Twórcy treści mogą teraz korzystać ze swojej strony profilowej na Facebooku

Twórcy treści mogą teraz korzystać ze swojej strony profilowej na Facebooku

Meta ogłosiła nowy tryb profesjonalny dla profili użytkowników Facebooka, który ułatwia twórcom treści komercyjne wykorzystanie ich postów w mediach społecznościowych.

Podczas gdy tryb profesjonalny będzie najpierw dostępny dla użytkowników premium w USA, firma planuje rozszerzyć go na inne kraje w nadchodzących miesiącach, jednocześnie dodając dostęp do większej liczby opcji handlowych i narzędzi platformy.

Twórcy treści, którzy zdecydują się skorzystać ze swojego profilu na Facebooku w trybie profesjonalnym, otrzymają dodatkowe możliwości zarabiania w internecie społecznościowym oraz wiele informacji, które wcześniej były dostępne tylko na stronach na Facebooku.

Jedną z głównych zalet nowego trybu profesjonalnego Facebooka jest możliwość uczestniczenia w nowym programie bonusowym Reels Play firmy, w którym najlepsi twórcy treści mogą zarobić do XNUMX euro miesięcznie na podstawie wyświetleń ich krótkich filmów. Niestety, dostęp do tego programu jest teraz możliwy tylko za zaproszeniem, a Meta będzie miała ostatnie słowo, jeśli chodzi o określenie, którzy twórcy kwalifikują się do otrzymywania premii. Zainteresowani twórcy mogą jednak zarejestrować się tutaj, aby uzyskać więcej informacji o programie.

Tryb profesjonalny

Chociaż Meta nie podała szczegółowych informacji na temat innych alternatyw komercyjnego wykorzystania trybu profesjonalnego w ogłaszającym to poście na blogu, firma zauważyła, że ​​udostępni informacje na poziomie profesjonalnym twórcom, którzy zdecydują się zaktualizować swoje profile na Facebooku.

Te informacje są podobne do tych, do których właściciele stron już mają dostęp, a także zawierają szczegółowe informacje o postach autora, odbiorcach i profilu. Na przykład będą mogli zobaczyć całkowitą liczbę udostępnień, reakcji i komentarzy pod swoimi postami, a także rozwój ich obserwujących w czasie. Dysponując tymi informacjami, będą mogli lepiej dostosować swoje treści zarówno do swoich subskrybentów, jak i do samej platformy.

Należy zauważyć, że jeśli autor treści zdecyduje się profesjonalnie zaktualizować swój dotychczasowy profil na Facebooku, z pewnością stanie się osobą publiczną w internecie społecznościowym. Oznacza to, że każdy będzie mógł je śledzić i przeglądać publiczne treści publikowane na ich kanale. Jednak nadal będą mogli oznaczać wiadomości jako publiczne lub tylko dla znajomych, na przykład za pomocą profilu prywatnego.

W międzyczasie twórcy treści korzystający ze stron na Facebooku będą mogli skorzystać z nowego interfejsu stron na Facebooku, który zapewni im dostęp do profesjonalnego pulpitu nawigacyjnego. Firma pracuje również nad dwuetapowym kreatorem stron, który pozwoli twórcom planować posty i udostępniać je w zestawach.

Meta prawdopodobnie powie nam więcej o swoim nowym trybie profesjonalnym dla profili na Facebooku, zanim to nowe doświadczenie zacznie obowiązywać dla twórców treści w krajach innych niż Stany Zjednoczone.

Prezentujemy również najlepsze narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, najlepsze narzędzia do tworzenia witryn i najlepsze platformy transakcyjne online.

Via TechCrunch