Xbox Series X będzie „spektakularnym krokiem naprzód” w porównaniu z Xbox One i PS4

Xbox Series X będzie „spektakularnym krokiem naprzód” w porównaniu z Xbox One i PS4

Seria Xbox. W wywiadzie dla Gamelab Spencer zauważył, że skrócenie czasu ładowania i liczby klatek na sekundę ostatecznie wyróżni następną generację gier i pomoże zapewnić bardziej wciągające wrażenia. „Myślę, że teraz, dzięki immersji, posiadanym narzędziom i mocy obliczeniowej, delty będą mniejsze w porównaniu z efektem wizualnym lub że funkcjonalność X nigdy wcześniej nie była możliwa i teraz jest” – Spencer „Może to dla niektórych brzmieć przygnębiająco, ale powiedziałbym, że zaletą tego, co widzę teraz, jest naprawdę wciągający charakter tworzonych treści”.

Im wyższy, tym lepiej

O ile dla nowych graczy korzystających z poprzednich generacji konsol przejście z gier 2D na 3D było natychmiast widoczne, o tyle najbardziej fascynującą funkcjonalność konsoli Xbox Series X znacznie trudniej zweryfikować. Nowe pudełko Microsoftu potrafi osiągnąć aż 120 kl./s, czyli znacznie więcej niż 30 kl./s osiągane przez przeciętnego gracza konsolowego. Wyższa liczba klatek na sekundę oznacza, że ​​gry są bardziej responsywne ze względu na mniejsze opóźnienia wejściowe, a wrażenia wizualne są znacznie lepsze, ponieważ ruchy i animacje są znacznie płynniejsze i stabilniejsze. „Dziś mamy dostęp do niemal realistycznej grafiki, w niektórych przypadkach nawet w obecnej generacji” – powiedział Spencer. „Ale jeśli weźmiesz to pod uwagę i połączysz to z bardzo dużą liczbą klatek na sekundę, solidną liczbą klatek na sekundę, bardzo niskim opóźnieniem wejściowym i zdolnością twórców gier do prawdziwego kierowania emocjami i historią, którą próbują przekazać w swojej grze , przez ekran, przez kontroler i do ciebie. Czuję, że teraz w grach jest to dramatyczny krok.

Konsole w końcu nadrabiają zaległości

Widzieliśmy już niesamowitą rozgrywkę podczas Xbox Series 'obrazy. Dzieje się tak dlatego, że większość komputerów PC jest wyposażona w mocniejszy procesor, który z czasem można także modernizować. Z kolei konsole są przywiązane do tego samego chipa przez pięć lub więcej lat i mają określony standard sprzętowy, którego muszą przestrzegać programiści. Ponieważ Microsoft najwyraźniej skupia się na zapewnieniu stałej liczby klatek na sekundę w swoich nadchodzących grach, wygląda na to, że gracze konsolowi będą mogli w końcu czerpać korzyści z wyższej liczby klatek na sekundę. Za pośrednictwem GI.biz