Użytkownicy pakietu Office naprawdę znienawidzą to irytujące nowe włamanie na platformę Microsoft 365

Użytkownicy pakietu Office naprawdę znienawidzą to irytujące nowe włamanie na platformę Microsoft 365

Użytkownicy pakietu Microsoft Office zgłosili, że w ich pracy pojawiało się wiele podstępnych reklam platformy Microsoft 365.

Kilku użytkowników skontaktowało się z BleepingComputer (otwiera się w nowej karcie) ze zdjęciami nowego wyskakującego okienka reklamującego subskrypcje Microsoft 365 Family w dokumentach Microsoft Word.

„Oferta ograniczona czasowo” reklamuje trzymiesięczną usługę Microsoft 365 za „0.99 euro”, co prowadzi niektórych do przekonania, że ​​to oszustwo, podczas gdy inni użytkownicy zgłaszają, że subskrypcja Microsoft 365 „to jak posiadanie sześciu subskrypcji na raz”.

Reklamy Microsoft 365

Jednak to, co szczególnie niepokoiło użytkowników, to fakt, że reklama używa tego samego formatu i stylu, który widać, gdy użytkownicy są proszeni o włączenie makr, co może oznaczać, że niektórzy rozproszeni użytkownicy mogą nieświadomie klikać.

Nie wiadomo, czy ogłoszenie jest częścią większej promocji, czy dotyczy tylko kilku użytkowników, ale TechRadar Pro skontaktował się z Microsoft, aby uzyskać więcej informacji.

Wiadomość ta jest najnowszym problemem, który uderzył w Microsoft 365 i użytkowników pakietu Office w ostatnich miesiącach, ponieważ firma stara się przyciągnąć więcej użytkowników do swojej platformy.

Firma od jakiegoś czasu stara się zachęcać do uaktualnienia do systemu Windows 11, chociaż najnowsze dane z AdDuplex pokazują, że Windows 11 działa na mniej niż jednej czwartej wszystkich komputerów.

Firma musiała również niedawno wycofać się z planów stopniowego wycofywania niektórych generacji oprogramowania Office, pierwotnie planowanego wsparcia dla Office 2016 i Office 2019 począwszy od października 2023, co oznacza, że ​​użytkownicy nie będą mogli korzystać z oprogramowania do łączenia się z usługami Microsoft 365, w tym udostępnianie online.

Firma Microsoft wprowadza również nowy pulpit nawigacyjny, który będzie podkreślał metryki, takie jak użycie, opinie o produktach i wartości Net Promoter Score, aby ułatwić administratorom monitorowanie.

Gigant technologiczny odpowiedział na komentarze, że duże organizacje mają problemy z monitorowaniem wdrażania usług w chmurze, takich jak Microsoft 365, ponieważ dane były hostowane w różnych miejscach lub nawet niedostępne.