Recenzja autorska stron docelowych Leadpages

Recenzja autorska stron docelowych Leadpages Leadpages to autor stron docelowych zaprojektowany, aby pomóc małym firmom w nawiązaniu kontaktu z potencjalnymi potencjalnymi klientami i ich kompilacji. Często jest wymieniany jako jeden z najlepszych autorów stron docelowych, ale można go używać do tworzenia czegoś więcej niż tylko stron. W tej recenzji Leadpages przyjrzymy się dokładniej temu, do czego można go użyć, jego kosztom, dziwactwom, interfejsowi i wsparciu. Zasadniczo wszystko, co musisz wiedzieć, aby określić, czy jest to odpowiednie dla Twojej firmy.

Ceny

Plany Leadpages obejmują bezpłatny hosting i niestandardowe nazwy domen (Źródło zdjęcia: Leadpages)

Plany i ceny

Leadpages oferuje 3 plany: Standard, Pro i Advanced, od 3 €/miesiąc do 3 €/miesiąc, jeśli rozliczane są co roku. Jeśli zdecydujesz się płacić co miesiąc, koszty wzrosną od XNUMX € / miesiąc do XNUMX € / miesiąc. Główne różnice między planami to liczba witryn, które można utworzyć, poziom wsparcia i liczba oferowanych zaawansowanych funkcji. W planie Standard możesz utworzyć tylko jedną witrynę. Plan Pro pozwala utworzyć XNUMX, a plan Zaawansowany do pięćdziesięciu. Ale wszystkie XNUMX plany pozwalają tworzyć nieograniczoną liczbę stron docelowych, wyskakujących okienek i pasków alarmowych. Każdy plan obejmuje czternastodniowy bezpłatny okres próbny, a także bezpłatny hosting i niestandardowe nazwy domen. Obejmują również nieograniczony ruch i potencjalnych klientów, powiadomienia o potencjalnych klientach oraz ogromną bibliotekę szablonów zoptymalizowanych dla każdego urządzenia. Zakres wsparcia obejmuje tylko e-mail, e-mail i czat, a także priorytetowe wsparcie telefoniczne, w zależności od wybranej subskrypcji. Z planem Pro otrzymujesz dodatkową sprzedaż i płatności online, testy wysyłkowe A/B i dziesięć kampanii SMS miesięcznie. Plan Advanced obejmuje również integracje z Hubspot, Marketo i Salesforce, subkonta (konta z Twoim identyfikatorem, które są niezależne od konta nadrzędnego) oraz pięćdziesiąt kampanii SMS.

Konstruktor

Jego główną funkcją jest kreator Leadpages (Źródło zdjęcia: Leadpages)

Cechy

Sercem usługi Leadpages jest jej funkcja kreatywna. Dzięki interfejsowi typu „przeciągnij i upuść” będziesz mógł tworzyć strony docelowe, witryny i formularze rejestracyjne bez znajomości programowania. Strony są automatycznie zapisywane podczas ich tworzenia i możesz przeglądać swoją pracę na różnych urządzeniach, aby zobaczyć, jak Twoje treści będą wyglądać na platformach społecznościowych. Będziesz mógł edytować pola metadanych, aby zoptymalizować swoje strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, a wbudowane narzędzia analityczne pokażą, jak Twoje strony radzą sobie w wyszukiwaniu. Możesz także dodać funkcjonalność za pomocą kolekcji widżetów, w tym filmów, kalendarzy, tabel i galerii. Szablony Leadpages są profesjonalnie zaprojektowane, aby nie tylko dobrze wyglądać, ale także konwertować. Istnieje ponad sto indywidualnych szablonów sekcji, które można przeciągać i upuszczać na strony, w tym wbudowana biblioteka ikon. Gdy odwiedzają Twoją stronę docelową lub witrynę, warto zamienić ich w klientów usługi. Leadpages zapewnia duży wybór narzędzi do tego celu. Kampanie aktywacyjne SMS mogą służyć do pozyskiwania subskrybentów. Linki aktywacyjne osadzone w wiadomościach e-mail mogą zachęcać użytkowników do subskrybowania list lub określonych wydarzeń. Będziesz także mógł optymalizować swoje strony pod kątem konwersji za pomocą testów A/B (podziału), procesu, który pozwala wyświetlać dwie wersje tej samej strony różnym użytkownikom, dzięki czemu możesz sprawdzić, która z nich generuje lepsze konwersje.

