Recenzja Zoho People | Radar technologiczny

Recenzja Zoho People | Radar technologiczny

Początki Zoho sięgają 1996 roku, kiedy to zaczynało jako AdvanceNet jako prywatna firma, która istnieje do dziś. Niektóre z jej produktów programowych zostały wprowadzone na rynek pod nazwą Zoho, np. Zoho CRM w 2005 r. i popularny pakiet biurowy Zoho Docs w 2007 r. W 2009 r., wraz z ponad milionem klientów i rosnącym pakietem biurowym online, nazwa firmy została zmieniona na Zoho . . Siedziba główna pozostaje w Channai w Indiach i kilkanaście dodatkowych biur na całym świecie, a wzrost jest silny – w 60 r. liczba użytkowników przekroczyła 2021 milionów.

Zoho People, oparta na chmurze aplikacja HR, została wydana w 2008 roku. Dziesiątki produktów Zoho są zintegrowane jako Zoho One, aby spełnić wszystkie potrzeby biznesowe. Zoho zatrudnia ponad 10 000 pracowników, inwestują w badania i rozwój za pośrednictwem szkół Zoho Learning Schools i z dumą twierdzą, że 15% ich inżynierów pochodzi z tego programu.

Ceny

Zoho oferuje pięć płatnych poziomów oraz 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla Zoho People (Zdjęcie: Zoho)

pakiety i ceny

Istotną zaletą Zoho People jest to, że ceny są dość przejrzyste dla pięciu poziomów oferowanych dla tego oprogramowania. Kolejnym bonusem jest 30-dniowy okres próbny, który nie wymaga karty kredytowej. Istnieje również poziom bezpłatny, odpowiedni dla maksymalnie pięciu użytkowników, a na drugim końcu spektrum wymagany jest niestandardowy proces wyceny w przypadku organizacji liczących ponad 500 użytkowników.

Najniższy poziom to Essential HR, który kosztuje 1,50 euro miesięcznie na każdego użytkownika i spada do 1,25 euro miesięcznie na użytkownika przy opłacie rocznej. Nawet ten początkowy plan obejmuje podstawy zarządzania urlopami, wdrażania pracowników i zarządzania bazą danych pracowników.

Awans na wyższy poziom prowadzi nas do wersji Professional, za cenę 2.50 EUR na użytkownika miesięcznie (2 EUR na użytkownika przy płatności rocznej). Zawiera wszystkie funkcje niższego planu i dodaje oznaczanie obecności za pośrednictwem Internetu, telefonu komórkowego i rozpoznawania twarzy, obliczanie nadgodzin, karty czasu pracy i harmonogram zmian.

Następna jest warstwa Premium, która kosztuje 3.50 EUR za użytkownika miesięcznie, z dostępną roczną zniżką obniżającą ją do 3 EUR za użytkownika przy płatności rocznej. Uwzględnione są funkcje niższego planu, a dodatkowe funkcje obejmują przeglądy wyników, matrycę umiejętności, samoocenę i zaawansowaną analitykę HR.

Przejście o jeden poziom wyżej prowadzi nas do poziomu Enterprise, który kosztuje 5 EUR na użytkownika miesięcznie (4.50 EUR na użytkownika miesięcznie przy opłacie rocznej). Ten poziom zawiera wszystkie funkcje niższych poziomów i dodaje zarządzanie żądaniami pracowników, zarządzanie kursami, ocenami i forum dyskusyjnym.

Na szczycie tego poziomu znajduje się plan People Plus za 10 euro na użytkownika miesięcznie (9.50 euro na użytkownika miesięcznie przy płatności rocznej). Ten plan wykracza poza to, co powinno robić oprogramowanie HR.

cechy

Zoho People oferuje wiele przydatnych funkcji dla działu kadr. Ponieważ jest to usługa SaaS oparta na chmurze, ma ona takie zalety, jak przechowywanie danych online i aktualizacja oprogramowania.

Istnieje „ustrukturyzowany proces wdrażania”, który usprawnia wdrażanie nowych pracowników do Twojej organizacji. Zaczyna się od nowego portalu rekrutacyjnego, a po drodze dostępne są konfigurowalne listy kontrolne i przepływy pracy. Za pośrednictwem tego portalu nowi pracownicy mogą otrzymać list ofertowy, wypełnić formularze, w tym formularze podatkowe, a także zapoznać się z polityką firmy. Dla większej wygody formularze można także podpisywać elektronicznie. Menedżerowie mogą śledzić proces za pomocą raportów o stanie.

śledzenie obecności

Z łatwością śledź obecność i zmiany pracowników za pomocą modułu śledzenia obecności pracowników Zoho (Zdjęcie: Zoho)

Dni wypłaty są stresujące dla działu HR, dlatego Zoho People ma narzędzie do śledzenia obecności. Umożliwia to kierownictwu ustalanie harmonogramu organizacji i śledzenie obecności pracowników. Wykorzystując moc danych w chmurze, umożliwia to pracownikom w dowolnym miejscu, nawet zdalnie, meldowanie się z dowolnego miejsca w celu uregulowania obecności. Następnie można generować raporty dla kierownictwa w celu śledzenia godzin pracy i dostarczania informacji umożliwiających podejmowanie lepszych decyzji. Można także zarządzać czasem, śledząc w czasie rzeczywistym nieobecności pracowników. Terminy płatności można również ustalać elastycznie.

Seminaria internetowe Zoho People

Oprócz wielu opcji samopomocy, Zoho organizuje także seminaria internetowe, które pomagają firmom dowiedzieć się więcej o funkcjach i funkcjonalności Zoho People (Zdjęcie: Zoho)

Apoyo

Zoho People Support oferuje wiele opcji, skupiając się na Centrum pomocy. Najbardziej bezpośredni jest adres e-mail, a nie portal wsparcia, dzięki czemu użytkownicy mogą skontaktować się bezpośrednio z firmą, jeśli mają jakiekolwiek problemy. Brakujące opcje obejmują jednak numer telefonu, portal czatu i numer faksu.

Oferowanych jest jednak wiele innych zasobów, choć mniej bezpośrednich. Oferujemy Podręcznik administratora, Podręcznik pracownika i Przewodnik rozwiązywania problemów. Tutaj znajdziesz także portal wsparcia i blog. Uwielbiamy także aktywną społeczność, która jest otwarta dla wszystkich, więc widzimy, że na każdy zadany temat istnieje wiele odpowiedzi. Dostępnych jest również szereg seminariów internetowych, na przykład oferta na żądanie „Strategiczna reengineering HR w trakcie i po Covid”.

ostateczny werdykt

Zoho People oferuje wiele funkcji wartych rozważenia. Obejmują one ceny początkowe obejmujące nie mniej niż pięć przystępnych cenowo poziomów, nie wliczając poziomu bezpłatnego dla firmy zatrudniającej mniej niż pięciu pracowników z podstawowymi funkcjami, liczne zasoby wsparcia, w tym seminaria internetowe, oraz elastyczne funkcje, takie jak nowy portal wynajmu. Pozostają pewne niedociągnięcia, takie jak brak opcji bezpośredniego wsparcia, a w przypadku niestandardowej wyceny wymagany jest kontakt z firmą, jeśli Twoja organizacja zatrudnia ponad 500 pracowników. Dzięki dobrej integracji Zoho People z innymi ofertami oprogramowania Zoho, postrzegamy to jako solidną pozycję w segmencie oprogramowania HR.

W naszej ofercie znajdziesz także najlepsze oprogramowanie kadrowe, najlepsze programy płacowe i najlepsze usługi outsourcingu HR.