T-Mobile oferuje kompleksową technologię 5G i pakiety łączności dla branży

T-Mobile oferuje kompleksową technologię 5G i pakiety łączności dla branży

Amerykański operator komórkowy T-Mobile wprowadził na rynek gamę „gotowych do wdrożenia” (otwiera w nowej karcie) produktów 5G dla określonych branż, mając na celu maksymalne ułatwienie procesu korzystania z sieci nowej generacji.

Pierwsza transza Zaawansowanych Rozwiązań Branżowych będzie koncentrować się na czterech wczesnych branżach: handlu detalicznym, produkcji, logistyce i gminach.

Każdy produkt obejmuje łączność, moc obliczeniową, urządzenia i aplikacje dla różnych zastosowań 5G, w tym inteligentnych miast, autonomicznych fabryk i inteligentnych zakupów. Oprócz dostarczania technologii klienci skorzystają również z dedykowanego wsparcia.

5G dla przemysłu

Łącząc wszystko w kompleksowy pakiet z jednym punktem kontaktowym, T-Mobile ma nadzieję na przyspieszenie przyjęcia swoich usług 5G, zwłaszcza wśród firm zniechęconych potencjalną złożonością identyfikacji, montażu i zarządzania wieloma technologiami.

Mówi, że typowy projekt może obejmować dziesięciu lub więcej dostawców i partnerów, a proces wdrażania może zająć miesiące.

„Stoimy na krawędzi miliardów urządzeń napędzanych sztuczną inteligencją, z których wszystkie są połączone przez 5G z wydajnymi procesorami aplikacji, a wszystkie zbiegają się, aby dostarczać inteligentne, oparte na danych wglądy” – powiedział Callie Field, prezes T-Mobile Business Group.

„Technologia przesuwa granice organizacji IT większości firm. Dlatego ściśle współpracowaliśmy z wieloma z tych organizacji, aby opracować konkretne rozwiązania, które odpowiadają na ich wyjątkowe wyzwania. Nasze zaawansowane rozwiązania branżowe umożliwiają łatwiejsze i prostsze wdrożenie, od wizji po ROI. »

T-Mobile twierdzi, że jego sieć 5G obejmuje obecnie ponad 315 milionów ludzi w Stanach Zjednoczonych, z czego 225 milionów ma dostęp do szybszej usługi „Ultra Capacity 5G”. Oczekuje się, że ta ostatnia liczba osiągnie 260 milionów do końca tego roku i 300 milionów do 2023 roku. Oprócz oferowania konsumentom ulepszonych mobilnych usług szerokopasmowych, firma jest również głównym graczem na rynku stacjonarnego dostępu bezprzewodowego (FWA).