Sprawdź meble do gier Ikea i Asus ROG, których jeszcze nie możesz kupić

Sprawdź meble do gier Ikea i Asus ROG, których jeszcze nie możesz kupić
Ikea wprowadziła na rynek nową linię mebli dla graczy, w tym biurka, krzesła, lampy pierścieniowe i nie tylko, począwszy od tego tygodnia w Chinach, a premiery w innych krajach w 2021 r. Premiery obejmują sześć rodzin produktów: Huvudspelare, Utespelare, Matchspel, Gruppspel, Uppspel i Lånespelare. Według Kitguru, rodzina produktów Uppspel została zaprojektowana wspólnie z Asus ROG, a pozostałe pięć rodzin produktów zostało zaprojektowanych przez Ikeę „w oparciu o wiedzę i spostrzeżenia zdobyte dzięki współpracy”. Współpraca została po raz pierwszy ogłoszona w zeszłym roku, a teraz, wraz z uruchomieniem Ikea China, możemy lepiej poznać kultową linię produktów szwedzkiej firmy.

Obraz 1 z 6

Meble do zabawy Ikea

(Źródło zdjęcia: Ikea) Zdjęcie 2 z 6

Meble do zabawy Ikea

(Źródło zdjęcia: Ikea) Zdjęcie 3 z 6

Meble do zabawy Ikea

(Źródło zdjęcia: Ikea) Zdjęcie 4 z 6

Meble do zabawy Ikea

(Źródło zdjęcia: Ikea) Zdjęcie 5 z 6

Meble do zabawy Ikea

(Źródło zdjęcia: Ikea) Zdjęcie 6 z 6

Meble do zabawy Ikea

(Zdjęcie: Ikea)

Ikea rozpoczyna rozwój mebli do zabawy

Meble do gier to szybko rozwijający się rynek na całym świecie, który ma wzrosnąć o 95.02 mln euro do 2024 r., więc nie jest niespodzianką, że Ikea chce włączyć się do akcji. Założona w 1943 roku Ikea rozwinęła się na całym świecie dzięki pakowanym, samodzielnie montowanym meblom i przystępności cenowej i jest największą na świecie firmą meblarską z wyceną 48,1 miliarda euro. Do tej pory nie miał dedykowanej linii mebli do gier i bardziej chodzi o to, co trwało tak długo, niż dlaczego w ogóle trafiają na rynek. Ponieważ meble do gier mają zwykle swój własny projekt i orientację estetyczną, partnerstwo z Asus ROG było zdecydowanie mądrym posunięciem dla Ikei. „ROG ma rozległą wiedzę na temat branży gier i jest chętny do znalezienia nowych sposobów na przeniesienie gier do domu” – napisała firma w oświadczeniu. „Łącząc to, co najlepsze z obu światów, współpraca miała na celu demokratyzację gier, tworzenie odpowiednich, funkcjonalnych, pięknych i przystępnych cenowo produktów oraz kompletnych rozwiązań do gier, aby każdy mógł stworzyć otoczenie i dom, jaki chce”.