Impreza Samsung Unpacked podwoiła widownię rozdania Oskarów

Impreza Samsung Unpacked podwoiła widownię rozdania Oskarów

Czy technologia i inteligentne urządzenia są bardziej atrakcyjne niż sport i filmy, czyli dwie tradycyjne rzeczy, które przyciągają tłumy do rozrywki na żywo? Cóż, odpowiesz twierdząco, jeśli spojrzysz na liczby, które wydarzenie Samsung Homepage Unpacking udało się umieścić na tablicy. Według firmy Samsung pierwsze wydarzenie online Galaxy Unpacked, które było emitowane z Korei na różnych kanałach internetowych, obejrzało łącznie 56 milionów widzów. Ubiegłoroczne wydarzenie przyciągnęło około 44 milionów widzów. Ciekawostka: tegoroczne Oscary przyciągnęły 23,6 miliona widzów. Mówiąc najprościej, ekstrawagancja Samsunga była ponad dwukrotnie bardziej widoczna niż największe flagowe wydarzenie Hollywood. Na YouTube liczba jednoczesnych widzów programu Samsunga w ciągu 450.000 minut osiągnęła 100 XNUMX.

Takie wydarzenia mogą być nową normą

Liczby są naprawdę zadziwiające. Ale poza liczbami wydaje się, że udana organizacja wydarzenia wskazała także drogę innym firmom technologicznym do pójścia ich śladem w świecie po pandemii Covid. Gdyby było to regularne wydarzenie, tylko kilkaset osób, wszyscy z branży technologicznej, mogłoby je obejrzeć. Teraz to spektakularne wydarzenie online udowodniło, że istnieją lepsze i skuteczniejsze sposoby na wprowadzanie produktów na rynek, z niecierpliwością oglądaną przez publiczność na całym świecie. Transmisja na żywo pozwoliła widzom skupić się na znakomitej grafice nowych produktów, a szczegóły gadżetów były sugestywnie dostępne dla ogółu społeczeństwa. Choć dostarczanie informacji o nowych produktach jest sercem jej działalności, Unpacked to coś więcej niż tylko prezentacja produktu: to silna wizytówka marki. Samsung stwierdził, że pozostaje optymistą co do organizowania w przyszłości podobnych wydarzeń online. „Istnieje duża możliwość wykorzystania tego, co wykorzystaliśmy podczas rozpakowywania, przy innych okazjach w najbliższej przyszłości” – powiedział koreańskim mediom przedstawiciel Samsunga. Dla przypomnienia, zaprezentowano podczas niego pięć urządzeń: Galaxy Note20 i Galaxy Note20 Ultra, Tab S7 i S7+, Galaxy Watch3, Galaxy Buds Live oraz Galaxy Z Fold2. Źródło: Korea Herald.