XRSpace przenosi wirtualną rzeczywistość na zupełnie nowy poziom dzięki łączności 5G

XRSpace przenosi wirtualną rzeczywistość na zupełnie nowy poziom dzięki łączności 5G
XRSpace, startup założony przez byłego dyrektora generalnego i współzałożyciela HTC Corp, Petera Chou, oferuje pierwszą na świecie platformę społecznościowej rzeczywistości wirtualnej przeznaczoną dla zwykłych użytkowników, Mova, z łącznością 5G. Przenosząc wirtualną rzeczywistość na wyższy poziom, Chou powiedział, że zbliżanie się do 5G było bardzo ekscytujące. „W 2002 roku mieliśmy sieć danych 2.5G i zaczął pojawiać się pierwszy smartfon, O2 XDA. Wkraczamy obecnie w erę 5G. 5G to nowa architektura sieci i musimy stworzyć nowe doświadczenia, tak jak to zrobiliśmy w 2002 roku” – powiedział. Chou założył HTC w 1997 roku i opuścił firmę w 2015 roku. Mova wykorzystuje sztuczną inteligencję i technologię widzenia komputerowego, aby stworzyć nowe doświadczenia z 5G. Chou powiedział dziś, że przyjazne dla użytkownika korzystanie ze smartfonów jest prymitywne, ponieważ nie oddaje pełnego zakresu ludzkich ekspresji i emocji. „Tak więc poza smartfonami tak naprawdę chcieliśmy stworzyć społeczną rzeczywistość przyszłości Aby stworzyć świat, w którym ludzie mogą spotykać się fizycznie i wirtualnie w znacznie bardziej ludzkim środowisku, w znacznie bardziej wciągającym i interaktywnym środowisku, oraz przenieść interakcje międzyludzkie na nowy poziom. „Chcieliśmy stworzyć nowe, znaczące doświadczenie komunikacyjne dla 5G, ” powiedział. Ponadto powiedział, że misją jest zjednoczenie ludzi dzięki mocy 5G XR i przezwyciężenie ograniczonych możliwości współczesnych smartfonów, a celem jest umożliwienie im łączenia się, nawiązywania kontaktów towarzyskich i współpracy, upraszczając sprzęt i wygodę użytkownika. XR oznacza rozszerzoną rzeczywistość, która jest połączeniem rzeczywistości wirtualnej i rzeczywistości rozszerzonej. „Kiedy zaczynaliśmy trzy lata temu, byliśmy skupieni na tym, aby we wszystkim, co robimy, angażować stałych klientów” – powiedział. Mova to bezprzewodowy zestaw słuchawkowy z kamerami do rejestrowania gestów dłoni i śledzenia ruchów użytkownika, a także tworzenia realistycznego awatara całego ciała z selfie.

(Źródło zdjęcia: XRspace)

(Zdjęcie: przyszłość)

Znaczenie jedności

Mova działa na platformie Qualcomm Snapdragon 845 Mobile XR i jest w pełni przenośna w dowolnym miejscu z połączeniem 5G, LTE lub Wi-Fi i nie wymaga dodatkowego kontrolera do poruszania się po wirtualnym świecie. Globalne uruchomienie XRSpace odbędzie się we współpracy z wiodącymi partnerami w dziedzinie technologii, telekomunikacji i treści, począwszy od Qualcomm Technologies, Deutsche Telekom i Taiwan Chunghwa Telecom. Najpierw będzie dostępny na Tajwanie, a następnie w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Jego cena wynosi 599 euro, a Chou twierdzi, że pozwala użytkownikom na wykonywanie rzeczywistych czynności, takich jak uścisk dłoni czy rzucanie piłką w naturalny sposób. XRSpace buduje także platformę rzeczywistości wirtualnej, na której można oglądać i doświadczać usług, gier i działań społecznościowych. Na czele tych przestrzeni stoi MagicLohas, połączenie doświadczeń promujących zdrowy i aktywny tryb życia poprzez wirtualną rzeczywistość. Można po prostu spędzić czas z przyjaciółmi w relaksujących krajobrazach lub ćwiczyć: spacery, jazda na rowerze, taniec, joga, autorskie sesje Magic TaiChi w wciągających środowiskach z naturalnie medytacyjną atmosferą. Dzięki zróżnicowanemu zespołowi ekspertów w dziedzinie sportu, jogi, tańca, muzyki, medytacji, zdrowia i terapii, XRSpace Manova oferuje zabawne i interaktywne treści mające na celu poprawę codziennego dobrego samopoczucia. „Podczas tej izolacji wszyscy byliśmy świadkami znaczenia jedności. W XRSpace Manova stworzyliśmy cyfrowy awatar, gesty społeczne i wiele miejsc, w których ludzie mogą być razem, doświadczać codziennych sytuacji społecznych bez ograniczeń odległości. „Przyniesiemy ludzkie interakcja i komunikacja na nowy poziom wykraczający poza SMS-y, emoji i filmy 2D. Cieszymy się, że w razie potrzeby możemy zaoferować tę ludzką intymność, pomagając światu dostosować się do nowego standardu dzięki naszym wspaniałym produktom” – powiedział Sting Tao, prezes XRSpace . Jitesh Ubrani, dyrektor ds. badań w International Data Corporation (IDC), powiedział, że rozprzestrzenianie się wirusa ma odwrotny wpływ na popyt, ponieważ coraz większa liczba konsumentów i pracowników pozostaje w domach i szuka rozwiązań. rzeczywistość rozszerzoną i rzeczywistość wirtualną, aby znaleźć sposoby na współpracę ze współpracownikami. i bawić siebie i swoje rodziny.

Silny rozwój samodzielnych gogli VR

Pomimo oczekiwanego spadku dostaw AR i VR o 10.5% w pierwszym kwartale, a następnie spadku o 24.1% w drugim kwartale, firma badawcza International Data Corporation (IDC) spodziewa się odbicia w drugiej połowie 2020 r. prawie 7.1 mln sztuk rocznie, co oznacza wzrost o 23.6% w porównaniu do 2019 r. Długoterminowy wzrost będzie silny w całym okresie prognozy, a dostawy osiągną poziom 76.7 mln sztuk w 2024 r., co przełoży się na złożoną roczną stopę wzrostu (CAGR) na poziomie 81.5 %. Według IDC sprzedaż samodzielnych zestawów VR wzrośnie w 30,4 r. o 2020% i będzie stanowić 43,8% wszystkich dostaw zestawów AR/VR w tym roku. Dostawcy kierują reklamy do konsumentów i nabywców biznesowych, oferując najnowszą generację samodzielnych produktów i odnoszą sukcesy w obu obszarach. Po stronie konsumenckiej gry nadal napędzają rozwój, natomiast po stronie biznesowej szkolenia i współpraca zyskują na popularności. IDC prognozuje wzrost segmentu komercyjnego w pięcioletnim CAGR na poziomie 71,9%. Przyszłe wersje tych produktów powinny również oferować funkcje przesyłania AR poprzez wykorzystanie kamer skierowanych na zewnątrz. Dostawy samodzielnych gogli VR spadną z 3.09 mln w 2020 r. do 25.25 mln sztuk w 2024 r., natomiast zestawów AR spadną z 0.41 mln w 2020 r. do 24 mln w 2024 r. Tom Mainelli, wiceprezes grupy ds. badań konsumenckich i urządzeń w IDC, powiedział zainteresowanie rzeczywistością wirtualną w firmie stale rośnie, ponieważ firmy wykorzystują tę technologię do pilotowania szerokiej gamy scenariuszy szkoleniowych.