Salesforce wprowadza pierwsze integracje Slacka po przejęciu

Salesforce wprowadza pierwsze integracje Slacka po przejęciu
            Salesforce ofreció un primer vistazo a los planes para integrar Slack en sus productos después de finalizar su adquisición de € 27,7 mil millones el mes pasado.
Salesforce ogłosił w poniedziałek, że Slack zintegruje się z platformą Customer 360 na wiele sposobów, aby pomóc skuteczniej łączyć sprzedawców, marketing i obsługę, zarówno wewnętrznie, jak i w całej firmie. Ogłoszenie jest następstwem podobnych inicjatyw rywala Salesforce Microsoft, który w ostatnich miesiącach zintegrował swoją platformę współpracy Teams z Dynamics 365, aby usprawnić udostępnianie informacji pracownikom za pomocą narzędzi CRM firmy Microsoft. Dzięki Slack-First Customer 360 przedstawiciele handlowi będą mogli uzyskiwać dostęp do rekordów Salesforce i aktualizować je za pomocą „cyfrowych pokoi sprzedaży” w Slack; Salesforce powołał się na badanie firmy Forrester Consulting, które sugeruje, że cykle sprzedaży są o 15% szybsze w przypadku korzystania z aplikacji do współpracy zespołowej. Zautomatyzowane codzienne odprawy zapewniają pracownikom sprzedaży spersonalizowaną listę zadań, spotkań i transakcji. W przypadku zespołów obsługi klienta integracja z Salesforce Service Cloud stworzy „roje” kanałów Slack w celu szybkiego rozwiązywania problemów klientów, podczas gdy funkcja „wyszukiwania ekspertów” może „automatycznie identyfikować” pracowników. Wyposażony, aby pomóc w sprawach o wysokim priorytecie „w oparciu o dostępność, zdolności i umiejętności”.

Integración de Salesforce Service Cloud Siła sprzedaży Integracja Salesforce Service Cloud umożliwia tworzenie „rojów” kanałów Slack w celu szybkiego rozwiązywania problemów klientów. A dla pracowników marketingu będzie dostęp do informacji Datoramy na Slacku. (Datorama to platforma analizy marketingowej dla Salesforce Marketing Cloud). Integracja umożliwia pracownikom marketingu otrzymywanie powiadomień o zmianach w materiałach marketingowych. Salesforce powiedział, że te trzy funkcje Slacka — pierwsza sprzedaż, obsługa i marketing — zostaną wystawione na próbę tej jesieni; Integracja z Datorama już dostępna. Salesforce ogłosił również plany integracji Tableau ze Slack, z powiadomieniami o zmianach w narzędziu analitycznym, takich jak spadek sprzedaży, a także „przeglądem listy obserwowanych”, aby zapewnić codzienne aktualizacje niektórych wskaźników. Ogólne udostępnienie usługi Slack-First Analytics zaplanowano na jesień tego roku. Marketing holgado primero Siła sprzedaży Dzięki Slack-First Marketing zespoły mogą uzyskiwać wgląd i zmiany w projektach marketingowych, które mogą wykorzystać do szybkiego działania. „Slack i Salesforce były dwojakie: nie zepsuć żadnego produktu i uczynić go lepszym niż suma części” - powiedział Wayne Kurtzman, dyrektor ds. badań w IDC. „Zrobili to, unikając pokusy szybkiego zintegrowania dwóch interfejsów, jednocześnie skutecznie umożliwiając szybką integrację. Integracje pozwolą tym dwóm produktom „robić to, co robią i ulepszać je za pomocą warstwy konwersacji opartej na kanałach, która może wyzwalać działania w stosie Salesforce" — powiedział. Chociaż obie firmy miały już pewne integracje między swoimi narzędziami, w tym tygodniu ogłoszenie wskazuje na zamiar Salesforce głębszego powiązania platform i maksymalizacji wymiany między nimi, powiedziała Angela Ashenden, starszy analityk w CCS Insight. Chociaż integracje powinny być przydatne do łączenia przepływów pracy użytkowników, proces ten jest wciąż na wczesnym etapie a platformy są wciąż bardzo różne, powiedział. „Możemy spodziewać się wielu inwestycji we wzmocnienie tej integracji w nadchodzących miesiącach, po pierwsze, aby pomóc firmie Salesforce w osiągnięciu pierwszego klienta 360 na platformie Slack, ale także, aby pomóc Ci odpowiedzieć na rosnące zagrożenie. Microsoft Teams i Dynamics 365 – i oczywiście, aby pomóc uzasadnić skandaliczną cenę przejęcia” – powiedział Ashenden.
<p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>