Nokia wchodzi na indyjski rynek inteligentnych telewizorów we współpracy z Flipkart

Nokia wchodzi na indyjski rynek inteligentnych telewizorów we współpracy z Flipkart
Nokia wykracza poza smartfony i wchodzi teraz na rynek telewizyjny z 55-calowym telewizorem Smart LED firmy Nokia. Na początku tego roku gigant handlu elektronicznego Flipkart nabył prawa do używania marki Nokia w nowej serii inteligentnych telewizorów przeznaczonych na rynek indyjski. W związku z tym produkcja, dystrybucja i handel byłyby zarządzane przez Flipkart. Nokia Smart TV jest wynikiem tego partnerstwa, które oznacza również wejście firmy w segment telewizyjny.

(Źródło zdjęcia: Flipkart) Jeśli chodzi o telewizor, patrzymy na 55-calowy panel Ultra HD LED z obsługą Dolby Vision. Dostępny jest również HDR10 i szeroka gama kolorów, a także inteligentne przyciemnianie w celu uzyskania bardziej naturalnego obrazu. Nokia Smart TV zawiera również dźwięk JBL, wnosząc swoje doświadczenie do przestrzeni telewizyjnej, aby uzyskać czystsze głosy, głębsze basy i mniej zniekształceń harmonicznych. Wyjście audio jest również wzmocnione przez Dolby Audio, Dolby Digital i DTS TruSurround, które wykorzystują dolne 24-watowe głośniki do stworzenia 5.1-kanałowego dźwięku przestrzennego. Technologie Clear View i Clear Sound pomagają zredukować poziom hałasu z treści przesyłanych cyfrowo na telewizorze Nokia Smart TV. Działa na systemie operacyjnym Android TV opartym na Androidzie 9 Pie z obsługą Sklepu Play i Asystenta Google. Natywnie obsługiwane aplikacje obejmują Netflix, Hotstar i YouTube. W Indiach Nokia Smart TV kosztuje 41,999 10 Rs. Pierwsza wyprzedaż odbędzie się 10 grudnia w samo południe, wyłącznie na Flipkart. Posiadacze kart HDFC Bank otrzymują dodatkowe XNUMX% zniżki.