Przegląd Stałego Biura Oddziału | Porównanie

Przegląd Stałego Biura Oddziału | Porównanie NAJLEPSZE OFERTY DNIA Udowodniono, że praca w pozycji siedzącej przez cały dzień ma negatywny wpływ na zdrowie, dlatego coraz więcej pracowników biurowych, a nawet tych, którzy pracują z domu, decyduje się na usprawnienie swojego miejsca pracy za pomocą stojącego biurka. Dzięki elektrycznemu biurku stojącemu możesz łatwo przełączyć się z pozycji siedzącej na stojącą za naciśnięciem jednego przycisku. Po latach pracy w branży nieruchomości komercyjnych i założeniu dziesiątek biur, Greg Hayes postanowił uprościć proces zakupu wysokiej jakości mebli biurowych, otwierając bezpośrednio w firmie własną firmę zajmującą się meblami biurowymi, początkowo pod nazwą Bureau w 2018 r. przemianowana na Rama. Podczas gdy początkowa iteracja działalności szybko się rozwijała i pomyślnie zakończono instalacje w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, sprzedaż mebli biurowych korporacyjnych zaczęła wysychać, gdy rozpoczęła się pandemia. Z tego powodu Branch zdecydował się na bezpośredni kontakt z konsumentem i te wysiłki opłaciły się firmie, ponieważ jej działalność konsumencka jest teraz ważniejsza niż działalność korporacyjna. Podczas gdy Branch nadal produkuje wiele biurek biurowych i biznesowych klasy premium, firma uruchomiła swoje stałe biuro w 2019 roku. W przeciwieństwie do innych stałych biurek, jeśli jesteś w Nowym Jorku, musisz przeprowadzić badania przed zakupem. Będąc w mieście lub planując tam wycieczkę, możesz wpaść i osobiście zobaczyć stałe biuro Branch, ponieważ flagowy salon wystawowy firmy znajduje się zaledwie dwie przecznice od Penn Station. Musisz jednak najpierw zarezerwować wycieczkę, ponieważ oddział nie przyjmuje obecnie wycieczek pieszych. W tej recenzji przyjrzymy się bliżej pakowaniu, procesowi montażu, łatwości użytkowania i funkcjom, które oferuje stojące biurko Branch, aby pomóc Ci zdecydować, czy najlepiej pasuje do Twojego biurka, biura, miejsca pracy w biurze. Twój dom.

Ceny i dostępność

Stała siedziba oddziału dostępna jest na stronie internetowej firmy w dwóch konfiguracjach. Najmniejsza wersja Team Plus kosztuje 699 euro, a największa wersja executive kosztuje 799 euro. Chociaż biurko może ważyć od 43 funtów (19 kg) do 51 funtów (23 kg) w zależności od wybranej wersji, a podstawa waży 73 funty (33 kg), Oddział oferuje bezpłatną wysyłkę większości zamówień. kontynentalne Stany Zjednoczone. Biura firmy zwykle docierają w ciągu 1-5 dni roboczych, jeśli są dostępne.

Konstrukcja

(Źródło zdjęcia: Avenir)

Konstrukcja

Niezależnie od tego, czy wybierzesz konfigurację Team Plus, czy Executive, oba biurka mają głębokość 30 cali przy minimalnej wysokości 25 cali i maksymalnej wysokości 52 cali. Jednak podczas gdy wersja Team Plus biurka ma szerokość 48 cali, wersja Executive ma szerokość 60 cali. Jedną z rzeczy, która odróżnia biurko Branch od konkurencji, jest fakt, że ma udźwig 124 funtów. Stojące biurko Branch ma nowoczesny design z odpornym na uderzenia blatem z melaminy, który jest dostępny w kolorze drewna, bieli lub orzecha. Chociaż możesz wybrać kolor biurka, nogi biurka dostępne są tylko w kolorze białym. Mimo to białe nogi nadają biurku wysokiej jakości wygląd, zwłaszcza w połączeniu z białym blatem. Każda noga zawiera silnik EasyGlide o niskim poziomie decybeli, trzystopniowe kolumny podnoszące zapewniające płynne, stabilne podnoszenie oraz zwężane regulowane nogi. Dwie nogi pasują do ramy biurka, a wsporniki po obu stronach ramy służą do mocowania biurka do podstawy biurka.

