EE i O2 ponownie otworzą swoje sklepy

EE i O2 ponownie otworzą swoje sklepy

Sklepy mobilne na High Street zostaną ponownie otwarte w Anglii od 15 czerwca, a operatorzy wprowadzą szereg środków bezpieczeństwa w celu ochrony klientów i personelu. Czterech największych brytyjskich operatorów zamknęło swoje sklepy pod koniec marca, gdy rząd nałożył środki blokujące, które doprowadziły do ​​zamknięcia sklepów detalicznych, które nie są niezbędne, ograniczyły przemieszczanie się ludzi i wprowadziły dystans społeczny. Od tego czasu operatorzy w dużym stopniu polegają na sprzedaży i obsłudze klienta online. Jednak za kulisami wykonano również prace, aby zapewnić bezpieczne otwieranie sklepów, gdy tylko uzyskają na to pozwolenie.

Sklepy mobilne w Wielkiej Brytanii

W zeszłym tygodniu sprzedawcy detaliczni w Anglii, którzy nie produkują artykułów pierwszej potrzeby, otrzymali zielone światło na ponowne otwarcie swoich drzwi, pod warunkiem, że będzie to możliwe w sposób bezpieczny. O2 i EE potwierdziły, że będą obowiązywać ograniczenia dotyczące liczby klientów, którzy mogą jednocześnie przebywać w sklepie, a na podłodze zostaną umieszczone oznaczenia ułatwiające zachowanie dystansu społecznego. Pracownikom zostaną udostępnione wirtualne systemy kolejkowe, ekrany płatności i sprzęt ochronny, a regularne sprzątanie będzie przeprowadzane w celu zminimalizowania ryzyka. Zespół sprzedaży detalicznej O2 zmodyfikował także niektóre układy sklepów, aby zmaksymalizować ograniczoną przestrzeń i priorytetowo traktować pracowników NHS i opieki zdrowotnej. „Handel detaliczny zmienił się w następstwie pandemii Covid-19 i musimy się upewnić, że dostosowujemy się do tej zmiany” – powiedział Gareth Turpin, dyrektor ds. sprzedaży i utrzymania w O2. „Pogrupowaliśmy i ustaliliśmy, w jaki sposób nasze sklepy i technologie mogą zostać wykorzystane, aby pomóc klientom i pracownikom. Rezultatem jest bardziej spersonalizowana obsługa, która również skraca czas oczekiwania klientów. Nie możemy się doczekać, aby powitać wszystkich w naszych sklepach, aby mogli na własne oczy przekonać się o zmianach. „Zapewnienie bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom jest naszym priorytetem numer jeden i niestrudzenie pracowaliśmy nad wprowadzeniem środków, aby każdy mógł czuć się pewnie, odwiedzając nasze sklepy, wiedząc, że możemy zadbać o niego i innych. „ dodał Lee Frankham, dyrektor sprzedaży BT. „Dziękujemy naszym niesamowitym kolegom z handlu detalicznego, którzy pomagali klientom online w ciągu ostatniego miesiąca i nie możemy się doczekać ponownego powitania klientów w naszych sklepach.” Sklepy EE w Irlandii Północnej zostaną ponownie otwarte 8 czerwca zgodnie z lokalnymi przepisami, podczas gdy operatorzy czekają na dalsze informacje od rządów Szkocji i Walii. Skontaktowano się z Vodafone i Three w celu uzyskania informacji na temat planów ponownego otwarcia. Jednakże sklepy Virgin Media nie wrócą na główne ulice. Od czasu wprowadzenia blokady sklepy firma podjęła decyzję o przeniesieniu swojej sprzedaży i wsparcia do Internetu.