Rozmowy na temat Xbox Series X i PS5 ożywiają się na Twitterze

Rozmowy na temat Xbox Series X i PS5 ożywiają się na Twitterze
Co przyniesie PS5 i Xbox Series X? Po ujawnieniu, że zarówno konsole nowej generacji, jak i ich tańsze odpowiedniki weszły na rynek i pod wpływem fali szumu, na który wszyscy czekaliśmy, pojawia się pytanie, co to będzie. na dłuższą metę inaczej. Co Sony i Microsoft zamierzają zrobić inaczej niż poprzednie generacje, o czym jeszcze nie słyszeliśmy, i czy wkraczamy w czas, w którym rozwój wieloplatformowych gier i niezależnych platform sprzętowych wreszcie położy kres staremu? „wojna konsolowa”? Spotkaliśmy się z Rishim Chadhą, dyrektorem ds. gier w Twitter UK, aby wyjaśnić, w jaki sposób te wydania różnią się od poprzednich konsol oraz jak rozmowy prowadzone wokół tych producentów konsol i między nimi sygnalizują zmianę w przypadku obu platform. Chadha pracuje w środku ekosystemu gier na Twitterze, współpracując z wydawcami takimi jak Epic Games czy Activision Blizzard, aby zapewnić im rozwój i skuteczną komunikację z odbiorcami na platformie mediów społecznościowych. Co zatem obecność Xboxa czy PlayStation w mediach społecznościowych mówi o przyszłości gamingu? Tego się nauczyliśmy. Zdobądź najlepsze oferty na konsolę Xbox Series X przed wszystkimi innymi! Wyślemy Ci szczegóły zamówienia w przedsprzedaży i najlepsze oferty na konsolę Xbox Series X, gdy tylko staną się dostępne. Wyślij mi szczegółowe informacje na temat innych odpowiednich produktów firmy Techradar i innych nadchodzących marek. Wyślij mi szczegółowe informacje na temat innych odpowiednich produktów stron trzecich. Żadnego spamu, obiecuję. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, a my nigdy nie udostępnimy Twoich danych bez Twojej zgody.

Synergia graczy

Jedną z kluczowych rzeczy, które mówi mi Chadha, jest to, jak różnie platformy PlayStation i Xbox nawiązały kontakt z odbiorcami w związku z premierami konsol, przy czym ta pierwsza wydawała się bardziej zadowolona z utrzymywania spraw w tajemnicy i pozostawienia szumu za sobą. rozgłos gromadzi się w milczeniu. „Przez cały rok na temat konsoli PlayStation toczyła się burzliwa dyskusja, której gwałtowny wzrost nastąpił podczas wydarzeń ujawniających” – wyjaśnia Chada. „A więc ten w czerwcu, potem ten we wrześniu, po którym nastąpił kolejny duży skok. Ale wszystko inne się gotowało. „Tymczasem, jeśli spojrzysz na Xbox, zauważysz, że odbyli oni znacznie bardziej burzliwą rozmowę, w tym sensie, że są pewne poważne impulsy w rozmowie, niezależnie od tego, czy dotyczy ona prezentacji gier, które zrobili, czy rozdawania lodówek. Poza tym wraz z premierą gra w znacznie większym stopniu opierała się na ogłoszeniach, wydarzeniach i zawartości, podczas gdy PlayStation naprawdę skupiło się na kluczowych wydarzeniach związanych z marką, które miały miejsce przez cały rok.

Lista de juegos de Xbox Series X

Xbox był znacznie szczęśliwszy, mogąc pochwalić się rozgrywką przed premierą nowej konsoli (Źródło zdjęcia: The Verge). Bardzo podoba mi się to, że teraz dzieje się to, że nie jest to rozmowa w stylu Xbox kontra PlayStation, ale co ważniejsze, „są różne”. konsole, które robią różne rzeczy.” I, wiecie, możemy świętować obie konsole. Rishi chadha Oczywiście po ogromnym sukcesie PS4 jest to łatwiejsze i od początku było jasne, że Microsoft zamierza dogonić konsole Xbox nowej generacji. Chadha dodaje jednak, że istnieje również duże podobieństwo między dyskursem na temat serii Xbox. Bardzo podoba mi się to, co się teraz dzieje, ponieważ nie jest to rozmowa w stylu Xbox kontra PlayStation, ale raczej „to różne konsole, które robią różne rzeczy”. I, wiecie, możemy świętować obie konsole. Jesteśmy zachwyceni tym, co robi każda konsola. Myślę, że jedną z rzeczy, które jednomyślnie doceniono w przypadku obu konsol, były czasy ładowania i to, że każda konsola jest teraz znacznie szybsza. Myślę więc, że jest to coś, co dotyczy obu w równym stopniu. „I to trochę zdrowe, ale uwielbiam sposób, w jaki konta marek wchodzą ze sobą w interakcję, gratulują sobie nawzajem w dniu premiery i rozmawiają, jakby nigdy się tego nie spodziewaliśmy”. naprawdę zobaczyć. Zawsze byłem bardzo przekonany, że „te dwie rzeczy są oddzielone”. Widzieć, jak teraz ze sobą współdziałają i otrzymują tego rodzaju opinie, wiesz, naprawdę fajnie jest widzieć wsparcie na platformie.

