Studio ARVORE ogłasza Pixel Ripped 1995

Studio ARVORE ogłasza Pixel Ripped 1995
Witajcie gracze Tłum zgromadzony w ogromnym brazylijskim studiu rozrywkowym ARVORE ogłosił kolejną grę z sagi wirtualnej rzeczywistości Pixel Ripped. Tym razem utalentowany zespół ARVORE zachwyci graczy niezapomnianą, nostalgiczną podróżą do roku 1995, historycznej epoki dla świata gier wideo, kiedy pierwsze pokolenie graczy stało się dorosłymi i gdzie gry ewoluowały z różnych środowisk. bit 2D dla przestrzeni 16D z epoki 3-bitowej. Od początku istnienia projektu zawsze istniał ścisły związek między zespołem deweloperskim Pixel Ripped a społecznością fanów gry, a także graczami, którzy decydowali o przyszłości serii. Ci, którzy dotarli do końca pierwszej gry, znaleźli wehikuł czasu, który pozwolił im wskazać swój ulubiony czas gry. Zespół ARVORE wykorzystał te informacje do ustalenia terminu drugiej gry: Pixel Ripped 32. Zły Lord Cyblin powraca, by ukraść Pixel Stone, ale nasz bohater, Dot, mu na to nie pozwala. Dlatego twórca serii Pixel Ripped, dyrektor artystyczny ARVORE, Ana Ribeiro, ponownie kieruje zespołem programistów Pixel Ripped 1995. Ana i jej zespół są zaangażowani w tworzenie kolejnego niesamowitego projektu, zaprojektowanego wyłącznie dla VR. . Gracze korzystający z głównych platform VR doświadczą magicznych wrażeń, które przeniosą ich do świata legendarnych, klasycznych gier, nawiązań do gier sezonowych, tajemnic i oczywiście wszystkich wyzwań związanych z grami z lat 90. pierwszą grę, możemy poświęcić więcej zasobów i mieć znacznie większe doświadczenie, aby stworzyć grę, która jest jeszcze bardziej innowacyjną i szaloną, nostalgiczną przygodą. Rok 1995 pozwala nam również nawiązać do wielkich klasyków gier i zupełnie nowego świata do odkrycia”. Ricardo Justus, współzałożyciel ARVORE. Tymczasem oryginalna gra Pixel Ripped z 1989 roku nadal zdobywa nagrody i jest rozpoznawana na niektórych z najsłynniejszych światowych festiwali sztuki i gier interaktywnych. Gra zdobyła niedawno nagrodę „New Face Award” na 22. Japan Arts Festival. Ana i inni członkowie zespołu ARVORE wezmą udział w festiwalu w Tokio, aby odebrać nagrodę, która odbędzie się w Narodowym Muzeum Wschodzącej Nauki i Innowacji (Miraikan), gdzie gra będzie transmitowana od 1 do 16 czerwca. . Dodatkowo gra została wybrana na konferencji SIGGRAPH 2019 w dniach 28 lipca – 1 sierpnia w Los Angeles, gdzie Ana opowie o rozwoju gry. Na BIG Festival 2019 w São Paulo Pixel Ripped 1989 otrzymał cztery nominacje do nagród. , w tym najlepsze wyniki, najbardziej innowacyjna, najlepsza brazylijska gra i najlepsza gra w wirtualnej rzeczywistości. „W 2014 roku, kiedy Pixel Ripped był tylko projektem kolegialnym, nigdy nie wyobrażałem sobie, że może zajść tak daleko. Jestem bardzo wdzięczny, że mogę kontynuować pracę we wszechświecie”. Pixel Ripped dzięki ARVORE i całemu wsparciu fanów gry. Nie mogę się doczekać podzielenia się ze społecznością jeszcze bardziej niesamowitymi rzeczami, które przygotowujemy dla Pixel Ripped 1995” – powiedziała Ana Ribeiro, dyrektor kreatywna ARVORE.

O Pixel Ripped 1989

Pixel Ripped 1989 to szalony hołd złożony przeszłości gier. Gracz wybierze się w podróż na ekran gry wideo i poza nią. Ta gra osadzona jest w epoce konsol 8-bitowych i opowiada o przygodach Dot, postaci z gry wideo zagrożonej przez Cyblina Lorda, złoczyńcę zdolnego przekroczyć barierę między światem gry a prawdziwym życiem. . W Pixel Ripped gracz wciela się w Nicolę, studentkę drugiego roku, która musi pomóc Dot uratować dwie rzeczywistości przed tym zagrożeniem, stawić czoła wyzwaniom w dwuwymiarowym świecie gry retro, jednocześnie odwracając uwagę rozgniewanego nauczyciela i uciekając przed przerażającym El. World College w 2D. Ana Ribeiro, brazylijska deweloperka urodzona w Maranhão, pracę nad grą rozpoczęła w 3 roku podczas studiów w Londynie. Tworzenie gier było dla niej długą podróżą, z której nigdy się nie poddawała. W 2014 roku Ribeiro dołączył do zespołu ARVORE jako kierownik projektu, aby współtworzyć grę. Dzięki temu partnerstwu udało mu się w końcu dokończyć projekt. Od samego początku odbiór Pixel Ripped 2017 jest bardzo pozytywny. Gra otrzymała dofinansowanie od Oculus oraz nagrody od Intela i Indie AMAZE Festival, a także od IndieCade, Proto Awards i VR Awards 1989. Niedawno zespół marketingowy Microsoft Windows Developers przyjechał do São Paulo, aby nakręcić film dokumentalny o Anie i jego historię jako deweloper. Studio planuje stworzyć kilka rozdziałów, które odwiedzą różne momenty w historii gier. Sklep PS:
https://store.playstation.com/en-us/product/UP4906-CUSA12322_00-6663429942732996?smcid=psblog%3Ablognav%3A%3Aps-blog-blog.us.playstation.com Tienda Oculus:
https://www.oculus.com/experiences/rift/415780415213995/ Tienda de vapor:
https://store.steampowered.com/app/577530/Pixel_Ripped_1989/ Para obtener más información, visite http://www.pixelripped.com o Arvore.io.

O ANIE RIBEIRO

Brazylijka Ana Ribeiro jest pionierką w rozwoju gier wykorzystujących wirtualną rzeczywistość. Urodzona i wychowana w północno-wschodniej Brazylii, zyskała lokalne i globalne uznanie dzięki swojej kreatywności w tworzeniu gier VR, licznym nagrodom i ładowaniu płomienia olimpijskiego w 2016 roku za pomocą zestawu VR. Ana posiada tytuł magistra projektowania gier uzyskany w NFTS UK oraz dyplom z programowania gier i psychologii.

O DRZEWIE

ARVORE to wciągające studio narracyjne założone w 2017 roku przez Ricardo Justusa, Rodrigo Terrę i Edouarda de Montmort. ARVORE z siedzibą w São Paulo w Brazylii wnosi brazylijską kreatywność do ekscytujących nowych mediów, koncentrując się na tworzeniu, produkcji i rozwijaniu najwyższej jakości doświadczeń i gier na wszystkie wciągające platformy. , w tym rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona. .