Trzy lekcje dla cyfrowej ery pokolenia Z

Trzy lekcje dla cyfrowej ery pokolenia Z

Pokolenia są często kojarzone z technologią, którą przyjęły w miarę dorastania, niezależnie od tego, czy było to wprowadzenie tranzystora, komputera osobistego, wczesnego Internetu, iPhone'a, czy też urządzeń ubieralnych i sztucznej inteligencji. . Ale w przeciwieństwie do pokolenia wyżu demograficznego, pokolenia X i pokolenia Y, pokolenie Z (urodzeni w latach 1996-2015) jako pierwsze wkracza do świata, w którym wszyscy są już w pełni połączeni. Podczas gdy pokolenie Z dorasta przez pandemię definiującą pokolenie, być może porzucając studia lub rozpoczynając ponownie karierę zawodową, to pokolenie już zmienia relacje między społeczeństwem a Internetem. Oto kilka wskazówek dla firm i marek tworzących wciągające i zabawne nowe cyfrowe doświadczenia.

Wartość domyślna jest numeryczna

W nowym badaniu przeprowadzonym przez Center for Generational Kinetics i WP Engine uzależnienie pokolenia Z od Internetu jest jasno określone. Niewiarygodne, 60% pokolenia Z nie może obejść się bez internetu przez cztery godziny lub dłużej. Jest to w przeciwieństwie do większości Baby Boomers, którzy mogą z łatwością wytrzymać ponad dwanaście godzin bez Internetu. Zmienia się sposób korzystania z tej łączności, a pokolenie Z preferuje rozrywkę i dostęp do znajomych. Bardzo różni się od milenialsów, przedstawicieli pokolenia X i pokolenia wyżu demograficznego, którzy polegają na Internecie w poszukiwaniu informacji: 59% pokolenia Z korzysta z internetu głównie w celach rozrywkowych, podczas gdy 67% pokolenia wyżu demograficznego korzysta z internetu w celu uzyskania informacji. W rzeczywistości 51% pokolenia Z przyjaźni się z kimś, kogo poznali tylko online i nigdy nie spotkali osobiście, a prawie jedna czwarta pokolenia Z (22%) bardziej ufa osobie poznanej online niż komuś innemu. osoba. Ponieważ szkoły i uniwersytety są teraz wygodnie wirtualne, a duże zgromadzenia publiczne potencjalnie należą już do przeszłości, życie towarzyskie pokolenia Z, które zawsze było w dużej mierze online, toczy się wyłącznie online. Oczekuje się, że dla pokolenia Z, a właściwie dla wszystkich pokoleń, ten stan uzależnienia cyfrowego będzie się nasilać.

Duch kreatywności żyje w Internecie

Pokolenie Z to niezwykle utalentowani i wykwalifikowani twórcy treści. Wychowali się na różnych platformach mediów społecznościowych, które oferują wiele sposobów na ukierunkowanie kreatywności i osobistej ekspresji. Niezależnie od tego, czy kodujesz posty na blogu, edytujesz filmy na YouTube, czy rysujesz na Snapchacie, Twoja kreatywność jest w ciągłym ruchu. Zawsze trzymają rękę na pulsie ze względu na szybkie zmiany na platformach społecznościowych. Samozadowolenie w tej przestrzeni oznacza, że ​​mogą zostać w tyle, gdy pojawi się następny taniec TikTok. Doświadczenia cyfrowe muszą odpowiadać na pragnienie pokolenia Z, by dzielić się swoją kreatywnością, zarówno za pośrednictwem kanałów publicznych, jak i prywatnych. Od udostępniania GIF-ów i memów po filmy, playlisty i artykuły z wiadomościami, pokolenie Z jest bardziej otwarte i przejrzyste w swojej obecności online niż jakiekolwiek inne pokolenie. Niektóre zasoby cyfrowe generacji Z są znacznie częściej tworzone i udostępniane online w porównaniu z ich odpowiednikami w pokoleniu: gry (35%), edycja zdjęć (31%), vlogowanie (28%) i podcasty (18%). ). Pokolenie Z jest przede wszystkim otwarte na udostępnianie zarówno własnych treści, jak i treści z innych źródeł. Marketerzy muszą wymyślić sposoby, aby dać pokoleniu Z możliwość współtworzenia z nimi. Wspieraj zaawansowaną technologicznie generację Z, aby tworzyć i udostępniać treści, a wzmocnisz markę w dramatyczny i autentyczny sposób.

internet może być dobry

Duża część otwartości pokolenia Z na sieć opiera się na ich wizji internetu jako siły na dobre. 78% pokolenia Z uważa, że ​​dzięki internetowi ludzie są bardziej połączeni, znacznie wyprzedzając pokolenie Y (64%), pokolenie X (64%) i pokolenie wyżu demograficznego (64%). Ponadto 74% pokolenia Z uważa, że ​​może być częścią ruchu społecznego, nawet jeśli uczestniczy w nim tylko za pośrednictwem mediów społecznościowych. Pokolenie Z i pokolenie wyżu demograficznego różnią się pod względem roli polityków i techników. Z większością 58%, pokolenie Z twierdzi, że ludzie, którzy prowadzą/budują internet, są ważniejsi niż przywódcy polityczni na całym świecie. Przedstawiciele pokolenia wyżu demograficznego zajmują przeciwne stanowisko – 56% większości twierdzi, że przywódcy polityczni są ważniejsi. A jeśli chodzi o marki, które zajmują stanowisko w kwestiach globalnych, 76% pokolenia Z twierdzi, że kupiłoby od firmy, która przyczynia się do spraw społecznych i organizacji non-profit, a 37% twierdzi, że przestałoby kupować. „kupuj od firmy, która wspiera cele, z którymi się nie zgadzasz”. Wreszcie, pomimo tradycyjnych obaw związanych z prywatnością i bezpieczeństwem podzielanych przez wszystkie pokolenia, 51% pokolenia Z uważa, że ​​wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) będzie miało pozytywny wpływ na świat. To zaufanie do pojawiających się technologii jest prawdziwe w przypadku pokolenia Z, które jest prawie dwukrotnie bardziej prawdopodobne (40%) niż pokolenie wyżu demograficznego, że preferuje Internet lub aplikacje internetowe, które potrafią przewidzieć, czego potrzebują w danym momencie, i im to dostarczyć. . Generacja Z przewodzi nowym zmianom zachowań w czasach globalnych wstrząsów i będzie nadal definiować nowy paradygmat tego, czym powinny być cyfrowe doświadczenia. U podstaw tego leży zestaw wartości związanych z łącznością, kreatywnością i chęcią pozytywnego angażowania się w świat za pośrednictwem technologii. Niezależnie od tego, czy chodzi o pracę zdalną, zakupy online, naukę na odległość, czy kolejną dużą zmianę, pokolenie Z będzie przewodzić.