Wszyscy wydajemy na rachunki za telefon komórkowy więcej niż kiedykolwiek wcześniej, ale może nie jest to złe.

Wszyscy wydajemy na rachunki za telefon komórkowy więcej niż kiedykolwiek wcześniej, ale może nie jest to złe.

Wzrost zasięgu 5G, a także rosnąca penetracja smartfonów na rynkach rozwijających się, doprowadzą do wzrostu liczby użytkowników telefonów komórkowych, którzy korzystają z usług swojego operatora do zakupów innych niż komunikacja.

Raport Juniper Research sugeruje, że globalne wydatki na rozliczenia operatorów wzrosną z 54,400 mld euro do 73,800 mld euro do XNUMX r., ponieważ abonenci telefonii komórkowej zdecydują się płacić za zasoby i usługi za pośrednictwem swojego operatora komórkowego.

Nowe usługi gier mobilnych z obsługą 5G będą napędzać część tego rozwoju, a także popyt na bilety cyfrowe i subskrypcje wideo.

Mobilne płatności za rachunki

W niektórych przypadkach dodanie kosztu tych usług do miesięcznego rachunku lub opłacenie ich za pomocą przedpłaconego kredytu jest lepszą alternatywą niż korzystanie z alternatywnej karty opcji lub portfela cyfrowego, zwłaszcza w krajach rozwijających się, w których usługi bankowe są nieosiągalne lub zbyt drogie.

Operatorów wezwano do wykorzystania ich wcześniejszych relacji z użytkownikami i zaufania, które istnieje między nimi, aby sprostać temu zapotrzebowaniu i stworzyć atrakcyjne pakiety i usługi, które napędzają biznes.

W szczególności sprzedaż biletów mobilnych jest postrzegana jako kluczowy obszar rozwoju, a w połączeniu z pocztą e-mail Rich Communication Services (RCS) w celu dostarczania aktualnych informacji o podróżach w czasie rzeczywistym może być zbyt atrakcyjną propozycją zarówno dla użytkowników, jak i przewoźników.

„Operatorzy muszą skupić się na udowodnieniu swojego znaczenia dla tranzytu; napędzać rozwój rozliczeń z operatorami poprzez rozszerzony zestaw partnerstw technologicznych” — powiedziała Susannah Hampton, autorka badań.