Recenzja Vonage Business Cloud | Porównanie

Recenzja Vonage Business Cloud | Porównanie
Oferty Vonage Business Cloud Nie tak dawno temu Vonage było powszechnie znane. Ponieważ jednak telefony stacjonarne są przestarzałe, a większość z nas korzysta z telefonów komórkowych w domu, firma zainwestowała w usługę Business Cloud Voice over Internet Protocol (VoIP). I chociaż będziesz musiał zapłacić więcej za podstawowe funkcje, takie jak wideokonferencje, czat i udostępnianie plików, istnieją przedziały cenowe w liczbie linii, z których będziesz korzystać, co powinno spodobać się firmom ze starszymi połączeniami telefonicznymi i systemami. To jest nasz kompleksowy przegląd usługi Vonage Business Cloud. Na tej stronie, po naszym krótkim wprowadzeniu, znajdziesz (a) przegląd usługi Vonage VoIP i jej główne funkcje (b) przegląd niektórych integracji platformy (c) przegląd różnych planów taryfowych Vonage.Możesz przejść do sekcji recenzji, która najbardziej Cię interesuje, klikając linki na pasku u góry tej strony, ale pamiętaj, że ten artykuł należy przeczytać do końca, ponieważ firmy skorzystają z oceny. całą usługę przed podjęciem decyzji, czy spełnia ona Twoje potrzeby. Jeśli jesteś małą firmą, która potrzebuje tylko od jednej do czterech linii, Twoja miesięczna cena za użytkownika będzie wyższa niż w przypadku firmy zatrudniającej od 20 do 99 pracowników. Ponadto, w przeciwieństwie do innych graczy na rynku VoIP, Vonage Business Cloud nie wymaga rocznej umowy. Minusem jest to, że większość konkurencji może naprawdę zaoferować więcej za mniejsze pieniądze. Dlatego firmy muszą dokonać wyboru. Chociaż Vonage oferuje wiele funkcji (i integracji), musisz określić, czy uważasz, że reprezentują one dobry stosunek jakości do ceny. Z pewnością Vonage Business Cloud nie jest złą opcją dla każdej firmy, która chce zainwestować w nowe rozwiązanie VoIP, ale przy tak silnej konkurencji na tym rynku istnieją bardziej przystępne cenowo alternatywy.

Główne cechy

Firma Vonage

(Źródło zdjęcia: firma Vonage) W większości funkcje, które otrzymujesz po zarejestrowaniu się w Vonage Business Cloud, są na równi z kursem. Różnica między tym a, powiedzmy, RingCentral Office polega na tym, że RingCentral daje dużo więcej na podstawowym poziomie. Zakładając, że nie chcesz dołączać do czterech linii, skipass Vonage Business Cloud Mobile w cenie 19,99 € (16 €) jest – według własnych powodów Vonage – idealny dla „każdego zespołu, który nie ma telefonów biurowych". Oferuje nieograniczone połączenia i SMS-y, aplikację komputerową, aplikację mobilną i VonageFlow, która najwyraźniej jest usługą przesyłania wiadomości od zespołu Vonage. W sumie Vonage oferuje ponad 50 funkcji głosowych i ujednoliconej komunikacji, w tym współpracę wideo z V onage Meetings i różnorodne narzędzia produktywności, wszystkie dostępne za pośrednictwem Vonage App Center. Te funkcje są na równi ze wszystkim, czego można oczekiwać od systemu VoIP: przekazywanie połączeń, poczta głosowa na e-mail, dzienniki połączeń i wiele innych. Aby poprawić wrażenia klientów i pracowników, Vonage oferuje również funkcję zapowiedzi połączeń, która zapewnia odbiorcy dźwiękową wersję niestandardowej etykiety przed połączeniem. Tej funkcji można używać w połączeniu z filtrowaniem połączeń i menu ekranowym, dając możliwość odebrania połączenia, przesłania go do poczty głosowej lub przekazania w inne miejsce. Zasadniczo oznacza to, że Twoi pracownicy mogą być w pełni przygotowani, zanim podniosą słuchawkę. Możliwości nagrywania rozmów na żądanie lub w całej firmie oznaczają również, że firmy nigdy nie muszą się martwić, że zapomną ważne szczegóły rozmowy. Archiwum chronione hasłem umożliwia przechowywanie tych informacji tak długo, jak ich potrzebujesz. Dobrą wiadomością jest to, że Vonage Business Cloud zawiera wszystkie funkcje, których możesz potrzebować od systemu VoIP. Zła wiadomość jest taka, że ​​jeśli chcesz uzyskać dostęp do więcej niż podstawowych funkcji, będziesz musiał zapłacić wyższą cenę za ten przywilej. Jednak platforma jest dostarczana z dokumentacją i przykładowym kodem, aby pomóc we wdrażaniu określonych funkcji, które będą mile widziane przez firmy, które chcą zagłębić się w kodowanie niektórych funkcji VoIP Vonage.

