Ten maraton jest częścią pierwszych mashupów IRL-Metaverse

Ten maraton jest częścią pierwszych mashupów IRL-Metaverse

Wirtualna firma sportowa Raramuri organizuje pierwszy maraton Metaverse, podczas którego biegacze mogą zdobywać cyfrowe nagrody za przebiegnięcie prawdziwych mil.

Wydarzenie w przeglądarce odbędzie się 2 czerwca, podczas tegorocznego Światowego Dnia Biegania, a wcześniejsza rejestracja jest obecnie otwarta dla publiczności.

Uczestnicy zarejestrowani do 500-osobowego wyścigu będą mogli śledzić przebiegnięte przez siebie 26,2 mil w prawdziwym życiu za pomocą telefonów komórkowych lub zegarków; Te dane wyścigu będą odpowiadać awatarowi przechodzącemu przez wirtualny tor Raramuri.

„W przypadku maratonów fizycznych jest tak wiele skrzynek logistycznych do sprawdzenia, a to nie jest dostępne dla wielu osób”, powiedział w wywiadzie dla CoinDesk CTO Raramuri, Nam Do. „Gromadzenie ludzi z całego świata, którzy mogą rywalizować w swoich rodzinnych miastach, połączonych naszą podróżą, uważamy za coś wyjątkowego”.

Widzowie mogą ustawić się na trasie biegu i wspierać swoich ulubionych biegaczy, pokazując im kciuki do góry lub wysyłając NFT do portfela podczas biegu.

Biegacze usłyszą wibrujący dźwięk w swoim telefonie, gdy będą mijać zawodnika, i zostaną zachęceni do przebrania swoich awatarów, aby wyścig był bardziej teatralny.

Wirtualny kurs łączy w sobie wiele rzeczywistych ustawień. (raramuri)

Zaplecze projektu opiera się na blockchainie KardiaChain, co firma nazywa swoim pierwszym wydarzeniem typu „run-to-earn”.

Biegacze, którzy ukończą maraton, zostaną nagrodzeni cyfrowym materiałem upamiętniającym ich przeżycia, który będzie zawierać czas biegu i zapewni wcześniejszy dostęp do przyszłych zgłoszeń do maratonu.

Raramuri jest inkubowany przez inwestora GameFi Iron Sale, projekt mający na celu wzmocnienie ekosystemu KardiaChain od 2020 roku.

To nie pierwszy raz, kiedy widzimy, jak koncepcja „biegnij, aby wygrać” nabiera kształtu w przestrzeni Web 3.

Genopets zebrał w październiku 83 miliony euro na rozwój gry NFT opartej na Solanie „move to win”, a podobny projekt o nazwie STEPN zebrał 5 milionów euro na początku stycznia.