma, co prowadzi nas do wniosku, że gra może stać się interesującym studium postaci. Nie jest jeszcze jasne, jak bardzo te decyzje wpłyną na ogólną historię, ale możemy sobie wyobrazić, że osobowość Golluma będzie się zmieniać z czasem w zależności od tego, w którą stronę siebie zdecyduje się najbardziej zainwestować.

(Zdjęcie: Daedalic Entertainment)

Cechy Władcy Pierścieni Gollum PS5 DualSense

Jednym z powodów, dla których gracze mogą chcieć kupić wersję Władcy Pierścieni: Gollum na PS5, jest włączenie funkcji, które są możliwe dzięki kontrolerowi DualSense. Oznacza to, że dotykowe sprzężenie zwrotne oferowane przez wyzwalacze kontrolera. Informacje zwrotne od Jonasa Husgesa z Daedalic wskazują, że funkcja dotykowego sprzężenia zwrotnego wyzwalaczy będzie powiązana z wytrzymałością Golluma. Im bardziej Gollum męczy się podczas biegu, tym większy opór stawiają spusty, co wskazuje, że stwór się męczy. Można się zastanawiać, czy będzie to powierzchowna funkcja, w którą można się zagłębić, czy też jest tu coś bardziej ambitnego. Na przykład gracze mogą potrzebować zarządzać wytrzymałością Golluma, aby biegać bardziej efektywnie. Inną możliwością jest to, że możemy mieć do czynienia ze zwiększonym oporem na spustach, aby utrzymać dłuższe okresy prędkości. Włączenie to wskazuje również na rodzaj zatrzymanych elementów, które możemy zobaczyć podczas gry. Ogólnie rzecz biorąc, w końcu nie biegasz bardzo ukradkiem, chyba że zostałeś zauważony i musisz zachowywać się jak Nazgûl ścigający hobbita. Mogą istnieć sekwencje, w których gracz jest pozwany jako część historii, bez alternatywnego środka zaradczego. W takim przypadku dotykowe sprzężenie zwrotne z DualSense może dodać kolejną warstwę wyzwania, gdy gracze walczą o utrzymanie Golluma w ruchu.

Władca Pierścieni Gollum Ray tracing i efekty wizualne

Daedalic potwierdził, że obecne wersje Władcy Pierścieni Gollum będą umieszczać ray tracing z przodu i na środku jako funkcję graficzną. Deweloper zasugerował, że ray tracing może być używany dynamicznie w projektowaniu poziomów gry. Przykład został przypisany temu, w jaki sposób oświetlenie śledzące promienie może pomóc i przeszkodzić graczowi w jego ukradkowych staraniach. Cieniste przejścia mogą służyć do bezpiecznego manewrowania przed wrogiem, a poruszające się źródła światła mogą w każdej chwili odsłonić Golluma. Jeśli tak jest w rzeczywistości, możemy zobaczyć, jak Lord of the Rings Gollum przekształca się w wyjątkową i wymagającą skradankę, która może utorować drogę innym programistom do zastanowienia się, jak najlepiej wykorzystać ray tracing w sposób zorientowany na grę. Przychodzi mi na myśl pewna ukryta seria gier akcji z ukrycia. Jeśli chodzi o ogólny styl wizualny gry, to z pewnością krok dalej niż ziarnisty fotorealizm, do którego przywykliśmy w projektach Śródziemia. Nie jest zbyt kreskówkowy, ale zdecydowanie mieści się gdzieś pomiędzy tym a bardziej realistycznym wyglądem. Na przykład sam Gollum wygląda niesamowicie uroczo.

(Źródło: Daedalic Entertainment) Ze zrzutów ekranu opublikowanych przez Daedalic wynika, że ​​otoczenie gry ma imponującą skalę. Jest wiele scen, w których kamera jest pochylona do góry, natychmiast podkreślając, jak mały jest w porównaniu z nim Gollum, jednocześnie przywołując ogromną podróż, która się przed nim rozgrywa. Jeśli chodzi o postęp środowiskowy gry, Daedalic potwierdził, że poziomem otwarcia będzie Barad-DUR, forteca w Mordorze, w której przetrzymywany jest Gollum. Piekielne krajobrazy Mordoru nie będą jednak jedynym miejscem, które odwiedzimy, ponieważ Daedalic obiecał różnorodne obszary Śródziemia. Wiele z tych środowisk będzie prawdopodobnie dużych i możliwych do eksploracji, zapewniając graczom wiele linii zadań do odkrycia. The Lord of the Rings: Gollum pracuje nad Daedalic już od jakiegoś czasu, a jego wydanie nie wydaje się być tak odległe. To, co widzieliśmy do tej pory, wygląda obiecująco i miejmy nadzieję, że Daedalic może dostarczyć wyjątkową skradankową przygodę, która idealnie pasuje do mitów Tolkiena. Jak zawsze będziemy informować Cię o wszelkich nowościach związanych z grą, gdy zbliża się ona do premiery.