The Elder Scrolls 6: Data premiery, nowości i plotki

The Elder Scrolls 6: Data premiery, nowości i plotki
Bethesda spełniła życzenia fanów Elder Scrolls, gdy szef studia Todd Howard potwierdził na targach E3 2018, że deweloper pracuje nad wyczekiwanym The Elder Scrolls 6. Pomimo obejrzenia tylko krótkiego zwiastuna, od razu zaczęły się plotki o tym, gdzie najnowszy tytuł, Elder Zwoje zostaną umieszczone, kiedy zostanie wydany i kiedy usłyszymy więcej. W tym podręczniku zebraliśmy i oceniliśmy wszystkie wiadomości i plotki dotyczące The Elder Scrolls 6. Oto wszystko, co musisz wiedzieć. (Aktualizacja: wygląda na to, że The Elder Scrolls 6 prawdopodobnie nie pojawi się na targach E3 2019. Czytaj dalej, aby uzyskać więcej informacji.)

Przejdź do polowania

Moglibyśmy zacząć od rozpowszechnienia złych wieści: prawdopodobnie nie będziesz grać w The Elder Scrolls 6 w najbliższym czasie. Dobrą wiadomością jest jednak to, że zostało to potwierdzone, ty… w końcu. Gra została potwierdzona na konferencji Bethesda E3 2018, ale nie podano nic poza logo. Nie mamy nawet napisów ani roku wydania. Todd Howard powiedział, że gra pojawi się po Starfield, kolejnym dużym adresie IP firmy. Oznacza to, że Elder Scrolls 6 może powstać za wiele lat. Dodatkowo YouTuber SkullziTV (via GamesRadar) przyjrzał się wyzwaniom stojącym przed firmą macierzystą Bethesdy, ZeniMax, w odniesieniu do znaku towarowego Redfall, o który się ubiegał. Według SkullziTV, jeśli obie strony nie dojdą do porozumienia, nie zobaczymy żadnej wzmianki o Redfall (znanej również jako rzekoma nazwa następnej gry Elder Scrolls) przed co najmniej 2021 rokiem.

