Witryny z grami dotknięte miliardami cyberataków

Witryny z grami dotknięte miliardami cyberataków

Cyberprzestępcy wzięli sobie za cel branżę gier, a nowy raport ujawnia, że ​​w ostatnich latach na strony internetowe z grami przeprowadzono 12 miliardów ataków umożliwiających zidentyfikowanie informacji. 17 miesięcy przed marcem 2019 r. Raport firmy Akamai o stanie Internetu/bezpiecznej sieci z 2019 r. dotyczący ataków w sieci i nadużyć w grach pokazuje, w jakim stopniu społeczność graczy online jest jedną z największych. dynamiczny w odniesieniu do ataków zagłuszania informacji identyfikacyjnych, a także jeden z najbardziej lukratywnych celów dla atakujących. W tym samym okresie, w którym witryny z grami odnotowały wzrost liczby ataków, Akamai odnotowało łącznie 55 miliardów ataków typu „dopełnienie”. Identyfikacja we wszystkich sektorach. Raport firmy wykazał również, że ataki typu SQL injection (SQLi) stanowią obecnie 65.1% wszystkich ataków na aplikacje internetowe, przy czym włączenie plików lokalnych (LFI) odpowiada za 24.7%. Dane Akamai pokazują, że cyberprzestępcy stają się coraz bardziej popularni w atakach na SQLi po gwałtownym wzroście aktywności podczas sezonu zakupów świątecznych w 2018 roku i od tego czasu kontynuują tę działalność w szybkim tempie.

Ataki polegające na upychaniu identyfikatorów i SQLi

Ataki SQLI i ID stuffing mają ze sobą niemal bezpośrednie powiązania, ponieważ większość stron zawierających informacje o identyfikatorach w ciemnej sieci i na różnych forach internetowych wykorzystuje dane z największych naruszeń danych na świecie, z których wiele ma swoje źródło w SQLi . Badacz bezpieczeństwa Akamai i dyrektor publikacji w swoim najnowszym raporcie, Martin McKeay, wyjaśnił, dlaczego branża gier stała się tak cennym celem dla cyberprzestępców, stwierdzając: „Jednym z powodów, dla których uważamy, że branża gier jest atrakcyjnym celem dla hakerów, jest to, że przestępcy mogą łatwo handlować przedmiotami w grze dla zysku”. Ponadto gracze są znaną grupą demograficzną, która lubi wydawać pieniądze. Twoja sytuacja finansowa jest zatem również kuszącym celem. Ponieważ firmy zajmujące się grami nadal wprowadzają innowacje i ulepszają swoje mechanizmy obronne, muszą również nadal pomagać w edukacji swoich konsumentów, jak się chronić i bronić. Wielu graczy jest młodych i jeśli nauczą się najlepszych praktyk ochrony swoich kont, dołączą do nich na resztę życia. Raport Akamai ujawnił również, że Stany Zjednoczone były głównym krajem pochodzenia ataków dopełniających tożsamości, podczas gdy Rosja i Kanada zajmowały dwa pierwsze miejsca w sektorze gier dla przedsiębiorstw.