Rozmowy w Google Meet staną się o wiele bardziej interaktywne

Rozmowy w Google Meet staną się o wiele bardziej interaktywne

Google Meet nawiązało współpracę z internetową platformą współpracy wizualnej Miro, aby usprawnić burze mózgów i sesje współpracy na swojej platformie do wideokonferencji.

Interfejs nazywa się „pulpitem nawigacyjnym Miro” i działa obok istniejącego okna Meet, które pokazuje aktywnych uczestników i inne funkcje, takie jak czatowanie i podnoszenie ręki.

Nowe lub gotowe tablice Miro mogą być wyświetlane w trakcie rozmowy, a istniejące tablice mogą być dołączane do zaproszeń na spotkania. Dostęp dla gości pozwala osobom bez konta na zapisanie tablicy do 24 godzin, ale istnieją bezpłatne i płatne konta Miro z większą liczbą funkcji.

Dostęp do narzędzi do rysowania, szablonów, cyfrowych karteczek samoprzylepnych i komentarzy można uzyskać bez konieczności otwierania nowego okna i utraty z oczu uczestników rozmowy.

Integracja Google Meet Miró

(Kredyt obrazu: Google)

Używaj Miro w Google Meet

Administratorzy Google Workspace Education będą musieli włączyć integrację Miro, podczas gdy wszystkie inne wersje Google Workspace mają ją domyślnie włączoną. Jest również dostępny dla kont osobistych oraz starszych kont G Suite Basic i Business. Konta Google Family Link i użytkownicy poniżej 18 roku życia nie będą mieli dostępu do Miro, przynajmniej na razie.

Będzie dostępna w Google Chrome i Microsoft Edge, ale inne przeglądarki, takie jak Safari, „w tej chwili” nie są obsługiwane. Pełne wdrożenie nowego narzędzia do współpracy rozpoczęło się wczoraj, 13 lipca 2022 r., z 1–3-dniowym okresem, zanim użytkownicy będą mogli zobaczyć integrację.

W poście na blogu (otwiera się w nowej karcie) menedżerka produktu grupy Google Workspace, Jennifer Shen, wyjaśniła, że ​​celem firmy jest „zapewnianie efektywnych możliwości współpracy tam, gdzie Twoje zespoły już pracują razem, ograniczając zmianę kontekstu, aby mogli tworzyć i razem osiągnijcie więcej.”

Ponieważ firmy zaczęły ostatnio korzystać z pakietów wideokonferencyjnych, aby ułatwić hybrydowe procedury pracy, Google Meet wprowadziło ponad 100 nowych funkcji, w tym podnoszenie rąk, ankiety, pytania i odpowiedzi, przetłumaczone tytuły i pokoje podgrup. zrozumiany. .

Firma ma zamiar rozszerzyć swoje rozwiązania innych firm „w nadchodzących kwartałach” o inne narzędzia do współpracy i produktywności.