Celem firmy Ubisoft jest tworzenie bardziej unikalnych gier dzięki przeprojektowaniu redakcyjnemu

Celem firmy Ubisoft jest tworzenie bardziej unikalnych gier dzięki przeprojektowaniu redakcyjnemu

Po serii rozczarowujących opóźnień i wyników sprzedaży kluczowych tytułów, takich jak The Division 2 i Ghost Recon Breakpoint w 2019 roku, Ubisoft podobno planuje zrestrukturyzować swój zespół redakcyjny, a co za tym idzie, wstrząsnąć swoimi grami. Jak po raz pierwszy donosi VGC, Ubisoft przez ostatnie 100 lat zatrudniał podstawowy zespół redakcyjny liczący około 20 osób i powierzał im odpowiedzialność za nadzorowanie rozwoju swoich tytułów. Doradzając w różnych kluczowych aspektach, od projektowania wizualnego po skrypty, zespół ten miałby znaczący wpływ na kierunek gier Ubisoftu, co zaowocowało „spójną wizją we wszystkich tytułach”. Ubisoft, z lekcjami płynącymi z jednego projektu do następnego. „Biorąc pod uwagę ogromny sukces Ubisoftu z franczyzami takimi jak Assassin's Creed i Far Cry, to podejście wyraźnie zadziałało do pewnego stopnia. Ostatnio jednak oszacowano, że prowadzi to również do zbyt wielu podobieństw między grami Ubisoftu, według raportu anonimowe źródło: „Często w każdej grze pojawiały się pomysły od jednej lub dwóch osób. Dlatego często dostrzegałeś tak wiele podobieństw, ponieważ odtwarzany jest ten sam gust i opinia”.

Zmiany redakcyjne

W rezultacie Ubisoft planuje rozszerzyć i zrestrukturyzować swój zespół redakcyjny, mówiąc VGC: „Wzmacniamy nasz zespół redakcyjny, aby był bardziej elastyczny i lepiej wspierał nasze zespoły programistów na całym świecie, gdy tworzą najlepsze wrażenia w grach dla graczy”. . Według źródeł VGC dyrektor kreatywny Ubisoftu, Serge Hascoet, nadal będzie kierował całym zespołem redakcyjnym. Jednak będzie dodatkowy wiceprezes grupy, każdy z własną franczyzą z większą autonomią i swobodą decyzji. Mamy nadzieję, że doprowadzi to do większej rozbieżności między grami Ubisoftu, które coraz częściej spotykały się ze zbyt podobnymi i sformułowanymi zarzutami; Po rozczarowujących wynikach Ghost Recon Breakpoint, sam dyrektor generalny Yves Guillemot powiedział, że gra „nie zawiera wystarczających czynników różnicujących, co uniemożliwia wydobycie się nieodłącznych cech gry na pierwszy plan”. Ogólnie rzecz biorąc, wygląda na to, że Ubisoft słucha graczy i przygotowuje się do wprowadzenia dużych zmian przed wydaniem nowej generacji. Wpływ tego nowego podejścia można było zobaczyć dość szybko, ponieważ VGC poinformowało, że co najmniej jeden tytuł, który był daleko w fazie rozwoju, został teraz anulowany, podczas gdy inne gry, które wciąż są w fazie rozwoju, zostały poprawione. „aby uczynić je bardziej wyraźnymi”. Mam nadzieję, że zobaczymy więcej wiadomości w tytułach, które Ubisoft wprowadza na PS5 i Xbox Series X.