Zoho przedstawia nowy pakiet oprogramowania zwiększający wydajność w miejscu pracy

Zoho przedstawia nowy pakiet oprogramowania zwiększający wydajność w miejscu pracy

Gigant aplikacji w chmurze, Zoho, przekształcił swój nowy pakiet narzędzi zwiększających produktywność w jedną platformę oprogramowania, której celem jest przyspieszenie przepływu pracy, poprawa wydajności i wyprzedzenie Microsoft i Google. Zoho Workplace oferuje dziewięć aplikacji dostępnych za pośrednictwem jednego głównego pulpitu nawigacyjnego i obejmuje komunikację opartą na chmurze oraz projekt pulpitu, który pomaga pracownikom usprawnić ich operacje biznesowe. Istnieje kluczowa nowa funkcja o nazwie TrueSync, która znacznie ułatwia członkom zespołu pracę z wieloma plikami. Aplikacja Zoho Mail pozwoli teraz użytkownikom wykonywać połączenia audio lub wideo, a także edytować dokumenty Zoho Writer z poziomu aplikacji. Istnieje panel sterowania, który oferuje narzędzia, które obejmują również opcje eDiscovery, tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania. Użytkownicy mają również różne opcje przechowywania, a także niestandardowe ustawienia certyfikatów S/MIME, uwierzytelniania wieloskładnikowego, reguł poczty e-mail i kontroli spamu.

Miejsce pracy Zoho

Zoho Workplace Sports Cliq, aplikacja do przesyłania wiadomości, która oferuje interakcję grupową za pośrednictwem audio i wideo. Z drugiej strony opcja Zoho Meeting umożliwia użytkownikom organizowanie połączeń konferencyjnych i wydarzeń na różnych urządzeniach internetowych i mobilnych. Zintegruje się z Zoho Projects, Books, CRM i większością pozostałych 45 aplikacji w portfolio Zoho. Pakiet dodaje wybór nowych lub ulepszonych narzędzi programowych opartych na chmurze, w tym Zoho Writer, potężną aplikację do przetwarzania tekstu opartą na sztucznej inteligencji z Arkuszem, która umożliwia pracę z arkuszami kalkulacyjnymi generowanymi przez Zoho. lub innych popularnych aplikacji, takich jak Microsoft. wyróżniać się. Tymczasem WorkDrive to wszechstronna aplikacja do przechowywania i zarządzania dokumentami, która została zaprojektowana do współpracy z narzędziem Zoho Directory. Ma ulepszoną funkcję wyszukiwania, która pomaga szybciej znajdować pliki. Oprogramowanie ShowTime firmy Zoho uzupełnia to, zapewniając zintegrowane szkolenie dla personelu. „Nie można zaprzeczyć, że charakter pracy uległ zmianie, a Workplace rozrosło się, aby odpowiedzieć na tę zmianę” — powiedział Sridhar Iyengar, dyrektor generalny Zoho Europe. „Dzisiaj firmy oferują te narzędzia, które radykalnie poprawiają doświadczenia pracowników, co przekłada się na lepsze wrażenia klientów. Bez zaawansowanego cyfrowego obszaru roboczego jest to obecnie niemożliwe. „Zoho Workplace kosztuje 2.40 €/użytkownik/miesiąc za wersję standardową i 4.80 €/użytkownik/miesiąc za wersję profesjonalną.