Przygotuj się na nieoczekiwane, korzystając z rozproszonej siły roboczej

Przygotuj się na nieoczekiwane, korzystając z rozproszonej siły roboczej
            La pandemia presenta tiempos difíciles para todos, incluido el personal de TI.  Siempre ha sido difícil para TI dar soporte a los cientos o miles de dispositivos que usan los empleados, pero cuando esos dispositivos estaban todos en la oficina, TI al menos tenía una oportunidad de luchar.  Ahora, con la mayoría de los empleados trabajando desde casa o fuera de la oficina, TI tiene que diagnosticar y solucionar problemas de forma remota, una tarea para la que muchos no fueron diseñados.
Ponadto problemy napotykane przez użytkowników mogą bardzo różnić się od problemów, z którymi dział IT jest przyzwyczajony do radzenia sobie w środowisku biznesowym. Środowiska biurowe i szkolne są często czyste i dobrze wyposażone do obsługi różnych urządzeń użytkowników. Ochrona przeciwprzepięciowa jest zwykle wykonywana w celu ochrony urządzeń przed awarią zasilania, która mogłaby spowodować poważne uszkodzenia. Użytkownicy mają dobrze określone miejsca, w których mogą umieścić swoje urządzenia, nawet we wspólnym środowisku roboczym. Być może najważniejsze jest to, że jest w pobliżu, jeśli coś pójdzie nie tak. W środowisku biurowym mogą zdarzyć się takie rzeczy, jak rozlanie kawy, a problemy z urządzeniami mogą uniemożliwić im działanie na 100%, co wymaga rozwiązania problemu z komputerem. W środowisku biurowym dział IT zazwyczaj dysponuje narzędziami do rozwiązywania problemów i może osobiście odwiedzać użytkowników. Środowisko domowe stanowi zagrożenie dla urządzeń Sytuacja zmienia się diametralnie, gdy użytkownicy pracują lub uczą się z domu. Kilku członków rodziny może walczyć o kilka legalnych miejsc do pracy, pozostawiając resztę na sofach lub stołach kuchennych. Ochronniki przeciwprzepięciowe mogą być ograniczone lub nie istnieć. Zwierzęta mogą się czołgać. Dzieci mogą znajdować się pod stopami, grożąc wylaniem czegoś na klawiaturę w dowolnym momencie. Mogą również nadużywać urządzeń, powodując zepsute ekrany lub gorzej. Chodzi o to, że w czasach pandemii IT musi przygotować się i poradzić sobie z nieoczekiwanym, jeśli chodzi o urządzenia użytkowników. Jednak z upływem czasu praca staje się coraz gorsza. „Można śmiało powiedzieć, że specjaliści IT są więcej niż zdolni do diagnostyki. Największym problemem jest to, że nie mają na to czasu” — mówi Jermaine Maldonado, menedżer ds. rozwoju biznesowego usług IT w HP. „Zdiagnozowanie i rozwiązanie pojedynczego przypadku może zająć wiele godzin”. Partnerstwo w zakresie wsparcia zarządzania urządzeniami Dział IT potrzebuje partnera, który pomoże udźwignąć ciężar wsparcia. Taki jest cel usług HP Care Pack, serii usług pakietowych, w ramach których firma HP i jej partnerzy pomagają działowi IT szybko rozwiązywać różne problemy z urządzeniami użytkowników. Na przykład HP Active Care zapewnia proaktywne zarządzanie urządzeniami, pomagając działowi IT zapobiegać problemom, zanim one wystąpią. Active Care zapewnia całodobowe zdalne monitorowanie urządzeń i wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji do przewidywania, kiedy wydajność wskazuje na występowanie problemu. W połączeniu z innym pakietem Care Pack, HP Onsite Services, technik pomocy technicznej HP może zostać szybko wysłany, aby rozwiązać problem, nawet jeśli wiąże się to z wizytą w domu lub szkole użytkownika, przy jednoczesnym przestrzeganiu wszystkich lokalnych środków ostrożności COVID -19 dotyczących bezpieczeństwa zbliżeniowego. doświadczenie Użytkownicy mogą również poprosić firmę HP o wysłanie paczki w celu szybkiego odbioru i naprawy. Dzięki usłudze HP Accidental Damage Protection Care Pack firma HP naprawi lub wymieni urządzenia uszkodzone w wyniku niezliczonych zagrożeń występujących w domu i szkole. W ramach innego pakietu Care Pack, HP HP Retention Defective Media Retention Service, HP wymieni uszkodzony dysk twardy, ale umożliwi użytkownikowi ominięcie wymogu gwarancyjnego polegającego na zwróceniu dysku do HP. Zamiast tego użytkownicy mogą zatrzymać dysk i zutylizować go zgodnie z polityką firmy, co ma kluczowe znaczenie dla firm zajmujących się wrażliwymi danymi. W dobie COVID-19 musimy być przygotowani na nieoczekiwane. Pakiety HP Care Pack mogą w tym pomóc działowi IT.
<p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>