Recenzja na Twitterze jest gotowa do sprawdzenia, ponieważ użytkownicy masowo narzekają

Recenzja na Twitterze jest gotowa do sprawdzenia, ponieważ użytkownicy masowo narzekają
Twitter wprowadził nowy, ulepszony wygląd swojej przeglądarki i aplikacji mobilnych, wprowadzając nową kolorystykę i zestaw czcionek marki „Chirp”, aby zapewnić aplikacjom Twittera bardziej jednolity charakter, ale wydaje się, że to posunięcie przyniosło odwrotny skutek. Zaledwie kilka dni po wprowadzeniu zmian Twitter został zmuszony do wycofania się, obiecując odwrócenie niektórych aspektów modernizacji w odpowiedzi na opinie użytkowników. 11 sierpnia na koncie na Twitterze dotyczącym dostępności zamieszczono informacje o nowych aktualizacjach „kolorów i typografii”, w tym „zwiększonym kontraście kolorów przycisków i łączy, czytelniejszym podejściu z tekstem wyrównanym do lewej strony i większym odstępie między tekstami”. Jednak pomimo celu, jakim jest „łatwiejsze czytanie”, główna krytyka wydaje się dotyczyć czcionki wywołującej ból głowy, która najwyraźniej zmniejsza czytelność i zwiększa ryzyko wystąpienia migreny lub zmęczenia wzrokowego użytkowników. To skłoniło Twittera do ogłoszenia kolejnej poprawki, zmieniającej poziomy kontrastu, która wydaje się powodować problemy, w ramach rzekomo „słuchania i iterowania”.

Zmieniamy kontrast wszystkich przycisków, aby były mniej męczące dla oczu, ponieważ mówiliście nam, że nowy wygląd jest niewygodny dla wrażliwych osób. Słuchamy i powtarzamy 13 sierpnia 2021 Zobacz więcej

Analiza: W jaki sposób Twitter stracił dostępność?

W ostatnich dniach Twitter został zalany skargami dotyczącymi zmian, a niektórzy użytkownicy najwyraźniej stracili możliwość zmiany rozmiaru czcionki w swoich aplikacjach na Twitterze. Jak więc sprawy potoczyły się tak źle? Była pracownica Twittera, Sana Rao, była starsza projektantka produktów w firmie, mówi nam, że Chirp to w rzeczywistości jedynie niewielka odmiana istniejącego kroju pisma, którego wcześniej używał Twitter, ale że płaska czcionka będzie chciała stworzyć unikalną czcionkę, która będzie się wyróżniać spośród domyślnych czcionek używanych przez większość witryn internetowych. Mówi nam również, że zwiększony kontrast tekstu prawdopodobnie miał na celu poprawę widoczności dla osób słabowidzących, mimo że prymitywny charakter tego przeprojektowania o wysokim kontraście powoduje teraz ból (i bóle głowy) u innych. Twitter wyraźnie zajmuje się tym problemem i wyraźnie wykracza poza zwykłe narzekanie na temat iteracyjnych zmian w projekcie, podczas gdy przycisk Obserwuj odwrócił swoje zwykłe kolory i wygląda na biały, jeśli kogoś obserwujesz. Jest to zmiana, która prawdopodobnie dostosujemy się z czasem. Użytkownicy Twittera mają bóle głowy, próbując analizować posty, prawdopodobnie mniej. Jeden z użytkowników pyta, dlaczego Twitter nie projektuje aplikacji tak, aby umożliwiała użytkownikom zmianę „kontrastu, czcionki i rozmiaru”, co może być lepszym rozwiązaniem. Mamy nadzieję, że wkrótce zobaczymy „zmiany kontrastu”, a Twitter z pewnością to pokazuje swoją gotowość do zareagowania na te problemy, mówiąc: „Dziękujemy wszystkim, którzy przesłali nam opinie na temat aktualizacji projektu. Śledzimy wszystko. To potem będzie wciąż pojawiać się.” Od marca 2013 r. Twitter ma również na platformie dedykowane konto dotyczące ułatwień dostępu i nie wydaje się, aby firma podjęła tę decyzję później, mimo że ostatnia łatka nie powiodła się. W innym tweecie dodaje, że „jeśli nadal odczuwa bolesne zmęczenie oczu lub bóle głowy/migreny ze strony policji, skontaktuj się z nami ponownie”, dobre samopoczucie, chociaż korzystanie z formularza platformy w celu zgłaszania problemów, podczas gdy ta sama platforma powoduje migrenę. może być uciążliwe. dla niektórych trudne .