Oferty Vonage Business Cloud Nie tak dawno temu Vonage było powszechnie znane. Ponieważ jednak telefony stacjonarne są przestarzałe, a większość z nas korzysta z telefonów komórkowych w domu, firma zainwestowała w usługę Business Cloud Voice over Internet Protocol (VoIP). I chociaż będziesz musiał zapłacić więcej za podstawowe funkcje, takie jak wideokonferencje, czat i udostępnianie plików, istnieją przedziały cenowe w liczbie linii, z których będziesz korzystać, co powinno spodobać się firmom ze starszymi połączeniami telefonicznymi i systemami. To jest nasz kompleksowy przegląd usługi Vonage Business Cloud. Na tej stronie, po naszym krótkim wprowadzeniu, znajdziesz (a) przegląd usługi Vonage VoIP i jej główne funkcje (b) przegląd niektórych integracji platformy (c) przegląd różnych planów taryfowych Vonage.Możesz przejść do sekcji recenzji, która najbardziej Cię interesuje, klikając linki na pasku u góry tej strony, ale pamiętaj, że ten artykuł należy przeczytać do końca, ponieważ firmy skorzystają z oceny. całą usługę przed podjęciem decyzji, czy spełnia ona Twoje potrzeby. Jeśli jesteś małą firmą, która potrzebuje tylko od jednej do czterech linii, Twoja miesięczna cena za użytkownika będzie wyższa niż w przypadku firmy zatrudniającej od 20 do 99 pracowników. Ponadto, w przeciwieństwie do innych graczy na rynku VoIP, Vonage Business Cloud nie wymaga rocznej umowy. Minusem jest to, że większość konkurencji może naprawdę zaoferować więcej za mniejsze pieniądze. Dlatego firmy muszą dokonać wyboru. Chociaż Vonage oferuje wiele funkcji (i integracji), musisz określić, czy uważasz, że reprezentują one dobry stosunek jakości do ceny. Z pewnością Vonage Business Cloud nie jest złą opcją dla każdej firmy, która chce zainwestować w nowe rozwiązanie VoIP, ale przy tak silnej konkurencji na tym rynku istnieją bardziej przystępne cenowo alternatywy.
Główne cechy
(Źródło zdjęcia: firma Vonage) W większości funkcje, które otrzymujesz po zarejestrowaniu się w Vonage Business Cloud, są na równi z kursem. Różnica między tym a, powiedzmy, RingCentral Office polega na tym, że RingCentral daje dużo więcej na podstawowym poziomie. Zakładając, że nie chcesz dołączać do czterech linii, skipass Vonage Business Cloud Mobile w cenie 19,99 € (16 €) jest – według własnych powodów Vonage – idealny dla „każdego zespołu, który nie ma telefonów biurowych". Oferuje nieograniczone połączenia i SMS-y, aplikację komputerową, aplikację mobilną i VonageFlow, która najwyraźniej jest usługą przesyłania wiadomości od zespołu Vonage. W sumie Vonage oferuje ponad 50 funkcji głosowych i ujednoliconej komunikacji, w tym współpracę wideo z V onage Meetings i różnorodne narzędzia produktywności, wszystkie dostępne za pośrednictwem Vonage App Center. Te funkcje są na równi ze wszystkim, czego można oczekiwać od systemu VoIP: przekazywanie połączeń, poczta głosowa na e-mail, dzienniki połączeń i wiele innych. Aby poprawić wrażenia klientów i pracowników, Vonage oferuje również funkcję zapowiedzi połączeń, która zapewnia odbiorcy dźwiękową wersję niestandardowej etykiety przed połączeniem. Tej funkcji można używać w połączeniu z filtrowaniem połączeń i menu ekranowym, dając możliwość odebrania połączenia, przesłania go do poczty głosowej lub przekazania w inne miejsce. Zasadniczo oznacza to, że Twoi pracownicy mogą być w pełni przygotowani, zanim podniosą słuchawkę. Możliwości nagrywania rozmów na żądanie lub w całej firmie oznaczają również, że firmy nigdy nie muszą się martwić, że zapomną ważne szczegóły rozmowy. Archiwum chronione hasłem umożliwia przechowywanie tych informacji tak długo, jak ich potrzebujesz. Dobrą wiadomością jest to, że Vonage Business Cloud zawiera wszystkie funkcje, których możesz potrzebować od systemu VoIP. Zła wiadomość jest taka, że jeśli chcesz uzyskać dostęp do więcej niż podstawowych funkcji, będziesz musiał zapłacić wyższą cenę za ten przywilej. Jednak platforma jest dostarczana z dokumentacją i przykładowym kodem, aby pomóc we wdrażaniu określonych funkcji, które będą mile widziane przez firmy, które chcą zagłębić się w kodowanie niektórych funkcji VoIP Vonage.Integracje
Jedną z najbardziej reklamowanych funkcji Vonage jest sposób, w jaki umożliwia bezproblemową integrację z różnymi aplikacjami innych firm. Łącząc się z istniejącymi narzędziami CRM organizacji, Vonage Business Cloud może usprawnić współpracę, zwiększyć produktywność i poprawić jakość obsługi klienta z ujednoliconej platformy. Ta integracja oznacza, że firmy mają łatwy dostęp z dowolnej przeglądarki lub urządzenia, mogą synchronizować wszystkie dane połączeń z natywnymi pulpitami raportowania aplikacji biznesowych i integrować integracje na poziomie warstw. Interfejs użytkownika eliminujący przełączanie między aplikacjami. Jedną z najbardziej znaczących zmian we współpracy w miejscu pracy, która zaszła w żywej pamięci, był rozwój narzędzi do wideokonferencji w odpowiedzi na pandemię COVID-19 i zasady pracy z domu, które wiele firm zostało zmuszonych przyjąć. Oznacza to, że rozwiązania takie jak Microsoft Teams, Google Meet, Zoom i inne odnotowują ogromny wzrost popularności. Rozwiązania VoIP, które można zintegrować z niektórymi z tych narzędzi do wideokonferencji, są naturalnie atrakcyjne dla wielu firm i jest to kolejny obszar, w którym Vonage Business Cloud błyszczy. Platforma jest wyposażona w integrację Microsoft Teams, która umożliwia firmom dostęp do funkcji PBX z ulepszoną i lepszą jakością połączeń z poziomu interfejsu Microsoft Teams. Zamiast zmieniać platformy, firmy korzystające z usługi Teams mogą cieszyć się współpracą na poziomie przedsiębiorstwa wbudowaną w jedną aplikację. Inną godną uwagi integracją jest Vonage dla Salesforce. Dzięki temu pracownicy mogą jednocześnie przeglądać informacje o dzwoniących i rekordy Salesforce oraz tworzyć odpowiednie działania Salesforce z jednego interfejsu. Dostęp do Vonage for Salesforce można uzyskać za pośrednictwem zintegrowanego interfejsu Salesforce lub przeglądarki internetowej. Integracja Salesforce pozwala użytkownikom Vonage na przechwytywanie danych na wielu urządzeniach, usprawnienie przepływów pracy i uzyskiwanie wglądu w czasie rzeczywistym, bez konieczności instalacji po stronie klienta.