ZoomInfo chce zwiększyć sprzedaż AI dzięki paktowi Chorus.AI

ZoomInfo chce zwiększyć sprzedaż AI dzięki paktowi Chorus.AI
ZoomInfo, wiodąca firma oferująca subskrypcyjne oprogramowanie jako usługę do aktywacji sprzedaży, nabywa narzędzie analizy biznesowej Chorus.AI za XNUMX milionów euro. „Dzięki Chorus cała Twoja organizacja może podejmować lepsze decyzje, odkrywając spostrzeżenia i analizy, które można uzyskać tylko wtedy, gdy uczestniczysz w każdej rozmowie dotyczącej sprzedaży lub sukcesu użytkownika” – powiedział dyrektor generalny i założyciel ZoomInfo, Henry Schuck, w oświadczeniu na blogu. Schuck uważa, że ​​połączenie rozwiązania analizy konwersacyjnej Chorus i opartej na wiedzy platformy zaangażowania ZoomInfo pozwoli firmie zapewnić lepsze rozwiązanie dla specjalistów ds. sprzedaży. Przejęcie to kolejny przykład dołączania firm technologicznych do produktów opartych na sztucznej inteligencji, aby pomóc firmom usprawnić ich procesy, gdy sprzedaż zaczyna rosnąć po kryzysie wywołanym pandemią. Informując o transakcji, TechCrunch uważa, że ​​przejęcie narzędzia Business Intelligence znacznie rozszerzy portfolio ZoomInfo.

inteligencja konwersacyjna

Chorus działa poprzez przechwytywanie i badanie rozmów telefonicznych, spotkań i e-maili w celu zlokalizowania informacji, które firmy mogą wykorzystać do lepszego szkolenia swoich pracowników poprzez dostosowane rozmowy, które działają. Schuck ma nadzieję, że informacje z Chorus, a także ZoomInfo pozwolą firmom na prowadzenie zautomatyzowanych kampanii opartych na wzmiankach o słowach kluczowych. „W połączeniu z danymi wywiadowczymi z ZoomInfo i ruchami wchodzenia na rynek, Chorus zmieni sposób, w jaki zespoły wchodzące na rynek pozyskują docelowych klientów, monitorują aktywność kont, uruchamiają zautomatyzowane przepływy pracy i rozszerzają komitety audytu” — mówi Schuck. Oczekuje, że przejęcie przyciągnie wielu nowych klientów do usługi, zarówno w łańcuchu dostaw firmy, jak i na niższym szczeblu, którzy chcą wykorzystać inteligencję konwersacyjną w swoich strategiach wejścia na rynek. Przez TechCrunch