Skrzynka kontrolna

(Zdjęcie: Avenir) Między ramą a szczotkowaną przelotką służącą do poprowadzenia kabli pod biurkiem znajduje się skrzynka sterownicza, do której podłącza się obie nóżki wraz z przewodem zasilającym i klawiaturą.

Klawiatura

(Źródło: Avenir) Klawiatura służąca do podnoszenia i opuszczania biurka oraz zapamiętywania preferencji dotyczących siedzenia i stania jest zamontowana po prawej stronie biurka. Mimo, że po lewej stronie biurka nie ma nawierconych otworów, po tej stronie można zamontować klawiaturę, a kabel, który należy podłączyć do skrzynki sterującej, jest dość długi.

Konserwacja kabli

(Źródło zdjęcia: Avenir) Branch oferuje szereg opasek kablowych, a także samoprzylepne uchwyty do opasek kablowych, które pomagają uporządkować kable biegnące od obu stóp i od klawiatury.

Pudełka

(Źródło zdjęcia: Avenir)

zainstalować

Biurko Oddziału na stojąco dotarło w dwóch pudłach, z których jedno zawierało podstawę biurka, a drugie biurko.

Rozpakowany

(Źródło zdjęcia: Avenir) Otrzymasz również instrukcję obsługi, torbę ze wszystkimi śrubami, klucz imbusowy i pięć opasek kablowych.

struktura

(Źródło zdjęcia: Avenir) Aby rozpocząć montaż biurka, najpierw musisz dopasować dwa pręty pośrodku ramy do dwóch wstępnie wywierconych otworów na środku biurka. Wynika to z faktu, że stałe konfiguracje biurek Team Plus i Executive Branch korzystają z tej samej podstawy. Stamtąd włóż dwie kolumny podnoszące i przymocuj je do ramy, a następnie przymocuj nogi do kolumn podnoszących.

Obsługuje

(Źródło zdjęcia: Avenir) Po odwróceniu ramy należy przymocować dwa wsporniki z każdej strony, a następnie odwrócić ją i przymocować do biurka śrubokrętem krzyżakowym. Po wykonaniu tej czynności należy dopasować skrzynkę kontrolną między ramą a szczotkowaną przelotką. Kable z dwóch kolumn podnoszących należy podłączyć do skrzynki sterowniczej z kablem klawiatury podłączonym z prawej strony biurka z przodu. Wtedy będziesz potrzebować przyjaciela lub współpracownika, który pomoże ci odwrócić biurko po raz ostatni. Aby zakończyć konfigurowanie stałego pulpitu Brancha, musisz go podłączyć i jednocześnie przytrzymać przyciski góra i dół. Pulpit zejdzie do samego końca i usłyszysz cichy sygnał dźwiękowy, a następnie krótki błysk na ekranie. Po jednokrotnym naciśnięciu przycisku w górę, aby aktywować silniki, pulpit powinien być gotowy do pracy.

Pierwszy egzamin

(Źródło zdjęcia: Avenir)

