Constant Contact wprowadza nowe integracje WooCommerce i Shopify

Constant Contact wprowadza nowe integracje WooCommerce i Shopify

Na tegorocznej konferencji Internet Retailer firma Constant Contact zajmująca się marketingiem internetowym ogłosiła nowe integracje z WooCommerce i Shopify, które ułatwią małym firmom osiągnięcie sukcesu w handlu elektronicznym. Małe firmy korzystające z WooCommerce mogą łatwo połączyć swoje sklepy z kontem e-mail Constant Contact, co pozwala im zintegrować zautomatyzowane i spersonalizowane wiadomości e-mail w swoich działaniach marketingowych. Synchronizując swoje kontakty i korzystając z predefiniowanych segmentów klientów, użytkownicy WooComerce będą teraz mogli wysyłać automatyczne e-maile z pełnymi informacjami o produkcie do nowych klientów, stałych klientów i klientów, którzy dokonali zakupu w ciągu ostatnich 30 dni.

Integracja Shopify

Constant Contact zmienia także swoją popularną integrację Shopify, oferując małym firmom możliwość segmentowania klientów w sklepach internetowych na podstawie ich zakupów. Oznacza to, że mogą teraz tworzyć spersonalizowane e-maile marketingowe na podstawie aktywności, takiej jak liczba zamówień złożonych przez klienta w danym okresie i przychody wygenerowane przez klienta. Z zamówień z określonego okresu. Małe firmy mogą nawet rozszerzyć tę funkcję, dodając dodatkowe dane, w tym aktywność związaną z otwieraniem i klikaniem wiadomości e-mail, a także informacje kontaktowe, takie jak lokalizacja i miesiąc. ; urodziny. Luca Sechi, wiceprezes ds. strategii biznesowej w Constant Contact, wyjaśnił, w jaki sposób strategia marketingowa dla handlu elektronicznego może zadecydować o sukcesie małych firm działających w Internecie: „Silna, dobrze zaprojektowana i skuteczna strategia marketingowa dla handlu elektronicznego handel może stanowić linię podziału pomiędzy sukcesem a stratą biznesu e-commerce.Tworzenie strategii marketingowej dla e-commerce to nie tylko zwiększanie sprzedaży, poprawa obsługi klienta, generowanie powtarzalnych relacji biznesowych, rozpoznawalność marki i budowanie długotrwałych relacji z klientami stanowią część wielokrotnie nagradzanej obsługi klienta i wsparcia firmy Constant Contact. Wskazówki marketingowe mają na celu pomóc małym sprzedawcom detalicznym w zbudowaniu solidnych podstaw odnoszących sukcesy biznesów e-commerce. Firma Constant Contact ogłosiła również, że będzie oferować porady marketingowe na żywo, w czasie rzeczywistym, przez telefon i online, świadczone przez wielokrotnie nagradzany zespół doradców marketingowych, aby uprościć handel elektroniczny dla małych firm.