Zoom rozszerza narzędzia oparte na sztucznej inteligencji dla przedstawicieli handlowych

Zoom rozszerza narzędzia oparte na sztucznej inteligencji dla przedstawicieli handlowych

Ponieważ coraz więcej firm wraca do swoich biur, Zoom chce ugruntować swoją pozycję jednej z najlepszych dostępnych aplikacji biznesowych.

Podczas niedawnego szczytu Work Transformation Summit gigant wideokonferencji przedstawił Zoom IQ for Sales, usługę dla przedstawicieli handlowych opartą na sztucznej inteligencji, która może szybko analizować spotkania sprzedażowe i generować wnioski.

Zoom IQ to wtyczka do Zoom Meetings, której celem jest pomaganie organizacjom w zwiększaniu wydajności poprzez podkreślanie ważnych informacji, które w przeciwnym razie mogłyby zostać przeoczone. Usługa jest zintegrowana z Zoomem (oczywiście), Salesforce i innymi usługami biznesowymi.

platforma robocza

„Zoom zawsze szuka sposobów, aby pomóc naszym klientom poprawić wrażenia klientów końcowych, a Zoom IQ dla sprzedaży to najnowsze osiągnięcie na tej ścieżce” – powiedział TechCrunch Josh Dulberger z Zoom.

„Zoom IQ for Sales… identyfikuje szanse, ocenia ryzyko, a ostatecznie umożliwia i poprawia wydajność zespołu sprzedaży. Wykorzystuje modele przetwarzania języka naturalnego do przetwarzania transkryptów po spotkaniach i przetwarzania danych o postępach, generując informacje dla przedstawicieli handlowych i menedżerów. »

Zoom IQ for Sales jest teraz dostępny jako dodatek dla klientów Zoom Meetings, a firma dodała, że ​​wkrótce dostępna będzie także obsługa Zoom Phone.

Chociaż Zoom był jednym z pierwszych zwycięzców pandemii, od tego czasu jego szczęście było mieszane. Akcje spółki, które w 2020 roku poszybowały w górę, mocno wylądowały.

Po osiągnięciu szczytu na poziomie 559 euro w październiku 2020 r. Zoom kosztuje obecnie 114 euro – nie jest to liczba lekceważąca, ale bardzo odległa od poprzedniej.

Wysiłki takie jak IQ for Sales są próbą Zooma na rozszerzenie jego użyteczności na organizacje poza zwykłe rozmowy wideo i konkurowanie z Microsoft Teams.

Po początkowych trudnościach firma Microsoft przyspieszyła tworzenie i promowanie usługi Teams, która została płynnie zintegrowana z szerszym pakietem Microsoft 365.

Podstęp Microsoftu zadziałał: według firmy Teams ma obecnie ponad 270 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, w porównaniu z 250 milionami w lipcu 2021 r.

Czas pokaże, czy Zoom będzie w stanie nadrobić zaległości, ale narzędzia takie jak IQ for Sales to świetny początek.