Recenzje społecznościowe Zoho | radar technologiczny

Recenzje społecznościowe Zoho | radar technologiczny

Każda firma, która szuka najlepszych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi (otwiera się w nowej karcie) i potrzebuje wydajniejszej platformy do zarządzania mediami społecznościowymi, powinna sprawdzić Zoho Social. Oferuje możliwość koordynowania wszystkich kampanii społecznościowych z jednego interfejsu, umożliwiając każdemu rodzajowi firmy planowanie postów, śledzenie wyników i kompilowanie kompleksowych raportów.

Kolejną zaletą Zoho Social jest możliwość współpracy z innymi produktami z portfolio. Oznacza to, że powinieneś być w stanie jeszcze skuteczniej wykorzystać jego moc, integrując go z Zoho Workspace, Zoho Campaigns i Zoho CRM. Możliwość pracy w środowisku z jednym oknem będzie idealna dla wielu firm, zwłaszcza tych, które chcą usprawnić przepływ pracy.

pakiety i ceny

Zoho zawsze oferuje łatwy sposób korzystania ze swojego oprogramowania i jest to nie mniej oczywiste niż ten pakiet do zarządzania mediami społecznościowymi. Na początek dostępny jest 15-dniowy bezpłatny okres próbny, który umożliwia poznanie funkcji i funkcji bez zawierania umowy. Istnieje również opcja płatności miesięcznej lub rocznej, więc jest to całkowicie elastyczne.

Inną korzyścią jest możliwość zmiany planów w dowolnym momencie, co oznacza szybką i łatwą aktualizację, jeśli Twoja firma przerosła dotychczasowy plan.

Sieci społecznościowe Zoho

(Zdjęcie: Zoho)

Jeśli jesteś pod wrażeniem możliwości Zoho Social, możesz wybrać jeden z trzech różnych planów, z których każdy jest atrakcyjny dla firm różnej wielkości. Edycja standardowa (otwiera się w nowej karcie) jest najtańsza, zaczynając od 10 € miesięcznie, jeśli jest rozliczana rocznie.

Następnie plan Professional (otwiera się w nowej karcie) kosztuje 30 EUR miesięcznie przy naliczaniu rocznym, podczas gdy trzy plany są uzupełniane przez nową edycję Premium (otwiera się w nowej karcie), która kosztuje 40 EUR miesięcznie przy rozliczaniu rocznym. .

Te dwa ostatnie plany mają również dodatki, co oznacza, że ​​możesz dodać poszczególne marki za 14.50 EUR miesięcznie, a członków zespołu za 10 EUR miesięcznie w abonamencie Professional. Premium oferuje to samo, ale marki kosztują 19.50 EUR miesięcznie za markę, a dodatkowi członkowie zespołu to takie same 10 EUR miesięcznie.

Zoho Social jest również oferowany agencjom, a wersja Agency Edition (otwiera się w nowej karcie) kosztuje 230 EUR miesięcznie przy rozliczeniu rocznym, zaczynając od wsparcia zespołu przydziału składającego się z 5 członków z 10 marek/90 kanałów i całodobowej pomocy e-mail. Edycja Agency Plus (otwiera się w nowej karcie) kosztuje 24 euro miesięcznie, jest rozliczana corocznie i oferuje do 5 marek/330 kanałów, 20 członków zespołu oraz wsparcie e-mail 180/5/24 dni w tygodniu, co sprawia, że to prawdziwa opcja wagi ciężkiej.

Sieci społecznościowe Zoho

(Zdjęcie: Zoho)

Podstawowe cechy

Nawet w najbardziej podstawowej wersji Zoho Social oferuje szereg przydatnych funkcji i funkcji. Działa dla 1 marki / 7 kanałów i umożliwia 1 członkowi zespołu i obejmuje obsługę stron na Facebooku, grup na Facebooku, profili na Twitterze, profili firm na Instagramie, profili LinkedIn, stron firmowych LinkedIn i wizytówek w Google Moja Firma.

Dostępny jest zgrabny interfejs pulpitu nawigacyjnego, który umożliwia monitorowanie postów, publikowanie w wielu kanałach, planowanie treści i kompilowanie harmonogramu publikowania. Potężne narzędzia obejmują skracacz linków, dziennik aktywności, tagowanie użytkowników i raporty podsumowujące. Edytor obrazów jest również pomocny, jeśli pracujesz pod presją.

profesjonalne funkcje

Wersja profesjonalna przyspiesza nieco, oferując funkcję 1 marki / 8 kanałów i przydział dla 1 członka zespołu. Otrzymujesz wszystkie standardowe funkcje i wiele więcej, w tym transmisje na żywo, powiadomienia, powtarzanie postów, bibliotekę multimediów, zmianę harmonogramu postów, kanały RSS, wiadomości, możliwość wstrzymywania i wznawiania treści, a także wyłączania i blokowania kont w dowolnym momencie. niezbędny.

