Vizio ogłasza niskobudżetowy blitz audio Dolby Atmos w Wielkiej Brytanii

Vizio ogłasza niskobudżetowy blitz audio Dolby Atmos w Wielkiej Brytanii
W Stanach Zjednoczonych jest to powszechnie znana nazwa, ale tani sprzedawca technologii Vizio jest daleko w tyle pod względem sprzedaży w Europie, a szkoda, ponieważ jego telewizory i produkty audio regularnie przekraczają swoje ceny. Ceny sugerują, że są w stanie to zrobić. Ale to wszystko ma się zmienić: Vizio ma wejść na rynek Wielkiej Brytanii tego lata.Telewizory to najbardziej zasługujące produkty, ale w świecie domowego audio firma rozpoczyna swój europejski atak.

Twoje filmy z ograniczonym budżetem.

"Dobrze sobie radziliśmy w Stanach Zjednoczonych z soundbarami. Liczba jednostek jednostek w ciągu ostatnich 12 miesięcy jest taka sama" - powiedział Mitch Li, wiceprezes ds. planowania biznesowego w Vizio Audio. „A wizja firmy (która jest) d’doda konsumentom wartość rynkową, pomyśleliśmy, że’ czas wyrwać się ze Stanów Zjednoczonych. Pomyśleliśmy, że rynek europejski i nasz partnerzy W firmie Exertis (dealerzy) byliby fantastycznym miejscem do przenoszenia naszego produktu”. Vizio po raz pierwszy wprowadzi soundbar SP39AN-S39E w Wielkiej Brytanii w atrakcyjnej cenie 362 euro tego lata. „To 6-calowe rozwiązanie o długości 149 cali, z dwoma subwooferami, dwoma pasywnymi i naprawdę ma dużo mocy jak na rozwiązanie z jednym paskiem” – mówi Li. „Ponieważ koncentrujemy się na konsumentach i zapewniamy konsumentom wartość, od Vizio można oczekiwać niezwykłych wrażeń”.

Listwa dźwiękowa Vizio SP362AN-S6E (Źródło zdjęcia: Vizio) Listwa dźwiękowa Vizio SP362AN-S6E (Źródło zdjęcia: Vizio) Vizio obiecuje, że cały sprzęt potrzebny do systemu trafi do twojego pudełka, skanując konkurentów oferujących konsumentom rozwiązania „dźwięku przestrzennego”, ale informując ich, że muszą kupić oddzielne głośniki i okablowanie, aby uzupełnić ich wciągający pakiet audio. : „Wszystko, czego potrzebujesz, będzie dołączone i dołączone, wszystkie kable potrzebne do podłączenia konkretnego zakupionego drążka będą w pudełku. W razie potrzeby zaoferujemy nawet proste rozwiązanie do montażu na ścianie. A kiedy kupujesz konfigurację, powinieneś spodziewaj się zobaczyć głośniki wymienione na opakowaniu, na opakowaniu, w materiałach marketingowych, dokładnie tak, jak spodziewałbyś się ich otrzymać po powrocie do baru. W przeszłości firma Vizio była naprawdę pod wrażeniem zdolności do zapewniania konsumentom wysokiej jakości funkcje w tanich produktach, a linia produktów audio Dolby Atmos jest chyba najlepszym tego przykładem. Według Li, „bar Atmos zbliża się do Wielkiej Brytanii. To jest 36 „5.1.2”, ale nie można go śledzić z dokładną datą wydania poza letnim oknem. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, Vizio będzie również importować niektóre ze swoich bardziej luksusowych produktów do Wielkiej Brytanii. „Nie mogę jeszcze mówić o rzeczywistych cenach w tym zakresie, ponieważ wciąż pracujemy z partnerami nad określeniem produktów i metek cenowych, które chcą pakować” – mówi Li. „Jak wiecie, w Stanach Zjednoczonych mamy wiele SKU soundbarów i staramy się zrozumieć, co ma sens. Dla porównania mamy 46-calowy soundbar 5.1.4 Dolby Atmos, który jest sprzedawany w USA za 999 euro. Myślę, że byłoby to trochę zbliżone do tego”.

Listwa dźwiękowa Vizio SP362AN-S6E (Źródło zdjęcia: Vizio) Listwa dźwiękowa Vizio SP362AN-S6E (Źródło zdjęcia: Vizio)

elastyczność w kształcie

Li obiecał również, że Vizio zapewni takie samo długoterminowe wsparcie dla swoich produktów w Wielkiej Brytanii, jak w USA. „Na przykład w USA stwierdziliśmy, że jest to przydatne do napędzania głośników o dużej mocy” – mówi Li. "Dlatego opracowujemy nowe oprogramowanie układowe i udostępniamy sposoby sterowania nim publicznie. Gdy odkrywamy ekscytujące funkcje, kontynuujemy aktualizację produktu, gdy tylko jest to możliwe." możliwe jest zintegrowanie najlepszych komponentów z paskiem i ustawienie ich na bardzo wysokim poziomie, do tego stopnia, że ​​spodziewamy się takiego samego poziomu uznania jak w USA” < p class="bordeaux-image-check">Serial telewizyjny Vizio P-Quantum (Źródło zdjęcia: Vizio) Seria telewizyjna Vizio P-Quantum (Źródło zdjęcia: Vizio) Listwy dźwiękowe nie zawsze mogą wcześnie rozpalić świat, ale Vizio nie ma nic przeciwko wypróbowywaniu nietypowych form, aby jej produkty docierały do ​​jak największej liczby odbiorców. . „Pokój dzienny dla każdego nie jest taki sam. Niektórzy ludzie nie lubią mieć subwoofera z boku ekranu, więc pomyśleliśmy, że są inne wymiary” — mówi Li. "Jednym z nich jest smuklejsza obudowa, którą można wsunąć pod wiele sof, w zależności od wysokości subwoofera. Wydajność jest nadal absolutnie niesamowita, w ogóle nie pogorszyliśmy mocy basów" - mówi. „Chodzi o to, że możesz rozciągnąć głośność akustyczną w różnych wymiarach, a my dostosowaliśmy przetwornik. Możesz więc osiągnąć ten sam poziom wydajności i zaoferować konsumentowi alternatywę. Możesz powiedzieć:„ Hej, jeśli to nie zadziała pracować w Twojej sytuacji, dlaczego nie skorzystać z alternatywnego formatu? „A co z tymi kuszącymi telewizorami, które przyjeżdżają do Europy? Jesteśmy tutaj, aby porozmawiać o dźwięku, więc wszystko, co mogę powiedzieć, to to, że ocenimy i jeśli warunki będą odpowiednie, zobaczymy, co się może wydarzyć”. Wielka Brytania „między innymi” kpi z Li.