Integracje

Aplikacje mobilne i PC Jedną z najbardziej reklamowanych funkcji Vonage jest sposób, w jaki umożliwia bezproblemową integrację z różnymi aplikacjami innych firm. Łącząc się z istniejącymi narzędziami CRM organizacji, Vonage Business Cloud może usprawnić współpracę, zwiększyć produktywność i poprawić jakość obsługi klienta z ujednoliconej platformy. Ta integracja oznacza, że ​​firmy mają łatwy dostęp z dowolnej przeglądarki lub urządzenia, mogą synchronizować wszystkie dane połączeń z natywnymi pulpitami raportowania aplikacji biznesowych i integrować integracje na poziomie warstw. Interfejs użytkownika eliminujący przełączanie między aplikacjami. Jedną z najbardziej znaczących zmian we współpracy w miejscu pracy, która zaszła w żywej pamięci, był rozwój narzędzi do wideokonferencji w odpowiedzi na pandemię COVID-19 i zasady pracy z domu, które wiele firm zostało zmuszonych przyjąć. Oznacza to, że rozwiązania takie jak Microsoft Teams, Google Meet, Zoom i inne odnotowują ogromny wzrost popularności. Rozwiązania VoIP, które można zintegrować z niektórymi z tych narzędzi do wideokonferencji, są naturalnie atrakcyjne dla wielu firm i jest to kolejny obszar, w którym Vonage Business Cloud błyszczy. Platforma jest wyposażona w integrację Microsoft Teams, która umożliwia firmom dostęp do funkcji PBX z ulepszoną i lepszą jakością połączeń z poziomu interfejsu Microsoft Teams. Zamiast zmieniać platformy, firmy korzystające z usługi Teams mogą cieszyć się współpracą na poziomie przedsiębiorstwa wbudowaną w jedną aplikację. Inną godną uwagi integracją jest Vonage dla Salesforce. Dzięki temu pracownicy mogą jednocześnie przeglądać informacje o dzwoniących i rekordy Salesforce oraz tworzyć odpowiednie działania Salesforce z jednego interfejsu. Dostęp do Vonage for Salesforce można uzyskać za pośrednictwem zintegrowanego interfejsu Salesforce lub przeglądarki internetowej. Integracja Salesforce pozwala użytkownikom Vonage na przechwytywanie danych na wielu urządzeniach, usprawnienie przepływów pracy i uzyskiwanie wglądu w czasie rzeczywistym, bez konieczności instalacji po stronie klienta.

