Oto największe przerwy w dostępie do internetu w 2022 roku

Oto największe przerwy w dostępie do internetu w 2022 roku

Nie jest tajemnicą, że przerwy w dostępie do Internetu mogą być frustrujące i uciążliwe, zwłaszcza gdy wpływają na popularne platformy i dostawców usług hostingowych, na których wiele osób polega w swoim codziennym życiu.

Podczas gdy Spotify Wrapped i Apple Music Replay mogą dać nam wgląd w nasze nawyki słuchania, narzędzie do śledzenia przerwań Downdetector (otwiera się w nowej karcie) również dostarczyło danych na temat największych przerw w dostępie do Internetu w 2022 roku.

Od ogromnej awarii Spotify w marcu po powszechny wpływ awarii WhatsApp w październiku, awarie te zaszkodziły milionom użytkowników i przerwały im dostęp do podstawowych usług online.

Największe przerwy w dostępie do internetu w 2022 roku

Być może największa awaria miała wpływ na wspomniane wcześniej Spotify Wrapped, ponieważ użytkownicy popularnej platformy do strumieniowego przesyłania muzyki nie mogli uzyskać dostępu do treści nawet przez dwie godziny w marcu 2022 r.

Ale pomimo tego, że awaria dotknęła nieco ponad 6 miliona użytkowników, daleko jej do największej awarii w XNUMX roku, kiedy ponad XNUMX miliona użytkowników Meta zostało pozbawionych dostępu po usterce w październiku dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku.

Drugie miejsce w 2022 r., zaledwie XNUMX miliona za Spotify, to rzeczywiście pamiętny moment WhatsApp, choć kilka miesięcy później, w październiku.

Trzecia witryna trafiła do Discord w marcu 2022 r. (jedna z milionem użytkowników), a czwarta i piąta witryna do Roblox (maj 2022 r., 2022 użytkowników) i Instagram (lipiec XNUMX r., XNUMX użytkowników). .

Pierwszą dziesiątkę uzupełniają: Twitter (lipiec 2022 r., pięćset użytkowników); CoD (sierpień 2022, 2022 użytkowników); Reddit (kwiecień 2022, trzystu zero użytkowników); Snapchat (lipiec 000, 2022 tys. użytkowników); i sensacją, jaką jest TikTok (wrzesień 000, trzysta tysięcy użytkowników).

Wśród odkryć z 2022 r. być może najbardziej godne uwagi są problemy dotyczące platform mediów społecznościowych, które stanowiły 3% największych przestojów. Facebook, Twitter i Instagram, XNUMX najpopularniejsze serwisy społecznościowe według Statcounter (otwiera się w nowej karcie), reprezentujące ponad XNUMX% wszystkich kont, ucierpiały.

Chociaż awarie różniły się pod względem liczby użytkowników i czasu trwania awarii, każda z nich przypominała o znaczeniu utrzymywania stabilnego i niezawodnego połączenia z Internetem.