Gra wieloplatformowa

Miles Morales

(Źródło zdjęcia: Sony) Ale czy ten wspólny dyskurs polegający na publikowaniu, komentowaniu i udostępnianiu zmieni sposób, w jaki platformy faktycznie współpracują, manifestując przyszłość za pośrednictwem tweetów? Być może nie, ale Chada sugeruje, że stopniowy wzrost liczby gier międzyplatformowych, ułatwiony przez architekturę dzisiejszych flagowych maszyn do gier, która w coraz większym stopniu przypomina komputer PC, zmienia dyskusję na temat gier. „Wkraczamy teraz w świat, w którym pomysł i koncepcja gier międzyplatformowych jest od początku rzeczywistością” – mówi Chadha. „Myślę więc, że rozgłos, jaki zwykle zdobywają ludzie dzięki wielu ekskluzywnym treściom własnym, nieco się zmienił, więc teraz ta sama rozmowa może łatwiej obejmować obie platformy. Jest oczywiście kilka gier, jak Spider Man: Miles Morales i tym podobne, w których Sony pomija nadpobudliwość w danej grze. Myślę jednak, że to tylko niektóre ze zmian, które obecnie obserwujemy. To miła odmiana od zwykłej narracji w mediach społecznościowych, która prowadzi użytkowników do coraz bardziej rygorystycznych i wykluczających stanowisk. Ale czy tak jest naprawdę? Dużą różnicą może być po prostu to, że media społecznościowe były jeszcze w powijakach, kiedy w 2013 roku ukazała się ostatnia generacja konsol, i trudno dokonywać porównań, skoro mechanika dyskursu publicznego tak bardzo zmieniła się z biegiem czasu. ostatnią dekadę.

Google Stadia

(Źródło zdjęcia: Future) Jednak jedno jest jasne: platformy do gier zmieniają się w stosunku do tego, czym były kiedyś, przenosząc się na usługi bardziej agonistyczne wobec sprzętu, które można przesyłać strumieniowo na szeroką gamę urządzeń, takich jak xCloud lub Google Stadia, a nawet Wieloletnia inicjatywa Microsoftu Play Anywhere. Upewnij się, że gracze mają dostęp do tych samych tytułów na konsoli Xbox i komputerze PC. „Obserwujemy coraz więcej gier wieloplatformowych” – mówi Chadha, „dzięki czemu ludzie mogą korzystać z wielu platform, niezależnie od tego, czy jest to PC, Xbox czy PlayStation, i łatwiej grać razem. Myślę, że będzie się dalej rozwijać i dojrzewać. Zobaczymy także ewolucję strumieniowania gier, czy to w Microsoft, czy w Google Stadia. „Myślę, że to jedne z najlepszych obszarów. Myślę też, że możliwość grania w gry na urządzeniach mobilnych nadal będzie obszarem silnego wzrostu. Bo wiadomo, nie oszukujmy się, nie każdego stać na zakup nowej konsoli czy peceta, ale mobilność to coś o wiele bardziej dostępnego dla każdego. Zatem sposób przenoszenia gier lub grania w nie na urządzeniach mobilnych będzie bardzo interesującym obszarem w najbliższej przyszłości. „Potwierdzono, że Destiny 2 będzie dostępne do rozgrywki międzyplatformowej w 2021 r. na konsole obecnej i nowej generacji, a także wzrost liczby tytułów takich jak Among Us i Fortnite, które ignorują tradycyjne granice między platformami, z pewnością istnieją pewne dowody na to, że tak już jest. Dzieje się, a pod koniec cyklu życia konsoli, prawdopodobnie za siedem lub osiem lat, moglibyśmy grać w ekosystemie, który jest prawie nie do poznania, ponieważ pozwala graczom na wspólną zabawę, niezależnie od tego, na jakich maszynach grają. to zrobić.