Posługiwać się

Po zakończeniu montażu stałego biurka Branch przeprowadziliśmy pierwszą rundę testów na Chromebooku firmy Samsung. Samo biurko było bardzo solidne, a jego mechanizm podnoszący był szybki i cichy. Możesz także zapisać do czterech różnych ustawień wysokości na klawiaturze za pomocą przycisków 1-4. Aby zapisać ustawienie, po prostu dostosuj biurko do żądanej wysokości, naciśnij i przytrzymaj przycisk „M”, aż ekran zacznie migać, a następnie naciśnij klawisz numeryczny, do którego chcesz przypisać. Branch oferuje również akcesorium do zasilania na biurku, składające się ze skrzynki elektrycznej zawierającej listwę zasilającą z dwoma portami USB za 160 €. Chociaż zdecydowanie zaleca się przymocowanie listwy zasilającej do biurka stojącego, zwłaszcza jeśli chcesz używać komputera stacjonarnego i monitora zamiast laptopa, konstrukcja Desktop Power Accessory Branch utrudnia podłączenie urządzeń z większymi blokami zasilającymi. . Chociaż możesz podłączyć większy zasilacz sieciowy, nie będziesz w stanie zamknąć górnej szczotkowanej przelotki podczas ładowania laptopa. Z tego powodu zdecydowaliśmy się zamontować pod biurkiem jeden z systemów zarządzania kablami SIGNUM z Ikei. Dzięki temu mogliśmy mieć pod biurkiem listwę zasilającą z wystarczającą ilością miejsca, aby móc podłączyć wszystkie nasze adaptery i użyć szczotkowanej przelotki do poprowadzenia naszych kabli. Jednak rzecznik Branch powiedział nam, że firma planuje uruchomić korytko kablowe na początku przyszłego roku, co powinno znacznie ułatwić utrzymanie porządku we wszystkich kablach, a także listwę zasilającą pod spodem.

druga próba

(Zdjęcie: Avenir) W naszej drugiej rundzie testów użyliśmy stałego biurka Branch z MacBookiem Pro, chociaż mamy też iPada, a także lampę biurkową, laminator i drukarkę HP Tango X na biurku. Mimo że zdecydowaliśmy się na mniejszą konfigurację komputera stacjonarnego Team Plus, wciąż było dużo miejsca na wszystkie nasze urządzenia. Ekskluzywny wygląd biurka Branch do pracy na stojąco zrobił na nas ogromne wrażenie, a także to, jak szybko można było przejść z wysokości siedzącej do stojącej za naciśnięciem jednego przycisku.

Konkurs

Ponieważ stojące biurko oddziałowe jest dostępne za 699 USD lub 799 USD, w zależności od wybranego rozmiaru biurka, będziemy szukać elektrycznych stojących biurek o podobnej cenie, które oferują podobne funkcje. Elektryczne biurko stojące Vari jest dostępne w kilku konfiguracjach, aby dopasować się do wielkości miejsca pracy od 595 USD do 795 USD.Firma oferuje również bardzo duże biurko o szerokości 72 cali, a jego biurko jest dostępne w pięciu wykończeniach zamiast trzech Taca do zarządzania kablami Vari jest również znacznie tańsza niż wbudowany zasilacz Branch za jedyne 50 USD. Twoje biurko obsługuje do 275 funtów, a biurko elektryczne Vari obsługuje od 180 do 220 funtów, w zależności od wybranej konfiguracji. Jeśli naprawdę chcesz dostosować swoje biurko do wyglądu swojego miejsca pracy, Uplift Standing Desk V2, którego podstawowa konfiguracja kosztuje 599 USD, może być dobrą opcją, ponieważ Uplift Desk oferuje 24 style. Różne komputery stacjonarne do wyboru, pięć rozmiarów komputerów stacjonarnych, ramki w czterech kolorach i wiele klawiatur w różnych stylach, a nawet kolorach. Firma oferuje również bezpłatną wysyłkę do kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych. O dziwo, Uplift Standing Desk V2 jest w stanie podnieść do 355 funtów (161 kg). Uplift Desk oferuje również szereg akcesoriów biurkowych, które można zamontować na ramie, w tym stojak na komputer, listwę zasilającą, przedłużenia biurka, a nawet hamak na stopy.

Ostateczny werdykt

Stałe biuro Oddziału świadczy o zdolności firmy do przejścia z modelu direct-to-business na model direct-to-consumer. Podczas gdy ich stojące biurko można łatwo wysłać do domu, abyś mógł je samodzielnie złożyć, firma oferuje również instalację w białych rękawiczkach, która obejmuje dostawę, montaż i sprzątanie za dodatkową opłatą, w...