Przegląd wiadomości RingCentral | Porównanie

Przegląd wiadomości RingCentral | Porównanie
W dzisiejszym świecie współpraca nigdy nie była tak ważna. Rozproszone zespoły i pracownicy zdalni potrzebują szybkich, łatwych i bezpiecznych sposobów komunikacji i współpracy. Wśród najlepszych programów do współpracy online, które starają się dziś sprostać temu zapotrzebowaniu, znajduje się RingCentral, weteran rozwiązań do współpracy. W tej recenzji RingCentral Message przyjrzymy się funkcjom, które pomagają temu dostawcy wyróżnić się z tłumu, dostępnym rodzajom cen i planów oraz temu, jak wypada on na tle konkurencji.

Plany i ceny

Team Messaging jest dostępny jako samodzielna aplikacja o nazwie Glip lub jako część planów RingCentral Office, które obejmują również udostępnianie dokumentów, numery bezpłatne i służbowe, PBX, wideokonferencje i nieograniczone rozmowy w USA i Kalifornii. i profesjonalne SMS-y. Jako samodzielna aplikacja, Glip jest bezpłatna dla zespołów, z nieograniczonym czatem, pamięcią masową, gośćmi, integracjami i zespołami, a także 500 minut wideokonferencji lub udostępniania ekranu. Aplikacja posiada również funkcje zarządzania kalendarzem i zadaniami. Za 5 €/użytkownika/miesiąc otrzymujesz 1000 minut wideo dla każdego użytkownika miesięcznie, wsparcie 24/7 i funkcje raportowania.

Mensaje RingCentral 1

RingCentral Glip jest dostępny jako samodzielna aplikacja bezpłatna lub płatna. (Źródło: RingCentral) W ramach RingCentral Office, przesyłanie wiadomości jest zintegrowane z aplikacją RingCentral, wraz z udostępnianiem dokumentów, numerami bezpłatnymi i służbowymi oraz nieograniczonymi rozmowami i SMS-ami w USA. I Kanada. Istnieją cztery poziomy RingCentral Office, każdy z dodatkowymi narzędziami do współpracy. Plan Essential (19.99 USD), ograniczony do 20 użytkowników, jest najlepszy dla małych firm poszukujących podstawowych usług współpracy i lekkich usług telefonicznych. Obejmuje wiadomości zespołu i wszystkie funkcje wymienione powyżej. Plan Standard (24.99 USD) nie ma limitu liczby użytkowników i dodaje możliwości wideokonferencji (do 100 osób), całodobową pomoc techniczną dla użytkowników oraz integrację z popularnymi aplikacjami, takimi jak Microsoft 24, G Suite i Slack. Plan Premium (7 EUR) obejmuje szereg funkcji biznesowych, takich jak jednokrotne logowanie, automatyczne nagrywanie rozmów, ośmiocyfrowe rozszerzenia, analizy w czasie rzeczywistym oraz inne integracje z CRM i oprogramowaniem branżowym, takim jak Salesforce i Canvas. . Plan Ultimate (365 USD) dodaje nieograniczone miejsce na dane i raporty o stanie urządzenia oraz alerty.

Mensaje RingCentral 2

Wiadomości są zawarte we wszystkich planach RingCentral Office wraz z innymi funkcjami współpracy. (Źródło zdjęcia: RingCentral)

Cechy

RingCentral Messaging, jako samodzielna aplikacja Glip lub zintegrowana z aplikacją RingCentral dla planów Office, ma wiele funkcji pomagających zespołom w wykonywaniu zadań. Użytkownicy mogą być zorganizowani w nieograniczoną liczbę zespołów lub projektów, z których każdy ma własną przestrzeń do przesyłania wiadomości i udostępniania plików. Ułatwiają to funkcje udostępniania plików metodą „przeciągnij i upuść” oraz łatwa integracja z G Suite, Office 365, DropBox i nie tylko. Do projektów można dodawać nieograniczoną liczbę użytkowników-gości, co pozwala na łatwą współpracę z osobami spoza firmy.