Zaczepy

Aby rozpocząć korzystanie z Leadpages, po prostu wybierz szablon (Źródło zdjęcia: Leadpages)

Interfejs i w użyciu

Po utworzeniu konta testowego zostaniesz zalogowany do swojego pulpitu nawigacyjnego i zobaczysz listę dobrze zaprojektowanych szablonów stron docelowych, posortowanych według współczynnika konwersji (możesz również sortować według najpopularniejszych lub najnowszych). Podobna lista szablonów jest dostępna, jeśli zdecydujesz się utworzyć pełną witrynę zamiast strony docelowej. Po wybraniu szablonu i nadaniu mu nazwy będziesz mógł edytować jego zawartość za pomocą kreatora przeciągania i upuszczania. Inne recenzje, które przeczytaliśmy na Leadpages, wykazały, że kreator jest powolny i niezgrabny oraz brakuje mu opcji dostosowywania. Odkryliśmy, że jest odwrotnie. Konstruktor jest bardzo prosty w użyciu, intuicyjny i bardzo responsywny pod względem szybkości, z jaką zmiany są odzwierciedlane na ekranie. Istnieje długa lista sekcji treści do wyboru, w tym logo, wezwania do działania, referencje, nagrody i plany. Każda sekcja ma również kilka różnych układów z szeroką gamą czcionek i możesz łatwo ustawić własne kolory marki, które będą stosowane w całym miejscu.

Apoyo

Leadpages obsługują zmiany w zależności od planu, który subskrybujesz (Źródło zdjęcia: Leadpages)

Apoyo

Leadpages oferuje wsparcie przez e-mail, czat lub telefon, ale bezpłatny proces zależy od wybranego planu. Plan Standard obejmuje wsparcie przez e-mail, plan Pro dodaje czat online (bezpłatny od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 5:00 CST), a plan Advanced ma priorytetowe wsparcie telefoniczne. Na stronie Leadpages znajduje się Centrum pomocy z biblioteką artykułów i samouczków z możliwością przeszukiwania. Dostępna jest również sekcja zasobów zawierająca blog internetowy, podcasty, seminaria internetowe oraz przewodniki do pobrania, listy kontrolne i arkusze kalkulacyjne.

Konkurs

Na rynku oprogramowania do tworzenia stron docelowych panuje duża konkurencja, a Unbounce i Instapage oferują 2 realne alternatywne opcje. Unbounce oferuje 4 plany o wartości od XNUMX USD do XNUMX USD miesięcznie (rozliczane rocznie) i oferuje XNUMX-dniowy bezpłatny okres próbny. Konwersje i ruch są ograniczone, ale subkonta klientów usługi są nieograniczone, a plan standardowy oferuje więcej integracji niż Leadpages. Instapage oferuje tylko stały plan kosztów, który kosztuje XNUMX USD miesięcznie (rozliczany rocznie), a także jest bezpłatny przez XNUMX dni. Aby uzyskać dostęp do bardziej zaawansowanych funkcji, możesz zapisać się na dostosowany plan, którego koszt zostanie obliczony na podstawie Twoich unikalnych potrzeb. Plan Standard nie ma ograniczeń dotyczących konwersji ani ruchu, a testy A/B i integracje są również uwzględnione.

Ostateczny werdykt

Jest wiele rzeczy, które kocham w Leadpages. Jest prosty w użyciu, daje świetne rezultaty i ma rozsądną cenę. Jednak wiele z jego najlepszych funkcji, takich jak testy A/B i płatności online, jest dostępnych tylko w planach Pro lub Advanced. To powiedziawszy, nawet plan Pro jest tańszy niż niektóre produkty konkurencji. Wydajne narzędzia konwersji Leadpages sprawiają, że jest to dobry wybór dla małych firm, które chcą budować i rozwijać swoją obecność w Internecie. Dostępne są inne bezpłatne narzędzia, takie jak wtyczki do tworzenia stron Wordpress, które zrobią wiele z tego, co potrafi Leadpages, ale jego zaawansowana funkcjonalność odróżnia je od gratisów. Poszczególne firmy muszą ocenić, czy dodatkowe koszty tych funkcji są tego warte.