Sieci społecznościowe Zoho

(Zdjęcie: Zoho)

Funkcje premium

Zoho dodało teraz do swojego portfolio edycję Premium, która jest jeszcze bardziej odpowiednia dla większych firm. Otrzymujesz wszystkie zwykłe funkcje profesjonalne oraz wiele dodatkowych dodatków. Obejmują one możliwość eksportowania postów, współpracę między 3 członkami zespołu oraz dedykowany pulpit raportowania.

W rzeczywistości możliwości raportowania tego pakietu są ogromne, a dodatkową zaletą jest możliwość korzystania z niego w połączeniu z produktami takimi jak Zoho CRM i Zoho Desk. Może również obsługiwać generowanie leadów, więc istnieje wiele możliwości uzyskania przyzwoitego zwrotu z inwestycji.

Sieci społecznościowe Zoho

(Zdjęcie: Zoho)

Interfejs i w użyciu

Zoho Social został zaprojektowany, aby zapewnić Twojej firmie kompleksowy zestaw narzędzi do lepszego zarządzania sieciami społecznościowymi. To zdecydowanie kompletne rozwiązanie bez względu na wybrany plan. Podstawowa struktura Zoho Social dotyczy strukturyzowania kampanii i śledzenia Twojej aktywności społecznościowej.

Współpraca jest również priorytetem, umożliwiając członkom zespołu wspólną pracę nad działaniami społecznymi. Wreszcie Zoho Social może pomóc w analizie i tworzeniu tych wszystkich ważnych raportów.

Konfigurowanie i planowanie postów jest szybkie i łatwe. Możesz współpracować przy użyciu harmonogramu publikowania, tworzyć kolejki treści, a także zarządzać treścią w razie potrzeby. Zoho Social został dobrze zaprojektowany, co oznacza, że ​​możesz łatwo monitorować całą swoją aktywność w mediach społecznościowych, z pulpitem odsłuchowym, transmisją na żywo i możliwością wysyłania bezpośrednich wiadomości.

Szczególnie imponujący jest aspekt współpracy Zoho Social, a najbardziej praktycznymi aspektami z oferty są tutaj możliwość definiowania przepływów pracy, prowadzenia rozmów zespołowych oraz przypisywania ról i uprawnień. . To samo dotyczy łatwości korzystania z narzędzi analitycznych dostępnych w Zoho Social. Szukaj kompleksowych statystyk, możliwości łatwego tworzenia niestandardowych raportów, a także możliwości otrzymywania zaplanowanych raportów na regularne spotkania.

Apoyo

Wszystkie plany Zoho Social są dostarczane z tym samym wsparciem e-mail 24/5, co powinno wystarczyć dla większości potrzeb. Witryna Zoho zawiera również bardzo przyzwoity poziom plików pomocy, samouczków i dodatkowych informacji, które mają odpowiedzieć na wiele często zadawanych pytań.

Sieci społecznościowe Zoho

(Zdjęcie: Zoho)

Konkurs

Rynek zarządzania mediami społecznościowymi to pasmo aktywności, z wieloma opcjami mającymi na celu pomóc firmom w maksymalnym wykorzystaniu ich kampanii. Wraz z Zoho Social możesz wybierać spośród kluczowych graczy, takich jak SocialPilot, Buffer, eClincher, Sendible, Statusbrew, Loomly i Hootsuite, z których wszyscy są bardzo przyzwoitymi konkurentami, których warto rozważyć.

ostateczny werdykt

Zoho Social zdołał zintegrować wiele funkcji i funkcji w każdym z tych trzech pakietów zarządzania mediami społecznościowymi (Otwiera się w nowej karcie). Dzięki temu będzie on od razu atrakcyjny dla firm o różnych kształtach i rozmiarach, chociaż na pewno zechcesz skorzystać z edycji premium, aby w pełni wykorzystać jego moc.

Jest to szczególnie ważne, jeśli szukasz szczegółowych analiz i możliwości tworzenia zaawansowanych raportów. W rzeczywistości edycje agencji idą o krok dalej i chociaż wiążą się z dodatkowymi kosztami, nie ma wątpliwości, że te produkty premium mają dodatkową moc.