Mensaje RingCentral 3

Wiadomości, udostępnianie plików i wideokonferencje w jednej aplikacji. (Źródło zdjęcia: RingCentral) Aplikacja do przesyłania wiadomości jest również wyposażona w podstawowego menedżera zadań – możesz organizować przydzielone zadania i przydzielać zadania innym w razie potrzeby. Szereg przydatnych funkcji ułatwia znajdowanie plików i wiadomości, w tym @wzmianki, ulubione, przypięte wiadomości oraz zakładkę plików dla każdego projektu i konwersacji. Samodzielne aplikacje i RingCentral Office obejmują funkcje wideokonferencji, umożliwiające wysyłanie wiadomości, udostępnianie plików i czatowanie twarzą w twarz z tej samej aplikacji. Funkcja czatu wideo jest obsługiwana przez Zoom, więc interfejs będzie znany każdemu, kto korzystał z tego popularnego oprogramowania do wideokonferencji.

Interfejs i w użyciu

Dostęp do wiadomości można uzyskać za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub natywnych aplikacji dla systemów Windows, macOS, iOS/iPadOS i Android. Samodzielna aplikacja Glip i aplikacja RingCentral Office są prawie identyczne, z tą różnicą, że ta ostatnia zawiera zakładki do telefonów biznesowych i rozwiązań do wideokonferencji. Uruchomienie aplikacji było szybkie i łatwe. Oczywiście, jak w przypadku każdego oprogramowania do współpracy, rozpoczęcie pracy zawsze zajmuje więcej czasu: tworzenie zespołów i projektów, wprowadzanie informacji o użytkowniku itp. Na szczęście RingCentral może ułatwić importowanie z Google Teams lub Office 365, co jest przydatną funkcją.

Mensaje RingCentral 4

Znajomy i intuicyjny interfejs. (Źródło zdjęcia: RingCentral) Ogólnie rzecz biorąc, aplikacja jest łatwa w instalacji i obsłudze, zużywa mało zasobów (średnio 5% procesora i 125 MB pamięci RAM na naszym 7-rdzeniowym procesorze Intel Core i6 MBP 2,6 GHz z 16 GB pamięci DDR4) i łatwa w obsłudze skonfigurować dla wielu zespołów i projektów.

Apoyo

Bezpłatny plan Glip nie obejmuje żadnego wsparcia, chociaż na stronie znajduje się bogata baza wiedzy i FAQ, sekcja wsparcia społeczności, w której możesz zadawać pytania i uzyskiwać odpowiedzi od innych użytkowników. oraz funkcję czatu otwartą dla sprzedaży. Ogólne pytania i prośby. Plan Glip Standard i wszystkie plany RingCentral Office obejmują całodobowy czat i pomoc telefoniczną na żywo 24 na 7, a także dostęp do RingCentral University, który zawiera wiele samouczków i przewodników wideo, które pomogą Ci zacząć i zacząć. produktu.

Mensaje de RingCentral 5

Solidna baza wiedzy RingCentral. (Źródło zdjęcia: RingCentral)

bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo danych ma ogromne znaczenie podczas współpracy i przesyłania wiadomości, udostępniania plików i wideokonferencji. RingCentral obsługuje szyfrowanie TLS i SRTP między wszystkimi punktami końcowymi. Został również poddany zewnętrznym audytom i certyfikowany przez HITRUST i McAfee, uzyskując najwyższe możliwe oceny bezpieczeństwa. Wreszcie, dane są przechowywane w 18 centrach danych z wieloma redundancjami cyfrowymi i geograficznymi, aby chronić je przed utratą lub uszkodzeniem.

Konkurs

Slack to jedna z najpopularniejszych usług przesyłania wiadomości biznesowych, dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozmowom wideo jednym kliknięciem i tysiącom integracji. Standardowy plan Slacka za 6.67 € / mc jest również tańszą alternatywą dla RingCentral (która jest rozliczana za użytkownika), chociaż brakuje mu niektórych funkcji biznesowych, takich jak zarządzanie zadaniami. Inną porównywalną alternatywą jest Zoho Cliq. Za jedyne 1 €/użytkownika/miesiąc jest to tańsza opcja niż RingCentral. Ponadto, jeśli już korzystasz z Zoho CRM lub dowolnej innej aplikacji komputerowej, integracja jest płynna i intuicyjna.

Ostateczny werdykt

Ogólnie rzecz biorąc, RingCentral Messaging, jako samodzielny system lub zintegrowany z RingCentral Office, jest doskonałym rozwiązaniem do komunikacji i współpracy. Interfejs jest intuicyjny i chociaż jest droższy niż konkurencja, ma więcej funkcji, zwłaszcza jeśli subskrybujesz plan Office. Jeśli masz potrzeby w zakresie telefonii biznesowej i centrali PBX, ale potrzebujesz także aplikacji do przesyłania wiadomości i współpracy, to powinien być Twój wybór.