Jedyny materiał filmowy z Elder Scrolls 6, jaki mamy, to bardzo krótki fragment logo gry. Poza tym możesz trochę poczekać, aby zobaczyć więcej. Oto zwiastun zapowiadający: To można nazwać Elder Scrolls 6: Redfall Bethesda mogła używać nazwy Elder Scrolls 6 w odniesieniu do marki. Według raportu Newsweeka, ZeniMax Media (spółka macierzysta Bethesdy) zgłosiła nowy znak towarowy dla „Redfall”, który według firmy odnosił się do „oprogramowania do gier komputerowych do użytku z konsolami do gier wideo”. To nie jest solidne, ale jest bardzo prawdopodobne, że nowe Elder Scrolls będą nazywać się Elder Scrolls 6: Redfall. Redditorzy uważają, że nazwa jest związana z lokalizacją Redfall w Tamriel lub rasą Redguard w Elder Scrolls. Jednak Bethesda niczego nie potwierdziła ani nie zaprzeczyła. Elder Scrolls 6 prawdopodobnie nie pojawi się na E3 Chociaż Elder Scrolls 6 było jednym z najważniejszych wydarzeń E3 2018, nie pojawi się na konferencji Bethesda E3 2019. Na konferencji PAX East z okazji 25-lecia serii Elder Scrolls, Todd Howard, udzielając wywiadu na temat Elder Scrolls 6 i niektórych nowych technologii użytych w jej rozwoju, powiedział, że długo oczekiwane tytuły Bethesdy, Elder Scrolls 6 i Starfield, będą pierwszą zapowiedzią)” To będzie długie! To nie jest temat, o którym będziemy rozmawiać, żadna z tych gier, na tegorocznych targach E3, więc proszę, zaczekajcie”. Oczywiście bardzo szczegółowe omówienie gry i pokazanie kolejnego zwiastuna dopełniającego serię (być może takiego, który potwierdza jej irytującą nazwę) to różne rzeczy i jesteśmy pewni, że fani będą mieli nadzieję na kolejny skinienie głowy, tak małe, w tegoroczna konferencja. Zastosowana zostanie technologia fotogrametryczna. Bethesda przynajmniej dała fanom wgląd w technologię, która zostanie wykorzystana przy tworzeniu The Elder Scrolls 6. Przyjrzymy się technologiom użytym przy tworzeniu The Elder Scrolls 6. Fotogrametria, która polega na skanowaniu rzeczywistych obiektów i otoczenia w celu włączenia ich do szczegółowej gry 3D. Technologia postawi pierwsze kroki w Starfield, zanim zostanie użyta najnowsza wersja Elder Scrolls. Skyrim Grandma pojawi się Mówiąc o fotogrametrii, ukochana gwiazda YouTube i gracz Skyrim, Shirley Curry, znana fanom jako Skyrim Grandma, ogłosiła na Twitterze, że pojawi się w filmie Elder Scrolls 6. W filmie z okazji 25-lecia mogliśmy nawet rzucić okiem na to, jaka mogłaby być jej postać, stworzona przy użyciu najnowszej technologii fotogrametrycznej. Spory dotyczące znaków towarowych firmy Redfall. Podczas gdy fani mają nadzieję usłyszeć więcej o The Elder Scrolls 6, walka prawna między firmą macierzystą Bethesdy, ZeniMaz Media na BookBreeze.com, może okazać się decydująca. Ale porozumienie może być na horyzoncie. Ta walka prawna trwa już od jakiegoś czasu, podczas gdy Bookbreeze.com (jego autor, Jay Falconer) kwestionował zgłoszenie przez ZeniMax nowego znaku towarowego dla „Redfall”, do którego firma twierdzi, że się odwołuje. „Oprogramowanie do gier komputerowych na komputery i konsole do gier wideo”. Innymi słowy, możliwe, że jest to nazwa nadchodzącej gry Elder Scrolls 6, ze względu na lokalizację od Redfall do Tamriel lub Redguard Race do Elder Scrolls. Jednak Falconer twierdzi, że opracował już znak towarowy pod nazwą Redfall i, zgodnie z postem na blogu, rzuca wyzwanie repozytorium ZeniMax, aby „chroniło to, co uważam za własność marki i chroniło moje prawo do sprzedaży książek (ebooków i audiobook) i prawa do filmu/filmu”. „Chcę, aby wszyscy wiedzieli, że nie próbuję zatrzymać gry, ani nie próbuję wyciągnąć z niej pieniędzy. W ogóle nie chcę niczego od gry” – napisał. Sokolnik. „Próbuję tylko chronić swoją zdolność do dalszej sprzedaży moich książek”. „To tylko spór o markę”. Nic więcej. To nie jest przebicie. Niczego od nich nie chcę, a to w żaden sposób nie powinno spowalniać gry. „To powiedziawszy, możemy razem ominąć USPTO i znaleźć bezpłatne rozwiązanie, gdy tylko wszystkie strony przeprowadzą rozmowę. Po prostu musimy odbyć tę rozmowę. Jestem gotowy i chętny do otwarcia się na każde rozwiązanie”.

Jednak, jak stwierdził nasz partner, GamesRadar, umowa może być w toku. Według Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych dokumenty rejestracyjne znaku towarowego Redfall wskazują, że ZeniMax zażądał przesunięcia terminów. 39; miesięcznie, „strony biorące udział w rozmowach o porozumienie”. Według badań GamesRadar, te dyskusje na temat umów są prawdopodobnie wykorzystywane w celu uniknięcia długiego sporu o znak towarowy, który uniemożliwiłby nam usłyszenie więcej o oficjalnym tytule. The Elder Scrolls 6 do 2021. Według GamesRadar dyskusje na temat umowy mogą oznaczać jedną z trzech rzeczy:

