Wix krytykuje WP w dziwnej kampanii marketingowej

Wix krytykuje WP w dziwnej kampanii marketingowej
Istnieje kilka niezapomnianych kampanii marketingowych, a niektóre kończą się niepowodzeniem, jak w przypadku najnowszej kampanii autora witryny i firmy hostingowej Wix. W swojej kapryśnej nowej kampanii marketingowej zatytułowanej „Zasługujesz na coś lepszego” firma bezpośrednio celuje w zawsze popularny system zarządzania treścią WP. Kampania Wix rozpoczęła się od wysyłki słuchawek Bose z redukcją szumów do użytkowników, a także do znanych influencerów WP. Pudełka, w których dotarły te słuchawki, zawierały kod QR, który odbiorcy mogli zeskanować, aby obejrzeć krótki film przedstawiający mężczyznę w brązowej kurtce udającego WP. W samym filmie mężczyzna ostrzega użytkowników WP w ściśle tajnej wiadomości, że Wix rozpoczyna kampanię mającą na celu zniszczenie WP, ale nie powinni się martwić faktem, że to wszystko fake newsy. Odbiorcy zestawu słuchawkowego byli dodatkowo zdezorientowani faktem, że pudełko było podpisane „Yours, WP”, co sprawiało wrażenie, że upominek pochodzi od WP, ​​a nie od Wix.

Zasługujesz na coś lepszego

Po opublikowaniu pierwszego filmu przesłanego do osób mających wpływ na WP, Wix udostępnił teraz 6 filmów wsparcia, które koncentrują się na typowych wadach WP. Te filmy dotyczą pewnych wad korzystania z najpopularniejszego systemu zarządzania treścią na świecie, w tym hakerów, przycisku odświeżania, kolidujących wtyczek WP, nieustannych aktualizacji, białego ekranu śmierci i potrzeby samouczków. . W przeciwieństwie do pierwszego filmu, pozostałe filmy przedstawiają zarówno programistę WP, jak i człowieka, który ucieleśnia system zarządzania treścią. Wygląda na to, że para jest na sesji terapeutycznej, podczas której deweloper stara się poradzić sobie z wadami WP. W filmie deweloper nadal odnosi się do starych reklam Apple na komputery PC i Mac i wyjaśnia, że ​​WP i Wix nie są do siebie podobne. Jak dotąd negatywne reklamy Wix były mile widziane zarówno przez programistów, jak i twórcę WP, Matta Mullenwega, który odpowiedział na swój osobisty blog, aby odpowiedzieć na kampanię, mówiąc: „Mam dużo empatii dla każdego, kto zmusił się do pracy nad tymi reklamami , łącznie z aktorami, musiało być źle pracować nad czymś, co wygląda jak Encyklopedia Britannica atakująca Wikipedię. WP to globalny ruch. Setki tysięcy”. wolontariuszy i członków społeczności, którzy wspólnie pracują nad ulepszeniem sieci. Kod i wszystko, co wpisujesz, należy do Ciebie, a jego licencja typu open source daje Ci pełną kontrolę, teraz, zawsze i we wszystkich okolicznościach.