Vodafone jest najczęściej reklamowanym dostawcą telefonii komórkowej, szerokopasmowego i stacjonarnego w Wielkiej Brytanii.

Vodafone jest najczęściej reklamowanym dostawcą telefonii komórkowej, szerokopasmowego i stacjonarnego w Wielkiej Brytanii.

Vodafone został okrzyknięty najczęściej reklamowanym dostawcą telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii, a firma otrzymała to samo niepożądane wyróżnienie w kategorii usług szerokopasmowych i stacjonarnych. Według najnowszych danych Ofcom, Vodafone odnotował 7 skarg na 100,000 4 klientów, znacznie powyżej średniej w branży wynoszącej 2. Sky, Three, iD Mobile, O5 i EE również uzyskały wyniki poniżej średniej, BT (7 ) i Virgin Media (100,000) uzyskały wyższy wynik. Tesco Mobile po raz kolejny jest krajem, który najmniej narzeka na operatora telefonii komórkowej, a branża widzi tylko jedną skargę na 14 100,000 użytkowników. „Zmiana usług nigdy nie była łatwiejsza. Dlatego firmy, które nie traktują priorytetowo doskonałej obsługi, mogą zobaczyć, jak ich klienci porzucają je dla tych, którzy to robią”. W sektorze usług szerokopasmowych średnia w branży wynosiła 26 skarg na 22 13 abonentów: Vodafone otrzymał 5 skarg, Plusnet i TalkTalk również osiągnęły gorsze wyniki (po 10), podczas gdy BT otrzymały 18. EE i Sky otrzymały mniej (17). Ofcom powiedział, że awarie, problemy z obsługą i dostawami były głównymi przyczynami skarg na Vodafone. Średnia w branży skarg na telefony stacjonarne wyniosła 17. W tym przypadku Vodafone (16), TalkTalk (16) i Plusnet (100,000) również napotkały trudności, podobnie jak Virgin Media (1,5). EA była najmniej krytykowana, generując tylko XNUMX skarg na XNUMX XNUMX. Ofcom monitoruje poziomy roszczeń każdego dostawcy, którego udział w rynku wynosi XNUMX% lub więcej. Chodzi o to, aby konsumenci mogli podejmować bardziej świadome decyzje przy wyborze usługi stacjonarnej, szerokopasmowej, mobilnej lub płatniczej, co prowadzi dostawców do poprawy. „Ludzie nigdy nie mieli większego wyboru na rynku telefonii i usług szerokopasmowych” — powiedział Fergal Farragher, dyrektor ds. polityki konsumenckiej w Ofcom.