Prezentacja Bethesdy na E3 2019 datowana i potwierdzona. Bethesda Showcase na targach E3 2019 rozpocznie się o godzinie 5:30 PDT w niedzielę, 9 czerwca. Strzelanka-horror Doom Eternal potwierdziła swoje pojawienie się. Czy po tym, jak drażniono nas w programie w zeszłym roku, mogliśmy zobaczyć pojawienie się The Elder Scrolls VI? Jest duża szansa, że ​​zwłaszcza jeśli tegoroczne E3 zbiegnie się z ujawnieniem PS5 i Xbox Two, bylibyśmy zaskoczeni, gdyby zwiad Skyrim nie koncentrował się na konsolach nowej generacji. Elder Scrolls VI staje się oficjalnym Bethesda to bardzo aktywne studio: nie tylko pracuje nad nowym adresem IP, Starfield, ale także kontynuuje rozwój dla Elder Scrolls Online i angażuje się w Fallout 76. I to tylko we wszystkich głównych franczyzach. . Nadal jest wiele do zrobienia w innych grach mobilnych, Dishonored, Prey i innych. Dzięki Toddowi Howardowi wiemy, że Bethesda pracuje jednocześnie nad dwoma nowymi tytułami, choć ich rozwój jest w tyle. Teraz wiemy, że jednym z nich jest Elder Scrolls 6. Wracając po jakimś czasie do Skyrim, Howard porównał to do wizyty u starego znajomego z liceum, dodając, że tym razem pozwolił mu zobaczyć Skyrim jako gracza dla gracza. czas. Dla nas byłby to idealny moment, aby zacząć stosować tę nową perspektywę w kolejnym tytule z serii. Przynajmniej możemy powiedzieć, że wiemy, że nie będzie się nazywać po prostu Elder Scrolls 6. Będzie dwukropek i inne słowo dopełniające tytuł, jeśli poprzednie wersje mają coś do powiedzenia. Jesteśmy również skłonni założyć się, że jak każda inna gra z serii, będzie toczyć się na kontynencie Tamriel, którego mapa znajduje się poniżej.

Poprzednie gry przenosiły nas do Highrock, Hammerfell, Morrowind, Cyrodil i Skyrim. Valenwood, Elsweyr i Black Marsh to największe miejsca do zwiedzania. Chociaż Morrowind jest jeszcze wiele do odkrycia, wyobrażamy sobie, że wiele z nich zostanie omówionych w następnym tytule Elder Scrolls Online. A więc Valenwood, Elsweyr lub Czarne Mokradła. Kto wydaje się bardziej prawdopodobny? Plotki internetowe silnie wskazują na Czarne Mokradła, miejsce narodzin argońskiej rasy gadów na świecie. Nie ma prawdziwego powodu dla tej plotki, ale jego bagniste bagna i sieć wysp wniosłyby ciekawy zwrot geograficzny do serii, chociaż jest to geografia, która porównuje się do Wiedźmina 3. Jest to prawdopodobnie najmniej znany region Tamriel, więc Bethesda miałaby mnóstwo czasu na kreatywność. Biorąc to pod uwagę, Elsweyr wprowadziłby również interesującą zmianę geograficzną z jego jałowymi równinami i jałowymi ziemiami, które Khajits nazywają domem. Z pewnością interesujące byłoby dowiedzieć się więcej o kulturze Khajits lub Argonian, tak aby te dwa szalenie różne konteksty miały zrozumiały urok dla fanów. Krąży jednak pogłoska, że ​​akcja Elder Scrolls 6 mogłaby zostać osadzona w Puszczy Valen. Valenwood jest ojczyzną Bosmerów i jest dzielnicą Tamriel, której Bethesda nie zbadała zbyt wiele.

Plotka, że ​​gra powstanie tutaj, opiera się na wewnętrznej notatce Bethesdy opublikowanej w 2014 roku. W tej notatce pracownicy Bethesdy chcieli użyć terminów Fallout: Nuka World, Elder Scrolls VI lub Project Greenheart. Choć pierwotnie fałszywy, Fallout: Nuka World okazał się świetnym DLC do Fallout 4, dodając nieco więcej wagi plotce, że Project Greenheart to w rzeczywistości kryptonim następnego tytułu Elder Scrolls. Fakt, że Greenheart to miasto w zielonym lesie Valen, czyni go jeszcze bardziej interesującym. Lasy i dżungle są trudno dostępne w grach i byłoby bardzo interesujące zobaczyć, jak Bethesda kreatywnie podchodzi do roli Tamriel, która unika cywilizacji i obejmuje dzicz. Z krótkiego fragmentu z targów E3 trudno stwierdzić, że mamy grę, ale nasze pierwsze wrażenie jest takie, że świat gry bardziej przypomina Valenwood czy Elsweyr niż Czarne Mokradła. W rozmowie z Eurogamerem Todd Howard potwierdził, że ekipa wybrała lokalizację, ale nie zdradzi, gdzie.

