Virgin Media ponownie spada w Wielkiej Brytanii

Virgin Media ponownie spada w Wielkiej Brytanii

Klienci w całej Wielkiej Brytanii zgłaszają awarie połączeń szerokopasmowych Virgin Media. Według strony śledzącej DownDetector, awaria rozpoczęła się około godziny 2:2020 BST w poniedziałek. Zarejestrowano już tysiące skarg, a wielu użytkowników traci połączenie podczas pracy z domu podczas ostatniej pandemii. Klienci zgłaszają się do mediów społecznościowych, aby narzekać na brak łączności, a także najwyraźniej dotyczy to niektórych mobilnych usług internetowych i telewizyjnych. Usługa śledzenia DownDetector wykazała dużą liczbę skarg w Londynie, a użytkownicy w Nottingham, Kingston-upon Hull i Glasgow również zgłaszali dużą liczbę problemów. Wydanie jest czwartym, które trafiło do Virgin Media w ciągu zaledwie kilku tygodni, a firma przeżywa podobne wydarzenie pod koniec czerwca XNUMX r. i kilka tygodni wcześniej. TechRadar Pro skontaktował się z Virgin Media w celu uzyskania komentarza. Firma odpowiedziała kilku użytkownikom na Twitterze, ale nie podano jeszcze żadnych wyjaśnień dotyczących kwestii toczącego się dochodzenia. Awaria nastąpiła, gdy brytyjscy dostawcy telefonii komórkowej i usług szerokopasmowych podjęli szereg działań w celu wsparcia szczytowego zapotrzebowania podczas pandemii. Istniały obawy, że sieci te będą miały trudności z obciążeniem dodatkowym ruchem danych, ale przewidywane załamanie się nie spełniło. Większość sieci została zbudowana, aby wytrzymać skoki popytu, podczas gdy główne usługi przesyłania strumieniowego obniżyły jakość przesyłania strumieniowego na żądanie w UE. Ostatnie dane Ofcom ujawniły, że blokada spowodowała szybkie przyjęcie połączeń wideo oraz innych platform komunikacyjnych i głosowych.