pakiety stawek

Cena jest prawdopodobnie najbardziej negatywną rzeczą, jaką można powiedzieć o Vonage Business Cloud. Chociaż usługa może być dość przystępna na podstawowym poziomie, dostęp do wyżej wymienionych typów integracji doprowadzi do wzrostu kosztów. Na przykład w przypadku najbardziej podstawowego planu nie ma opcji automatycznej sekretarki ani opcji konferencji, a jeśli kilka funkcji dostępnych w planie Vonage Business Cloud Mobile jest ograniczonych do komputerów i smartfonów, to tańsza opcja biznesowa RingCentral wyraźnie oferuje lepszą wartość. Nawet plan Virtual Office Pro 8x8 za 25 € (19.26 $) na użytkownika miesięcznie jest bardziej przekonujący, choć jest nieco droższy, ponieważ obejmuje linię telefoniczną z unikalnym numerem i numerem wewnętrznym, automatyczną centralę i faks internetowy. . Niemniej jednak wydaje się, że Vonage skupił się na firmach, które są mniej świadome kosztów i bardziej zainteresowane pracą z istniejącymi stacjonarnymi systemami PBX niż usługami w chmurze. Tutaj ceny i funkcje działają na korzyść Vonage. Jeśli użytkownicy zwiększą liczbę potrzebnych linii z pięciu do 19, niższa cena Vonage Business Cloud stanie się nieco bardziej przystępna. Kosztuje 17,99 € (14 €) miesięcznie za linię. W przeciwnym razie, jeśli potrzebujesz od 20 do 99 linii, będzie to kosztować 14,99 € (12 €) na użytkownika miesięcznie. Nic więcej, jeśli chodzi o żądane linie, a będziesz musiał skontaktować się z zespołem sprzedaży Vonage Business Cloud w celu uzyskania niestandardowych cen. Następny w kolejce jest plan Vonage Business Cloud, który prawdopodobnie najbardziej spodoba się firmom: plan Premium. Kosztuje 29.99 EUR (25 USD) za jedną do czterech linii, a jego cena obejmuje standardowe i premium abonamenty RingCentral. Ponownie dodanie od pięciu do 19 linii obniża cenę do 27.99 EUR (23 USD), a dodanie od 20 do 99 linii obniży cenę do 24.99 EUR (21 USD). Jednak funkcjonalność Vonage Business Cloud Premium jest szczerze mówiąc bardziej ograniczona niż plan RingCentral Standard za 24.99 € (19 USD). Chociaż ma wielopoziomową automatyczną sekretarkę, wideokonferencje, czat, udostępnianie plików i kilka integracji, Vonage Business Cloud Premium nie ma funkcji przekazywania faksów internetowych i transkrypcji wiadomości e-mail. To powiedziawszy, integracje CRM nie zaczynają się od RingCentral (dla biznesu), chyba że zarejestrujesz się w planie Premium 34,99 USD (26,97 USD), który kosztuje więcej niż plan Vonage Business Cloud Premium. Jak wspomniano powyżej, lista integracji CRM dostępnych za pośrednictwem Vonage Business Cloud jest długa. Oprócz Teams i Salesforce firma twierdzi, że jej biznesowa usługa VoIP integruje się z G Suite, Office 365, Clio, Bullhorn, ConnectWise, JobDiva, Netsuite, Microsoft Dynamics, SugarCRM i Zoho. Z drugiej strony RingCentral (dla biznesu) integruje się tylko z Salesforce.com, ZenDesk i Desk.com. 8x8 Virtual Office Pro integruje się z Salesforce, ZenDesk i Netsuite. Wreszcie, Vonage Business Cloud, podobnie jak inne usługi VoIP, oferuje pakiet premium, który może być atrakcyjny tylko dla niektórych firm. Za 39.99 USD (32 USD) na użytkownika miesięcznie z jedną do czterech linii, Vonage Business Cloud Advanced jest nieco bardziej atrakcyjny, jeśli chcesz mieć od pięciu do 19 linii za 37.99 USD (30 USD) lub od 20 do 99 linii za 34.99 USD (28 USD). Zawiera 15 godzin nagrywania rozmów na żądanie, połączeń grupowych i wizualnej poczty głosowej.

Ostateczny werdykt

W porównaniu z innymi usługami VoIP opartymi na chmurze, Vonage Business Cloud wydaje się osiągać gorsze wyniki na kilku frontach. W porównaniu z konkurencją trudno zobaczyć, co mogłoby naprawdę spodobać się tutaj małym firmom. Tam, gdzie wydaje się, że Vonage celuje w tę usługę, to firmy, które chcą korzystać z usług w chmurze, jednocześnie będąc zależnymi od telefonów stacjonarnych. W tym sensie Vonage może zaoferować, ale jest prawdopodobne, że jego konkurenci mogą zaoferować więcej. Pomimo wad, Vonage oferuje wiele funkcji i oczywiście może zaspokoić swój rynek docelowy. Ale jeśli jesteś start-upem lub małą firmą, która chce w pełni objąć transformację cyfrową, jeśli chodzi o systemy telefoniczne oparte na chmurze, prawdopodobnie lepiej będzie spojrzeć na bardziej innowacyjnych konkurentów, takich jak RingCentral, Dialpad lub Swing. Cena — Vonage Business Cloud: ▼