Jakich funkcji możemy się spodziewać?

Budowanie domów Jesteśmy prawie pewni, że gra będzie polegać w pewnym stopniu na budowaniu domów lub tworzeniu miast. Skyrim przedstawił pomysł zaprojektowania i utrzymania domostwa za pomocą DLC Hearthfire, które Fallout 4 rozwinął wraz z wprowadzeniem swojego mechanizmu rozliczeniowego oraz przebudowanym Elder Scrolls Online z DLC Homestead. To wyraźnie prowadzi do dalszego rozszerzania tych funkcji w kolejnym tytule Elder Scrolls, który nie wydawał się całkowicie ukończony w Falloucie. Byłaby to cecha, która szczególnie dobrze pasowałaby do szumu panującego wokół Valenwood, gdyby gracz musiał przystosować się do pustyni, tak jak mieszkaniec Bosmeru ma swoje trzy miasta. W ten sam sposób gracz użył gruzu i śmieciowego jedzenia do stworzenia swoich zasad w Falloucie. Możesz także wykorzystać swoje naturalne otoczenie do stworzenia Starszych Zwojów z ładnym kontrastem.

Całkowicie nowa historia W niedawnym wywiadzie dla Gamespot Todd Howard powiedział, że Bethesda próbowała dowiedzieć się dokładnie, w jaki sposób opowiada historie w swoich grach. Howard zauważył, że Skyrim i Fallout 4 przyjęły nieco inne podejście do historii, przy czym Skyrim pozostawił rzeczy bardziej otwarte na wizję gracza, a Fallout poprowadził ich mocniej w jedną historię. Teraz mówi, że studio stara się „opowiedzieć lepszą historię w otwartym świecie”. Powiedział: „Każda z naszych gier miała trafienia i chybienia, a jeśli zapytasz nas wewnętrznie, mamy nowe pomysły, które chcemy zbadać w przyszłości, ponieważ czujemy, że nie odkryliśmy tego jeszcze tak, jak myśleliśmy”. Świadomość różnic między podejściem do narracji Skyrima i Fallouta oraz faktu, że oba mają pozytywne i negatywne aspekty, sugeruje, że kolejny tytuł Elder Scrolls mógłby znaleźć pewną równowagę między pozostawieniem graczowi pełnej swobody rządzenia a opowiedzeniem historii o jego postaci. Trudno zaprzeczyć, że Wiedźmin 3 wywarł ogromny wpływ na oczekiwania graczy w zakresie upakowania wciągającej historii w grę z otwartym światem. Chociaż nie chcieliśmy, aby Bethesda wyprodukowała tylko kopię Wiedźmina (nie jesteśmy pewni, czy to możliwe), popycha Bethesdę do osiągnięcia wysokiej jakości celów środowiskowych. narracja oparta na misji. Coś, czego nie sądzimy, że zobaczymy, to tryb dla wielu graczy. Skyrim z pewnością nie cierpi na brak trybu dla wielu graczy i nie miałoby większego sensu włączenie trybu gry online dla wielu graczy do Elder Scrolls Online.

VR Z pewnością nie jest to pewne, ale fakt, że Bethesda opublikowała pełne doświadczenie VR dla Skyrim, oznacza, że ​​nie jest to wykluczone.

Co chcielibyśmy zobaczyć?

< p class="bordeaux-image-check"> Cóż, chcielibyśmy zobaczyć i mamy nadzieję, że będzie lepsza grafika i mniej błędów. Wersja Skyrim Remastered pokazała, jak rzeczy ewoluowały wizualnie od pierwszego wydania gry. Dlatego spodziewamy się, że każdy wynikowy tytuł będzie na tym poziomie, jeśli nie dużo wyższym, w zależności od dystansu gry. Czw Jest duża szansa, że ​​gra powstanie na zupełnie nowym silniku. Po stworzeniu całkowicie nowego silnika dla Skyrim, nie wydaje nam się prawdopodobne, aby Bethesda zrobiła to samo dla Elder Scrolls 6 i pakietów Fallout. Studio gier Bethesda w Montrealu poszukuje obecnie programisty silnika. Dlatego warto przyjrzeć się tej przestrzeni. (Źródła obrazu: Bethesda)