ZoomInfo, wiodąca firma oferująca subskrypcyjne oprogramowanie jako usługę do aktywacji sprzedaży, nabywa narzędzie analizy biznesowej Chorus.AI za XNUMX milionów euro. „Dzięki Chorus cała Twoja organizacja może podejmować lepsze decyzje, odkrywając spostrzeżenia i analizy, które można uzyskać tylko wtedy, gdy uczestniczysz w każdej rozmowie dotyczącej sprzedaży lub sukcesu użytkownika” – powiedział dyrektor generalny i założyciel ZoomInfo, Henry Schuck, w oświadczeniu na blogu. Schuck uważa, że połączenie rozwiązania analizy konwersacyjnej Chorus i opartej na wiedzy platformy zaangażowania ZoomInfo pozwoli firmie zapewnić lepsze rozwiązanie dla specjalistów ds. sprzedaży. Przejęcie to kolejny przykład dołączania firm technologicznych do produktów opartych na sztucznej inteligencji, aby pomóc firmom usprawnić ich procesy, gdy sprzedaż zaczyna rosnąć po kryzysie wywołanym pandemią. Informując o transakcji, TechCrunch uważa, że przejęcie narzędzia Business Intelligence znacznie rozszerzy portfolio ZoomInfo.